15 februari 2013; zoektocht naar een pak dat waterdicht blijft voor woon-werkverkeer, mijn dealer stelde me het pak Richa Spirit C-Change voor.
Na enkele dagen (voornamelijk positieve) ervaringen te lezen op het internet dit aangekocht: prijs jas = 445€ / prijs broek = 350€.
Aangezien dit een duur motorpak is/was ging ik ervan uit dat het toch een aantal jaren ging meegaan

Nu na 1 jaar en 4 maanden (40.000km) woon-werkverkeer door weer en wind, begint de jas te lekken net onder de schouders aan beide zijde, dealer hier een aantal weken geleden over aangesproken maar besloten omdat het toen niet erg zo erg was het zo te laten (het terugsturen/maken kan wel even duren + garantie? ). Sinds 3 dagen laat het op beide plaatsen toch redelijk wat water door, net een mailtje naar de dealer gestuurd met de vraag om te laten maken onder garantie (ga morgen sowieso daar ook even binnenwippen).
Dit alles bij een enkele rit van +/- 50km in gewone regen.

Enkele gebruikerssporen:
Wintervoering broek (enkel bij vriestemperaturen aangehad)

Knop 'verdwenen' tijdens een rit

reflector broekspijp komt los

Uiteinde aan de mouw begint slijtage te vertonen, is wel irriterend voor de huid

Andere broekspijp is de reflector voorlopig nog heel

Ik zelf zal waarschijnlijk geen C-change meer kopen, voor dit geld had ik wel verwacht dat het langer ging meegaan

Nu nog even afwachten wat de dealer / garantie nog gaat teweeg brengen

De broek is momenteel nog altijd waterdicht

Kristof.