15 t/m 18 juni 2006: 5e Intl. V-Strom-Treffen Kulmbach Dld.

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Moose

15 t/m 18 juni 2006: 5e Intl. V-Strom-Treffen Kulmbach Dld.

Bericht door Moose »

Hallo Strommers der lage landen !

Na een werkelijk FANTASTISCH :!: 4e V-Strom Treffen 2005 in Allrode/Harz zijn onze Duitse V-Strom-vrienden al weer druk bezig het 5e Internationale V-Strom Treffen voor 2006 te organiseren.

Dit Treffen zal plaats zal hebben van donderdag 15 juni t/m zondag 18 juni 2006 te D-95326 Kulmbach / Oberfranken.

Informatie over dit V-Strom Treffen kun je vinden op onderstaande link:

http://www.sub3-forennet.de/cgi-sub3/v- ... %20Treffen

Dit jaar bestond de nederlandse afvaardiging uit slechts 5 V-Strommers en 1 BMW-GS'er en onze zuiderburen lieten het helemaal afweten en dat is gezien het gebodene beslist een véél te magere opkomst :cry: !

Dit 5e Intl. V-Strom Treffen moet je meemaken ! Dus ... meld je aan !

Groet,
Vic
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7574
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Heel leuk, maar evenzo ook nog erg ver weg. Ik hou het desalnietemin graag in de gaten.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

en ik.... ik ben er (natuurlijk) weer bij 8) 8) 8)
YellowStrom

Bericht door YellowStrom »

Jammer dat het weer zo ver weg is.
Zijn er trouwens geen foto's van het 2005 treffen?
Crazychris

Bericht door Crazychris »

daar heb ik op een of andere vage redenen ook nix meer van mee gekregen...
hoe was de vorige meeting ????
vstrompower

Duitse V storm meeting

Bericht door vstrompower »

Ook ik : vstrompower / kees zal weer van de partij zijn... en dit keer zal ik proberen om die BMW GS maat van me proberen op mijn DL1000 te zetten indien hij nog niet verkocht is.

kees.
v-nicostrom

Terschelling

Bericht door v-nicostrom »

Als wij een meting op terschelling zouden organiseren, zouden onze duitse vrienden daar ook heen komen........
Tuke

Re: Terschelling

Bericht door Tuke »

v-nicostrom schreef:Als wij een meting op terschelling zouden organiseren, zouden onze duitse vrienden daar ook heen komen........
Vast wel... ze zijn dol op onze stranden en kuilen... 8)

Maar Kulmbach is slechts zo'n 700 kilometer vanaf Amsterdam.... moet te doen zijn. Maar ja, voor een weekend..... :?
Crazychris

Re: Terschelling

Bericht door Crazychris »

v-nicostrom schreef:Als wij een meting op terschelling zouden organiseren, zouden onze duitse vrienden daar ook heen komen........
we moeten eens n meeting houden in de buurt van t 3 landen punt !!!!
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7574
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Is dat een Iron Horse of niet??? :lol:

Afbeelding
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Strommie

Bericht door Strommie »

Inderdaad I.H.; daar zou je een nieuwe avatar voor jou van kunnen maken? :wink:
Bandit

Bericht door Bandit »

Strommie schreef:Inderdaad I.H.; daar zou je een nieuwe avatar voor jou van kunnen maken? :wink:
Nu weet ik waarom zijn linker hand in het verband zat , de laatste keer dat ik Rob zag (LOL mode). :D

8)
Mama-CAT

Bericht door Mama-CAT »

Hier ist ein neuer Link für das Treffen:

5. internationales V-Strom-Treffen in Kulmbach
Moose

Bericht door Moose »

@ Mama-Cat : Danke für den neuen Link :!:
Gruss an Papa-Cat und Kid-Cat :wink:
Mama-CAT

Bericht door Mama-CAT »

Moose schreef:@ Mama-Cat : Danke für den neuen Link :!:
Gruss an Papa-Cat und Kid-Cat :wink:
Danke schön, werde ich weitergeben. :D
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5106
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Hi Stromers,

hier een berichtje van Jörg van het DE Forum:

