Wellicht is het in een ander topic niet opgevallen maar ik wil eens peilen of er meer mensen zij die interesse hebben in artikelen die aangeboden worden op http://www.cymarcbikeparts.co.uk.
Zowel op zijn eigen site als op het Engelse v-strom forum biedt hij handgemaakte accessoires aan voor ieder model v-strom. Ik heb wat contacten met hem gehad en bij een grotere bestelling valt er wel te onderhandelen.
Ikzelf ga voor de radiator en oilcooler cover, de chainguard en wellicht nog de frame protectors.
Kwalitatief is het vele malen beter als al het spul uit het verre Oosten.
cymarcbikeparts
-
- EX- V-Strom berijder
- Mijn motor is een: KAWA Z1000SX Vorige: DL1000 L4,SuzukiDL1000 2005,ZZR1100, FZR600R,TDM850
cymarcbikeparts
Laatst gewijzigd door Frank op di 28-10-2014, 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link aangepast.. gebruik voor externe links de [url]http://enz...[/url tags aub!
Reden: link aangepast.. gebruik voor externe links de [url]http://enz...[/url tags aub!
-
- DL650 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Re: cymarcbikeparts
Heb je t hetzelfde spul uit t oosten al eens in handen gehad dan? Of dat van deze fabrikant om jouw stelling te onderbouwen? Even ter relativering btw.
Ik heb gekeken maar die covers heb ik vele malen goedkoper via eBay uit t oosten laten komen. Waarvoor moet dat dan zoveel beter zijn? Je monteert t en blijft verder voor altijd zitten...je hoeft er nl niet meer aan te komen.
De kettingbeschermer van Rembrandt hier op t forum is trouwens ook aanzienlijk goedkoper. Bedenk wel dat RVS zwaar is en op die plek veel te voortduren krijgt qua trillingen. Bij de nieuwe 1000 wordt door Suzuki ook niet voor niets aluminium aangeboden.
Wss is t oa de prijs die mensen heeft tegengehouden in jouw vorige zelfde topic.
Tapatalk via mijn iPhone
Ik heb gekeken maar die covers heb ik vele malen goedkoper via eBay uit t oosten laten komen. Waarvoor moet dat dan zoveel beter zijn? Je monteert t en blijft verder voor altijd zitten...je hoeft er nl niet meer aan te komen.
De kettingbeschermer van Rembrandt hier op t forum is trouwens ook aanzienlijk goedkoper. Bedenk wel dat RVS zwaar is en op die plek veel te voortduren krijgt qua trillingen. Bij de nieuwe 1000 wordt door Suzuki ook niet voor niets aluminium aangeboden.
Wss is t oa de prijs die mensen heeft tegengehouden in jouw vorige zelfde topic.
Tapatalk via mijn iPhone
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon