Standlichten

draadjes, lampjes
Plaats reactie
v-scorpio

Standlichten

Bericht door v-scorpio »

Kan iemand mij zeggen (illustreren) hoe je de standlichtjes ( lampjes van 5W vooraan) vervangt ? Is het noodzakelijk de bekleding van het dashbord te verwijderen? Zijn er lampjes met led's met dezelfde vatting als de standaardlampjes ?
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Bij mijn DL650 staat dat gewoon in de gebruikershandleiding. Mogelijk dat je die (niet meer) hebt. Maar het zou gewoon mogelijk moeten zijn zonder demontage van de kuipdelen. Lijkt me eerlijk gezegd ook voldoende werkruimte voor, al kan het soms toch nog wat gepiel opleveren. de fittingconnector loshalen, het rubber kapje verwijderen, de lamphouder verwijderen en de nieuwe lamp plaatsen en weer omgekeerd opbouwen. Heb het bij deze motor (nog) niet gedaan, maar lijkt me niet echt een ingewikkelde klus. Gewoon aan beginnen en zien wat je tegenkomt. Werk nauwkeurig en neem er de tijd voor.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
v-scorpio

Bericht door v-scorpio »

Dank de voor de reactie Iron Horse. Maar dat is nu net het probleem. Ik rijd een K3 met wellicht een ander dashbord dan de DL 650 of andere DL's vanaf het jaar 2004. Volgens ik al zag ( of niet zag) kan ik niet aan de fittings. Ook in de handleiding staat daar geen uitleg over ??
Alle andere lampen geen probleem...
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ehum, van de K3 zou ik het ook niet direct weten en in het werkplaatshandboek staat daarvan ook weinig of niets beschreven. Lijkt erop dat je toch voorzichtig zelf iets zult moeten experimenteren.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Plaats reactie