[bericht]
Hallo Heleen

ich habe gesehen, das noch kein NL-Stromer beim V-Strom Treffen in Kulmbach dabei ist oder hab ich mich verguckt.
Gilla hat nun einen Campingplatz in der Nähe gefunden(12km) auf dem wir, unsere Tochter mit Freund und wahrscheinlich einige andere Stromer übernachten werden. Das ist natürlich deutlich billiger und vielleicht auch lustiger. Wenn du willst, kann ich dir den Link von dem Platz heraussuchen und zusenden.

Gruss
Jörg [/bericht]
----------------------------------------
Vertaling voor de niet-duitslezers:

Hallo Heleen
ik heb gezien, dat er nog geen NL-Stromer in Kulmbach erbij is of ik heb me verkeken.
Gilla heeft nu een Campingplaats in de buurt gevonden(12km) waarop wij, onze dochter met vriend en waarschijnlijk enkele andere Stromers overnachten.
Het is natuurlijk duidelijk goekoper en misschien ook leuker. Wanneer je wil, kan ik je de Link van de Camping opzoeken en toesturen.
groet,
Jörg.
-----------------------------------------
Oke dat is een extra mogelijkheid om te gaan......zeker voor campeerders :!:
De 'Link' komt eraan........deze zal ik hier melden zodra die binnen is

Wijzelf gaan een week later....(heel vervelend :wink: :roll: ) richting Dolomieten en dat 'n maand na Schotland....... :oops: :oops:
Dus voor ons geen Kulmbach :?
Wie gaat ons vertegenwoordigen op het treffen in Kulmbach???
Er moeten toch wel een paar enthousiastelingen te vinden zijn tussen onze (nu) 402 geregistreerde leden..... :?:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
E-Strom

Bericht door E-Strom »

Lijkt me best leuk. Redelijk goed nog binnen dag te rijden, zelfs met laatste stuk over snelle binnendoorwegen (700 km Almere-Kulmbach over Autobahn). Lijkt me prachtig gebied daar, het Frankenwoud en Thüringer woud. Die jongens kennen natuurlijk de mooiste weggetjes daar. Ik zie dat er V-Stroms uit Engeland en zelfs uit Rome komen, gaaf hoor. Vaag dat de Hollanders dan zo achterblijven bij zo'n evenement :? ? Maar goed, daar kunnen we wel verandering in brengen 8) .

NH hotel is in ieder geval altijd wel top, mooi geprijsd ook. Routes en scenery moeten prachtig zijn, gezelschap mega internationaal, tijdsbestek is ideaal zo, kost je nauwelijks dagen en routes gratis voor je geregeld... Kan geen reden verzinnen om niet te gaan, moet alleen nog even die dagen vrij verzoeken. Nog mensen die willen laten zien dat niet alleen Triumphs die "gigantische afstand" kunnen afleggen? Zelfs als ik om 12:00 vertrek en rustige snelheden aanhoudt kan ik er nog voor het Abend Essen sein :-)}.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door E-Strom op di 20-06-2006, 02:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5106
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

jörg schreef:Der Campingplatz ist hier Campingplatz

Er liegt 12 Km entfernt und hat eine Zeltwiese.
Die Übernachtung kostet 6,- € für ein Zelt und 3,- € pro Person.

Das ist bei zwei Personen eine Ersparnis von 155,- € für die drei Übernachtungen.
Die Tagesgebühr zum Treffen bleibt in beiden Fällen gleich und das Abendbuffet ist dabei schon berücksichtigt.
Wir haben es jedenfalls so gemacht. :)

Wäre schön, wenn's von euch dann auch einige Stromer machen würden. Afbeelding
Oké, hier issie dan:.......De Campingis hier.

Het ligt op 12 km afstand en heeft een tent'weide'.
De overnachting kost 6,- € voor een tent en 3,- € per persoon.

