Ik ben met de V-strom forum sticker verder aan de slag gegaan. Van de sticker kan een geborduurde badge gemaakt worden. Er zijn 2 mogelijkheden: Een uitgesneden badge precies zo groot als de sticker of een ovale badge die een witte achtergrond heeft en een zwarte omranding. De ovale badge wordt ook niet groter dan 9 x 6 cm dus daarin wordt het logo iets kleiner als de sticker. URL letters die in de sticker staan worden in de badge iets groter omdat het anders onmogelijk is deze te borduren. Een dergelijk badge kan op kleding gestreken worden of op motorkleding geplakt. Er zijn diverse mogelijkheden met lijmlaag achterzijde of juist niet. Het is een redelijk ingetogen badge wat op een mouw of borst geplakt kan worden.
Je moet er wel op rekenen dat een badge zo'n 5 euro gaat kosten. Ik zeg eerlijk dat ik er zelf 1 euro marge bovenop heb gezet met die prijs. Dat komt omdat ik er minimaal 50 moet bestellen en de investering groter is als bij de sticker. Risico bestaat dat ik er een aantal niet verkoop of pas op een veel later tijdstip. Dat wil ik graag opvangen door dat eurootje er bovenop te zetten.
Hieronder twee afbeeldingen. Het zijn foto's van pdf bestanden maar geeft wel aan hoe het er uit zou kunnen zien. In het echt zien ze er beter uit omdat de afbeeldingen niet van echte geborduurde badges zijn maar een computerweergave. Met name bij de ovale badge is dat moeilijk te zien maar de achtergrond wordt dus wit stof.
Het uitgesneden badge is wellicht mooier maar ik kan me voorstellen dat deze sneller loslaat door uitstekende delen. De ovale badge is beter te lijmen en houdt beter.