Tapatalk via mijn iPhone
Nog vóór levering al een collectors-itemEbrostrom schreef:Mss toch nog n plaatje? En gelijk al aan 90 (!) stuks. Wordt nog krap voor mogelijk geïnteresseerden. Gelukkig heb ik er al 4 besteld![]()
Ja, en dat voor € 0,70/st.Eikie schreef:Nog plek voor een 3e sticker Albert![]()
Snel gemaakt trouwens !
Er wordt niemand van de lijst overgeslagen. Op de een of andere manier bleven een paar berichten op het forum in mijn postvak uit hangen. Deze staan nu allemaal bij verzonden. Maar ik heb het goed bijgehouden en iedereen op de lijst gaat gegarandeerd zijn stickers krijgen.Stroompje schreef: Ook je het bedrag over ge-appt, nadat ik moest vragen om je PB omdat ik 'm niet had ontvangen!
Ik hoop niet dat er meer stickerklanten zijn overgeslagen.......die moeten zich dan wel even melden!
Verstuurd van mijn Sammy3 met Tapatalk
Dan heb jij de mijne zeker uit mij postbus gehaald.......Daring Red Frank schreef:Privéberichten blijven altijd in postvak UIT staan, totdat ze zijn gelezen door de ontvanger. Als de ontvanger ze heeft geopend worden ze bij jou verplaatst naar Verzonden items.