Dat is voor 2 personen een besparing van 155,- € bij 3 overnachtingen.
De dagvergoeding voor het Treffen blijft in beide gevallen hetzelfde en het avond buffet zit daarbij al bij in. :) :!:

Het zou leuk zijn, als er van jullie dan ook enkele Stromers zouden zijn.Afbeelding
-----------------------

Ik zie dat de camping door Koos & Silvia Groeneveld gerund wordt, dat moeten NL- lers zijn , kan haast niet missen........dus daar geen spraakverwarringen :wink: :!:

Geef je op voor 'n fantastisch weekend met gelijkgestemde V-Strom liefhebbers :!: :!: :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gilla

Bericht door Gilla »

Jetzt sind auch die Tourvorschläge zum V-Stromtreffen online.
klickt ihr hier

Wär echt schön, wenn von euch auch Stromer dabei wären Afbeelding
Rob

Jammer

Bericht door Rob »

Komt voor mij net te vroeg, daar ik een week later 70 km noordelijker ben met Stichting En Route voor 8 dagen Thuringen, wellicht kom ik er onderweg nog een aantal tegen.

Grtzz,

Rob :twisted: :twisted: :twisted:
Strouker

Bericht door Strouker »

Hello friends

Anmeldeschluss: Ist der 12. Mai 2006. Sollte die Anzahl der Personen allerdings 250 übersteigen, müssten wir aus organisatorischen Gründen über einen Stopp der Anmeldungen nachdenken.

Bitte meldet euch an, wenn ihr kommen möchtet.
Ihr seit Herzlich Willkommen.
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

En ja hoor... Ook dit jaar is Nederland weer vertegenwoordigd op de Internationale V-Strom meeting. Vertrek over 6 uur (tijd dat ik naar bed ga, dus..) richting Frankenwald. Belooft een leuke trip te worden. We zullen wederom ons best doen jullie allemaal zo goed mogelijk te vertegenwoordigen (je begrijpt; een zware last rust op onze ranke ( :? ) schouders...) en 's lands eer hoog te houden.

Wellicht, indien in een goede bui, zullen we na terugkomst een stukje schrijven (is er vorig jaar niet van gekomen), uiteraard gelardeerd met foto's van 'het land der Burchten', om te laten zien wat jullie allemaal gemist hebben 8)
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5106
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Oke Ben, (en Moose/Markus/E-Strom/Dave)
je bent dus onderweg......we wachten in spanning af naar je internationale- V-Strom-meeting avonturen :!:
:-)}
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gilla

Bericht door Gilla »

Hallo, wer war das von euch, der mich auf dem Treffen angesprochen hatte ?
Nach der Tour hab ich euch leider nicht mehr gesehen und nur Stories über den "Fliegenden Holländer" gehört, der so verückt fährt und dabei auch noch Fotografiert Afbeelding

Es war schön, das ihr da ward und ich hoffe es hat euch genauso viel Spaß gemacht wie uns :)
Hier schon mal ein paar Eindrücke >:

Afbeelding
Afbeelding
Remakil

Bericht door Remakil »

Zo... iemand aan het watertrappelen geweest... :shock:
The V

Bericht door The V »

"Fliegenden Holländer"... Kan niet missen; Emile en Markus :idea:
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5106
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

The V schreef:"Fliegenden Holländer"... Kan niet missen; Emile en Markus :idea:
En nu nog de rijdend gemaakte foto's...... :lol:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
V-rider

Bericht door V-rider »

Wetende hoe die 2 rijden, zet ik mijn geld ook op Emile en Marcus. Echter, Ben was ook mee?! Geen idee of hij die 2 moet laten gaan of aan kan haken.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5106
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Ja hoor.....Gespot :!: .....via het DE forum :arrow: http://home.arcor.de/o.funke/Kulm_16_Pa ... hotter.AVI" onclick="window.open(this.href);return false;

:arrow: http://home.arcor.de/o.funke/Kulm_16_Vorbeifahrt.AVI" onclick="window.open(this.href);return false;
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
E-Strom

Bericht door E-Strom »

Fliegenden Holländer moet vooral in de meervoud vorm gezien worden. Be Outside heeft genoeg buiten mogen spelen de laatste dagen om daar ook in geschaard te worden, Moose was in de bochten zeker gevleugeld al had hij soms wat power tekort met zijn 650.

