R.Vanmeegen schreef:Zo kan het er uit zien in zwart en rvs plaatje achter het logo.
Nog wensen?
Xinix !
R.Vanmeegen schreef:Zo kan het er uit zien in zwart en rvs plaatje achter het logo.
Nog wensen?
Ebrostrom schreef:Uitgaande vd exacte interpretatie vd woorden v voogie:Heeft Sjakie de oudste strom, 2011 jaartjes jong en hij rijdt nog steeds......Voogie schreef:Ook effe de leeftijd van mijn machientje erbij gezet.flauw hè!
Gaat goed met de lijst, Rembrandvoorbeeld met RVS plaatje ziet er ook goed uit.
Tapatalk via mijn iPhone
R.Vanmeegen schreef:Ik heb Sjakie gevraagd even de maten van de ketting beschermer te controleren. HIj heeft de "oudste" Dl 650. Ik weet namelijk niet of dit hetzelfde is als bij mijn brommer. Op een Dl 1000 past ie![]()
Uiteraard kan dit ook door andere geïnteresseerde gedaan worden, of je wilt gewoon even de tekening bekijken. Ik heb deze daarom als bijlage toegevoegd. Aandachtspunten, foto's hoe eea zit bij DL 650 etc, etc zijn welkom. Graag even per mail sturen!
Het idee is om volgende week de officiële bestellingen te ontvangen per mail van degene die hem graag willen kopen. De doelstelling is om de ketting beschermer vanaf eind april te kunnen leveren.
Voor een appelpuntje kom ik hem wel een keertje langs brengen Ronald.Sjakie schreef:Mijn betaling is al een poosje de deur uitIk verwacht niet dat ik de beschermer kan ophalen in Friesland maar daar komen we wel uit.
Hoi Joke,Joke schreef:Hallo
Ik wil ook graag meedoen. Kon je echter geen PB sturen
Gr JOke
Waarom niet?Joke schreef:Kon je echter geen PB sturen
Gebruikers mogen mij privéberichten (PB) sturen:
Beheerders en moderators kunnen je echter altijd berichten sturen. Ja Nee
Ik had jou en /of Aad al in gedachten gehad om dit "probleem" op te lossen.Eikie schreef:Voor een appelpuntje kom ik hem wel een keertje langs brengen Ronald.Sjakie schreef:Mijn betaling is al een poosje de deur uitIk verwacht niet dat ik de beschermer kan ophalen in Friesland maar daar komen we wel uit.
Hoi Bert.Bert_Lammens schreef:Kan ik er nog 1 bestellen voor een 650 van 2007![]()
Beetje te laat gezien![]()
Grtz,
Bert
Je kunt wel eens gelijk hebben dat de maten voor een DL1000L4 gelijk zijn aan die van de DL650. Ik heb je de belangrijkste maten even via de mail toegestuurd.RichardA schreef:@R.Vanmeegen,
Dat ik voor deze beschermer opteer is toch niet zo vreemd ?
- loopt verder door naar voren, tot voorbij de voetsteun van de passagier
- en, nog belangrijker, dekt de ketting af aan de binnenzijde van het wiel
De originele & aluminium van Suzuki als ook die van de Griek, doen dat niet.
Daarom is dit gewoon een goed ontwerp en zit er ook nog eens puik uit.![]()
Richard.
Hoi Remco,R3MCO schreef:Is deze ook geschikt voor een DL-650 uit 2013? En zo ja, is deze door mij nog te bestellen?
Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk