Tapatalk via mijn iPhone
Ik heb nog 1 ketting beschermer over voor een DL650. Met schroeven!!! Kan hem voor je meenemen.....Boarn schreef:Misschien een compleet off topic vraag, maar wel in het verlengde van dit topic: de schroeven van mn huidige kettingbeschermer zijn compleet doorgedraaid (kruiskop). Als ik ze er met geweld afhaal, waar haal ik dan nieuwe? Hoe hebben jullie dat?
De onderdelen zijn binnen! We kunnen voor volgende week wel een afspraak maken....Cplegt schreef:Tuurlijk ben ik dan ook van de partij (als het uit komt.) wil wel helpen met de beschermers plaatsen en een zelfgebakken appeltaart mee nemen ..
1/ Aad
2/ Rene
3/ Rembrandt (om hem er op te zetten)
4/ Chiel (montage en appeltaartvoorziening)
Klik. Zo'n onbekend woord lijkt me dit toch niet.Ike360x schreef:.... wat snakken ook mag zijn .....
Krijgen de Frieslandrijders er allemaal een mee als aandenkenR.Vanmeegen schreef:Een aantal neem ik mee naar Friesland
Ha Peter,Sparkle Black Peter schreef:
Krijgen de Frieslandrijders er allemaal een mee als aandenkenOok gedacht aan de V-Strom 1000 L4 bezitters
Jij ook al.. ik krijg ook al commissie omdat Rembrandt mijn domein v-strom.nl gebruikt...RedStrom schreef:En ik? Ik hoef alleen commissie.
Helemaal toppieR.Vanmeegen schreef: Ronald en Erik, onze 2 enthousiaste Strommers die uit de running zijn; Ik ga kijken of ik deze week of begin volgende week ook de beschermers bij jullie kan krijgen. Ze liggen in ieder geval klaar, netjes ingepakt.
Rembrandt
Jeb je hem nogR.Vanmeegen schreef:Ik heb nog 1 beschermer voor een DL650 of DL1000 L4.
Zwart met RVS plaat om het logo beter te kunnen zien.
Bij interesse graag PB of mail