Markus en ik hebben tijdens dit vliegen wat foto's genomen (ik een gigabytje) die spoedig online zijn. Alleen nu effe niet, omdat ik voor de baas in een hotel in Geldrop zit de komende dagen... en dan de TT... dus iedereen moet nog even in spanning blijven ben ik bang.

Wat ik wel kan vertellen alvast is dat ik ongelooflijk onder de indruk ben van het gebied. Zo dichtbij en toch was ik daar nog nooit geweest terwijl het echt heel erg mooi is. Prachtige scenery, de beste wegen, natuurlijk geholpen door fantastisch weer en een gids die de beste weggetjes in 2 dagen wist te vinden. Wat een natuur, wat een wijdsheid, wat een heerlijke heuvels, bossen en canyons, wat een gave burchten en lieflijk oude dorpjes, wat een perfecte wegen, wat een lol en wat een gezelligheid!! Het was maar een paar daagjes, maar het voelt aan alsof ik 3 weken ben weggeweest, wat een indrukken zeg 8).

Ik ga ook zeker nog een keer die richting op, het Frankenwald en de Frankische Schweiz zijn echt 100% aan te raden als een motorparadijsje voor een weekend of langer. To be continued...
Mama-CAT

Bericht door Mama-CAT »

Noch einmal einen schönen Gruß an die "Fliegenden Holländer". :D

Es war spitze mit euch. :P

Hat die Flagge bereits einen Ehrenplatz?

Das T-Shirt von Emile werde ich auf jeden Fall in Ehren halten. :wink:
Moose

Bericht door Moose »

Mama-CAT schreef: Hat die Flagge bereits einen Ehrenplatz? :wink:
Hallo Mama-CAT !

.... ABER NATÜRLICH :!: :P
Habe die Flagge an eine noch freie Wand in mein Arbeitzimmer gehängt .... sieht Toll aus :!: :D

Auch an Dir noch ein sehr persönliches, herzliches Dankeschön für die SUPER Gastfreundschaft und spezieller liebevolle Betreuung die Du uns entgegengebracht hasst :!: ........ War echt Spitze :!:

Kommst schon gut mit den Foto's voran :?: :wink:

Schönen Gruss :bye: ( selbstverständlich auch an Papa-CAT & Kid-CAT :!: )

Vic
Moose

Bericht door Moose »

Gilla schreef:Hallo, wer war das von euch, der mich auf dem Treffen angesprochen hatte ?
Nach der Tour hab ich euch leider nicht mehr gesehen und nur Stories über den "Fliegenden Holländer" gehört, der so verückt fährt und dabei auch noch Fotografiert
Hallo Gilla !

Wenn ich mich nicht irre, war es Be-Outside (Ben) der dich auf dem Treffen kurz angesprochen hat.
Unsere "Fliegenden Fotografen" waren ohne zweifel E-Strom (Emile) und Daftspeed (Markus) :!:
Schade auch das wir auf dem Treffen keinen persönlichen Bekanntschaft gemacht haben :cry: ....Müssen wir eigentlich irgendwann mal nachholen würde ich sagen :idea:
Das Treffen war SUPER :!:

Schönen Gruss :bye:
Vic
Mama-CAT

Bericht door Mama-CAT »

@Moose,

Wow, im Arbeitszimmer ist sie wirklich gut aufgehoben. :D


Mit den Bildern kann ich momentan noch nicht weiter machen, da ich noch nicht alle habe. :(


Aber ein Wiedersehen mit euch wäre auf jeden Fall klasse. Vielleicht klappt es ja irgendwann mal. :wink:


