Belgenritje, zondag 29 april.

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Stoffeltje

Bericht door Stoffeltje »

Deres schreef:
Strommax schreef:Sorry Deres, mijn gemiddelde snelheid ligt rond de 140 :lol: Hoe lang doen we er dan over :P :wink:
1:08 min .....
:lol:
Deres

Bericht door Deres »

de vraag is dan of 5 minuten verschil een foto waard zijn van ...€

:shock:
Strommax

Bericht door Strommax »

Absoluut ni :wink: Deze morgen stonden ook weeral te flitsen op de E19 richting A'pen. Was juist ne collage aan het voorbij steken tegen 150 en was naar zijn motor aan het kijken, en heb iets te laat die zwarte anonieme auto achter die plaat zien staan. Heb vooraan nog eens genepen, en ik heb geen flits zien afgaan, dus misschien.... :oops:
P2U

Bericht door P2U »

Strommax schreef:Heb vooraan nog eens genepen, en ik heb geen flits zien afgaan, dus misschien.... :oops:
Hola, daar zou ik mijn bonen niet op te wijk leggen: ben in 2006 ook geflitst geweest door een flits die niet flitste. Enkele dagen later lag er wel degelijk een papierke van meneer den azent in de bus :evil:
Al wens ik je dat niet toe uiteraard :wink:
Strommax

Bericht door Strommax »

Voorlopig nog geen briefke ontvangen :lol:

Nog eens efkes aanwakkeren, ni vergeten hé mannen, Belgenritje volgende week zondag 29 april !!! 8) 8) :P
Stoffeltje

Bericht door Stoffeltje »

zeker ni, staat in men agenda, net ook nog ritje gaan maken in dit schitterende weertje... 8) 8)

strommax en deres, welk uur spreken we af en waar ?
Strommax

Bericht door Strommax »

Ik had zo gedacht om af te spreken aan oprit Rumst (bijeenkomst onder de brug) ten laatste 08.40, om dan zo door te stomen naar de match in Adenne. Weet er iemand de Match in Andenne zijn :?:
Deres

Bericht door Deres »

tip : http://www.goudengids.be" onclick="window.open(this.href);return false; => match intypen + Andenne , => kaart ...
e voila ge weet waar ge moet zijn

:wink:
Stoffeltje

Bericht door Stoffeltje »

Dan zou k toch ietsje vroeger vertrekken, kwestie van der wat op tijd te zijn, heb nooit geen zin om te stressen int weekend 8) , wat natuurlijk nt wil zeggen dat we nt op een lekker tempo kunnnen bollen.

stel voor 8.20 te vertrekken ? moeten dan ook nog tanken ginder want anders gaan we die 200 nt meer rond krijgen.

goed voor jullie ? wie zou er nog aan die oprit afspreken ?

grtjes
K
P2U

Bericht door P2U »

Stoffeltje,
er is een tankstation op de vertrekplaats. Ik stel voor dat we daar allemaal tanken zodat we het brandstofprobleem uitschakelen. 8)

Wordt er nog elders afgesproken dan in Rumst? Bierges bijvoorbeeld?
Stoffeltje

Bericht door Stoffeltje »

ginder tanken zowiezo denk k, kunnen we de rit toch al afwerken :wink:

Zijn er mensen die naar bierges komen ? kunnen idd ginder afspreken, moeten er wel op letten, dat we dan niet te laat komen door al t wachten op mekaar :P

wie zou er allemaal naar bierges komen ?
P2U

Bericht door P2U »

voor mij ligt Bierges eigenlijk voor de hand. Maar aangezien Wim en ik organisator zijn, moeten we wel op tijd in Andenne zijn (09:30). Ik vertrek dan ten allerlaatste om 08:45 op de parking in Bierges. Normaal gezien kan ik op een half uurtje wel in Andenne geraken, maar ik bouw liever wat reserve in.
Stoffeltje

Bericht door Stoffeltje »

Dan zullen we wel afspreken in andenne, 8.45 in bierges wordt een beetje krap 8) , alhoewel met die strommetjes weet je nooit, hebben niet voor niks een overdrive :lol:
Deres

Bericht door Deres »

K'weet al waar mijn stromke volgende week woensdag zal zijn ...
18000Km beurt 8) k'heb hem nu een maand, en een kleine 2600 km gereden ...

en still loving it
Strommax

Bericht door Strommax »

Dus voor hen uit omgeving Lier, Rumst, Borsbeek, Duffel, etc afspraak 08.20 aan de oprit E19 Rumst 8)
Roeleke

Bericht door Roeleke »

twijfelachtig of ik er ga kunnen zijn...

