Zodra het prototype klaar is, zal ik een foto plaatsen.
Wordt vervolgd.
Peter
Trillingen is een apart verhaal. Vaak los je dit juist niet op met een dikkere plaat. Trillingen verminderen kun je doen door het ontwerp meer volume te geven, of te vervormen. Wellicht kun je bekijken of je er een omgezette kant aan kan, of een strip er bij te lassen (dat kan heel strak worden!). Ik heb zo mijn GPS steun gemaakt van 1.5 mm RVS.Sparkle Black Peter schreef:Nee hoor Heleen. Dit is maar een probeersel van mijn kant. Zonder RAM wordt een heel ander ontwerp. Met voldoende houvast (4 schroeven) voor de houder. Krijg je een beetje zoiets als dit, maar dan andersGa eerst kijken of we met iets dikker RVS (4-5mm) een deel van de trillingen kunnen verminderen. Maar trillingvrij zal het nooit worden.
Eikie schreef:Ben blij dat je er een foto erbij plaatst... met alleen de tekst had ik een heel ander beeld voor ogen
Zo'n vermoeden kreeg ik al haha.Eikie schreef:Ben blij dat je er een foto erbij plaatst... met alleen de tekst had ik een heel ander beeld voor ogen
In algemene zin: bijkomend voordeel van montage boven de klokken is dat het toestel meer verticaal staat, wat de afleesbaarheid in zonlicht ten goede komt.Sparkle Black Peter schreef:Dus terug naar de tekentafel![]()