Schönen Gruß auch noch an Ben, Emile und Markus.
Moose

Bericht door Moose »

Mama-CAT schreef: Aber ein Wiedersehen mit euch wäre auf jeden Fall klasse. Vielleicht klappt es ja irgendwann mal. :wink:
Muss doch Klappen :!: :wink:
Auch wir würden uns ja mächtig über ein Wiedersehen freuen :!: :D

Tjüss :bye:
Vic
Gilla

Bericht door Gilla »

Moose schreef:Schade auch das wir auf dem Treffen keinen persönlichen Bekanntschaft gemacht haben :cry: ....Müssen wir eigentlich irgendwann mal nachholen würde ich sagen :idea:
Keine schlechte Idee Afbeelding

Du wohnst ja grad mal 150 Km von uns entfernt Afbeelding
daftspeed

Bericht door daftspeed »

150 km von Moose is natürlich gar kein Problem, (von Rotterdam ist das nur 300km)
aber 800 km auch nicht! <<bikkelmode on>>

Franken war einen Motorradhimmel auf der Erde.
Wenig Ampel, keinen Drempel, heisse Kurven, schöne Natur und natürlich neue Freunden, was kann man sich noch mehr wünschen?

Grüsse an alle!

--Markus
daftspeed

Bericht door daftspeed »

Afbeelding
Mama-CAT

Bericht door Mama-CAT »

daftspeed schreef: ...
Franken war einen Motorradhimmel auf der Erde.
Wenig Ampel, keinen Drempel, heisse Kurven, schöne Natur und natürlich neue Freunden, was kann man sich noch mehr wünschen?

Grüsse an alle!

--Markus
:D :-)} Danke schön.

Wir würden uns sehr freuen, wenn ihr uns noch mal in Franken besuchen würdet. (Ich hätte da auch schon eine Übernachtungsmöglichkeit für Euch.... :wink: )
Mama-CAT

Bericht door Mama-CAT »

Euer Logo ist einfach SPITZE!!!!
Moose

Bericht door Moose »

Gilla schreef: Du wohnst ja grad mal 150 Km von uns entfernt
KATZENSPRUNG :!: :wink:

:bye:
Vic
Moose

Bericht door Moose »

Mama-CAT schreef: Wir würden uns sehr freuen, wenn ihr uns noch mal in Franken besuchen würdet. (Ich hätte da auch schon eine Übernachtungsmöglichkeit für Euch.... :wink: )
WOW :shock: ..... DANKE :worship: .... SUPER :!: :

Ihr seid ja nur ca. 600 Autobahn Kilometer ( A-3 Pur ! :? ) von uns entfernt :wink:

:bye:
Vic
Mama-CAT

Bericht door Mama-CAT »

Moose schreef: ...

Ihr seid ja nur ca. 600 Autobahn Kilometer ( A-3 Pur ! :? ) von uns entfernt :wink:

:bye:
Vic

Das ist für euch doch kein Problem. Afbeelding
Moose

Bericht door Moose »

Mama-CAT schreef: Das ist für euch doch kein Problem. Afbeelding
Nö ... Nul Problemo :!: :lol:

Schaffen mir leicht in etwa 5 Stund mit über 160 auf 'em Tacho, Blick auf Unendlich, Wind im Rücken und die Sonne im Auspuff :!: O:-)

.... Da kommen die Holländer :-)} ( ... schon wieder :?: ... ) :P

:bye:
Vic
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

V-rider schreef:Wetende hoe die 2 rijden, zet ik mijn geld ook op Emile en Marcus. Echter, Ben was ook mee?! Geen idee of hij die 2 moet laten gaan of aan kan haken.
Dan ook even een kort berichtje van mij: ik heb de heren enige malen het snot voor ogen gereden 8)



















(of waren dat de benzinedampen die uit mijn twee pijpen komen als ik volgas inhaal :?: :shock: )
Moose

Bericht door Moose »