op paasmaandag beetje overkop gegaan met mountainbike en pezen tss arm en schouder (vooral die van de biceps) verrokken.
Als het niet te 'los' voelt en de pijn verminderd nog, dan zal ik er zijn anders vrees ik er voor. Liever geen risico nemen (schouder blokeerd nogal de laatste week als mijn arm gestrekt is en ik een draaibeweging doe
:(
Berie

Bericht door Berie »

ook ik zal er niet bij kunnen zijn :cry: :cry:
in ieder geval veel plezier gewenst zondag!!
Met hoeveel zijn jullie al?
Stoffeltje

Bericht door Stoffeltje »

frans schreef:Hoop ook op de afspraak te zijn (verjaardag van mijn madam) k zet mij alvast in de lijst en ik probeer nog een paar strommers mee te krijgen, aan welke oprit dachten jullie samen te komen deze van rumst ? en als iemand een bestandje heeft voor de garmin mag je dat altijd doormailen.

1 ) Wim
2 ) Strommax
3 ) André
4 )roeleke valt weg dan
5 ) Deres
6 ) Lapkes
7 ) Stoffeltje
8 ) Frans
9 )
10)
dan zijn we momenteel met 7 neem ik aan, misschien wel handig als iedereen die zeker meegaat iets laat weten aan Wim of 2PU, kwestie dat we niet moeten wachten op spoken die niet komen :lol:
Strommax

Bericht door Strommax »

Ik ga zeker mee - 30°C jongens, dus ik zal mijn zomerkostuumpje maar aandoen :lol: :lol: :lol:
Deres

Bericht door Deres »

k'zal er ook zeker bij zijn
Slurfke

Bericht door Slurfke »

helaas duizend maal helaas...

moet zondag 29 april 2007 mijn clubken racing genk aanmoedigen in hun rush naar het kampioenschap...zal mijn longen uitschreeuwen...en misschien toch wel eens aan jullie belg-stromkes denken...

Jefke
Roeleke

Bericht door Roeleke »

Stoffeltje schreef:
frans schreef:Hoop ook op de afspraak te zijn (verjaardag van mijn madam) k zet mij alvast in de lijst en ik probeer nog een paar strommers mee te krijgen, aan welke oprit dachten jullie samen te komen deze van rumst ? en als iemand een bestandje heeft voor de garmin mag je dat altijd doormailen.

1 ) Wim
2 ) Strommax
3 ) André
4 )roeleke valt misschien weg dan (kzal zaterdagavond posten of ik er ga zijn of nie)
5 ) Deres
6 ) Lapkes
7 ) Stoffeltje
8 ) Frans
9 )
10)
dan zijn we momenteel met 7 neem ik aan, misschien wel handig als iedereen die zeker meegaat iets laat weten aan Wim of 2PU, kwestie dat we niet moeten wachten op spoken die niet komen :lol:
Stoffeltje

Bericht door Stoffeltje »

roeleke schreef:
Stoffeltje schreef:
frans schreef:Hoop ook op de afspraak te zijn (verjaardag van mijn madam) k zet mij alvast in de lijst en ik probeer nog een paar strommers mee te krijgen, aan welke oprit dachten jullie samen te komen deze van rumst ? en als iemand een bestandje heeft voor de garmin mag je dat altijd doormailen.

1 ) Wim
2 ) Strommax
3 ) André
4 )roeleke valt misschien weg dan (kzal zaterdagavond posten of ik er ga zijn of nie) :oops:
5 ) Deres
6 ) Lapkes
7 ) Stoffeltje
8 ) Frans
9 )
10)
dan zijn we momenteel met 7 neem ik aan, misschien wel handig als iedereen die zeker meegaat iets laat weten aan Wim of 2PU, kwestie dat we niet moeten wachten op spoken die niet komen :lol:
hopelijk ben je er bij dan :wink:
Lapkes

Bericht door Lapkes »

voor mij is Bierges ook goed ik kom van Halle :wink:
Lapkes

Bericht door Lapkes »

t'is zondag ook Luik- Bastonge- Luik gaan wij daar niet in de weg rijden? :lol:
P2U

Bericht door P2U »

lapkes schreef:t'is zondag ook Luik- Bastonge- Luik gaan wij daar niet in de weg rijden? :lol:
bof...we zullen wel zien. Ik ken het traject van die wielerterroristen niet, maar in principe zou dat geen probleem mogen zijn. De wegen waar wij komen zijn niet goed genoeg voor die kasseistampers :roll: :D :D :D :D :D
P2U

Bericht door P2U »

voor de onfortuinlijken onder ons die zich geen GPS kunnen/willen aanschaffen :D :D : hoe geraak je in Andenne in de eerste plaats, en de Match in het bijzonder?
Heel simpel.
Als je gebruik maakt van de E411 neem je de afslag naar Liège in Warisoulx (E42). Daar rij je af bij afrit 9, je slaat rechtsaf aan het eind ervan en je houdt richting Andenne aan. Aan de Beer (rondpunt) steek je de Maas over. Aan het volgende rondpunt ga je rechtdoor tot aan het eerstvolgende verkeerslicht. Daar sla je linksaf richting Huy. Enkele honderden meters verder ligt de Match aan je linkerkant.

Remember: vertrek om 10:00 !

Kunnen we tevens enkele afspraken maken?

Voor de sjezers onder ons: geen probleem. Doe gerust uw ding, maar hou het veilig en blijf hoffelijk.
Voor de niet-sjezers onder ons: ook geen probleem. Doe gerust uw ding en als je de voorrijders niet meer ziet, begin dan niet te panikeren. Rij rustig aan je eigen tempo voort: we wachten je op aan de eerstvolgende richtingsverandering. Een zonnig terras kan uiteraard ook een richtingsverandering zijn :D :D

Wie wordt vrijwilliger en brengt eieren naar de Klaren? 8) 8) 8)

Tot zondag :wink:
Laatst gewijzigd door P2U op vr 27-04-2007, 07:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Strommax

Bericht door Strommax »

Volgens de site van Match ligt de vestiging van Andenne in de Ave Roi Albert. Ik zal dat adreske in Mijne Zumo steken en hopen dat dat idd de juste Match is :lol:
P2U

Bericht door P2U »

Strommax schreef:Volgens de site van Match ligt de vestiging van Andenne in de Ave Roi Albert. Ik zal dat adreske in Mijne Zumo steken en hopen dat dat idd de juste Match is :lol:
is inderdaad Avenue Roi Albert
Voor de GPS-verslaafden: N50.49156 E5.09924

Ik heb deze namiddag gebeld naar het etablissement waar we zullen eten (http://www.lenidhirondelle.be" onclick="window.open(this.href);return false;) met de melding dat er daar zondag een stelletje ongeregeld gaat binnenvallen en dat de kok dus overuren zal moeten kloppen. Ik heb tevens vermeld dat ze er beter aan doen om alle huwbare meisjes van de straat te halen. Niet dat ze daar veel werk gaan mee hebben want het dorp bestaat uit slechts enkele huizen en een kippehok. Dit volledig terzijde trouwens


Tot uw dienst en zonder dank :D :D :D
YellowStrom

Bericht door YellowStrom »

Ik ga er ook bij zijn, alleen mijn GPS op de duozit laat het afweten; die vond de afstand alles bij elkaar toch wel veel voor zo unne eerste keer in't seizoen, een goede voorrijder gevraagd dus.
Tot zondag! :D

Waar blijven trouwens al die Nederlandse Strommers? Een ritje door de Ardennen is toch een andere dimensie dan die vlakke ritjes; een gemiste kans!! :wink:
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5115
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

YellowStrom schreef:Waar blijven trouwens al die Nederlandse Strommers? Een ritje door de Ardennen is toch een andere dimensie dan die vlakke ritjes; een gemiste kans!! :wink:

Tja helemaal waar.......bewijs het maar met foto's :lol: :lol:
Veel plezier morgen allemaal :!:
:-)} :-)} :-)} :-)}
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Roeleke

Bericht door Roeleke »

Ga poging doen om mee te gaan morgen.
Schouder is nog niet 100% maar tzou te doen moeten zijn...

Moest ik er niet zijn om 10u, zeker niet wachten op mij. Ik vertrek hier ruim optijd om tegen 9u30 daar te zijn normaal dus...
Als ik er niet ben ist omwille van te veel last van mijn schouder.

Hopelijk tot morgen!
Lapkes

Bericht door Lapkes »

Zo ,ik ben al terug thuis 8) . Wat een plezant dagske zou worden is een heel klein beetje mislukt maar niet geklaagd volgende keer beter: dus wat is er gebeurd op een bepaald ogenblik werd ik omver gekegeld meer ga ik er niet over zeveren wat gebeurd is is gebeurd , we leven nog dat vind ik het belangrijkste :wink:

http://foto.telenet.be/5952154144" onclick="window.open(this.href);return false;

Alvast bedankt aan iedereen voor de hulp en steun en tot de volgende rit
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5115
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Woooow :( :( :( ...

dat doet zeer :!: :!:

Gelukkig goed afgelopen...... jammer van wat zo'n mooie V-Strom tourdag had moeten zijn. :frusty:

:arrow: Beterschap voor jou en je Strom :!:

Mooi Belgisch rijtje daar op de foto......(met een 'klein foutje' ertussen :wink: ).
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Deres

Bericht door Deres »

Tja , Lapkes ...
Nogmaals sorry
Even niet opgelet , voluit in de remmen .... onderuit , schuiven en dan u nog meegepakt ....