Be-Outside schreef: ....ik heb de heren enige malen het snot voor ogen gereden 8)
(of waren dat de benzinedampen die uit mijn twee pijpen komen als ik volgas inhaal :?: :shock: )
:shock: Beiden ....maar vooral het laatste :mrgreen: :!: :schater:
...en ik kan het weten :twisted:

:bye:
Vic
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

Mama-CAT schreef:
Wir würden uns sehr freuen, wenn ihr uns noch mal in Franken besuchen würdet. (Ich hätte da auch schon eine Übernachtungsmöglichkeit für Euch.... :wink: )
Mein Deutsch ist nicht ganz gut (das letzen mal war ja über 20 Jahre her...), aber ik versuche mal auch etwas zu schreiben. Ich habe wirklich ein Super Zeit gehabt in Kulmbach. Die Ritten mit Berni und Richy waren einfach SUPER, die Natur wirklich wunderbar (hätte ich nicht erwartet dass es so schön sein könnte!) und die gemütlichkeit und alle Leute waren auch aussermässig angenehm!!
Ich möchtte sehr gerne nogmal ins Frankenwald herum kommen, so das Angebot werde ich sicher im Kopf halten (und ich glaube dass meine Freunden genau so darüber denken). Wie Markus (Daftspeed) es gesagt hat: Franken war einen Motorradhimmel auf der Erde!!
Ich glaube das E-Strom seine Photos nach nächsten Wochenende (Er muss jetzt arbeiten und dieses Wochenende ist es TT in Assen) hier ins Forum herinstellen sollte. 8)

Also, bis nächsten mal???
The V

Bericht door The V »

Ik hoor het allemaal al... Volgend jaar MOET ik dus mee :lol:
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

The V schreef:Ik hoor het allemaal al... Volgend jaar MOET ik dus mee :lol:
..... ja.... dat moet je inderdaad.
Zal ik je volgend jaar (vooropgesteld dat we weer plannen hebben) wellicht iets eerder benaderen dan :roll: ?
Het is wel zo dat er op ons Duitse zusterforum nu stemmen opgaan om het dan in het noorden van Duitsland te organiseren. Vorig jaar was het de Harz. Erg mooi ook, maar het weer zat wat tegen (wat frisjes voor de tijd van het jaar). Dit jaar was het dus in Frankenwald, waar ik me op voorhand niet zo veel van had voorgesteld, maar wat dus ein sehr angenehme verrassing was. En bij het Noorden denk ik nu ook; niet het gebied waar ik nu persé heen zou willen, maar na afgelopen week laat ik het graag over me heen komen. Ook de heen- en terugrit (heen muv 150km snelweg, in twee dagen alles binnendoor, terug toch ook zo'n 70% binnendoor gereden) hebben mij overtuigd van het feit dat Duitsland voor de motorrijder toch wel erg veel te bieden heeft. Vooral de grote verscheidenheid en de wijdsheid van het landschap zijn soms zeer indrukwekkend. Dus waarom het Noorden niet.... :?:
daftspeed

de snelste Nederlandse DL1000 rijder

Bericht door daftspeed »

Be-Outside schreef:
>>Dan ook even een kort berichtje van mij:
>>ik heb de heren enige malen het snot voor ogen gereden

>>(of waren dat de benzinedampen die uit mijn twee pijpen komen
>>als ik volgas inhaal )

Duidelijk vissend naar een complimentje, pak ik die handschoen van mijn vriend maar op (niemand anders doet het immers):

Als onze Be-Outside, (zo net na zijn lunchdipje) de spirit krijgt is hij moeilijk bij te houden ja. Dan gaat het benzineverbruik naar waarden waar een oliesjeik een hartverzakking van krijgt en de stratenmakers meteen de straatstenen weer moeten rechtleggen. Nadeel is wel dat hij een bredere helm nodig heeft, anders past zijn glimlach er de volgende keer niet meer in.

Verder was hij zonder twijfel de snelste Nederlandse DL1000 rijder tijdens het Treffen. SJapoo!
Afbeelding
Afbeelding


Cheers!

--Markus
Plaats reactie