...
Spijtig van wat anders een goede dag had geweest...

o ja , ben nog thuis geraakt zonder al te veel stukken... zit nu wel een heel vervelende wibbel op het voorwiel en hij trek naar links...

lichaamelijk niet veel schade buiten een pijnlijke knie...

zal woensdag eens vragen in de garage wat mij dit gaat kosten ...
YellowStrom

Ardennenrit

Bericht door YellowStrom »

Na een rampzalig begin is het voor 7 van de 9 deelnemers een schitterende rit van 210 km door de Ardennen geworden. We hebben allerlei "wegdeksels" onder de wielen gehad; van goed tot slecht, schoon en vervuild, smal en breed, kasseien, asfalt, beton en alle andere denkbare.
Natuurlijk heerlijk bochtenwerk; daar staan de Ardennen uiteraard ook voor, mooie (en lelijke) dorpkes en veel schitterende landerijen en bosgebieden.
De inwendige mens is ook ruim voldoende aan zijn trekken gekomen bij de strategisch gekozen tussenstops.
Complimenten André en hardstikke bedankt voor het regelen van de rit (en het weer)! Dit is (het begin buiten beschouwing gelaten) zeker voor herhaling vatbaar.

Morgen even naar Erckens voor een nieuwe koppelingshendel en een stuurdop (of hoe heet zo'n ding), en dan is mijne gele weer zo goed als nieuw. Helaas is het 2 anderen niet zo simpel op te lossen; sterkte er mee jongens en de volgende keer gewoon weer meegaan!

(voor de statistici: het verbruik van mijn DL1000 van de start van de rit tot het aftanken bij thuiskomst was 5,35L op 100 km oftewel 1L op 18,7 km; zeker niet slecht.)
P2U

Bericht door P2U »

hela mannen, bedankt voor het uiterst selecte gezelschap: jullie waren een toffe bende. Dat moeten we zeer zeker nog eens doen :D

Aan de twee onfortuinlijke deelnemers: mannen, kop op. Er is zo goed als geen lichamelijke schade en dat is het belangrijkste, geloof me. Over de materiele schade kan je later nog een zwaar toogverhaal vertellen aan je (klein)kinderen. :wink:

edit voor de statistici: de Pan heeft er vandaag 348km opzitten en had daarvoor 5,40 liter nodig (1:18.52) :D
Wim

Bericht door Wim »

Het was inderdaad een heel toffe bende. Nu kunnen we teminste een gezicht op al die nicknamen plakken ;-) En zoals alle goeie dingen komt er steeds een vervolg :wink: Hopelijk geven onze 2 ongelukkige dan geen forfait
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5115
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

:arrow: ook voor de 2 andere pechvogels...(Deres&Yellowstrom)... Beterschap voor je Strom en jezelf :!: :!:

Goed dat de tour verder positief is verlopen......zijn er nog foto's om dit te bewijzen....... :?:
Mischien dat er dan toch ook nog eens 'Hollanders' naar toe te krijgen zijn..... :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Stoffeltje

Bericht door Stoffeltje »

Stroompje schreef: :arrow: ook voor de 2 andere pechvogels...(Deres&Yellowstrom)... Beterschap voor je Strom en jezelf :!: :!:

Goed dat de tour verder positief is verlopen......zijn er nog foto's om dit te bewijzen....... :?:
Mischien dat er dan toch ook nog eens 'Hollanders' naar toe te krijgen zijn..... :!:
foto's komen eraan in alle geuren en kleuren 8)
Stoffeltje

Bericht door Stoffeltje »

Ook allereerst een dikke profi voor onze organisatoren (waarvan eentje met een pan en die reed dan nog op kop :twisted: :lol: )

T was een schitterende rit met zalige baantjes, toffe bende, enkel spijtig van onze 2 afgevoerde stroms.

zeker voor herhaling vatbaar... !!

de rit zelf was afgeklokt op 212 km ongeveer en de mijne verbruikte 6,45/100km

de dag sloot voor mij af op een 433 km, leuk ritje, toch blij dat ik uit die motorbroek was met die hitte :roll:

owja, 's avonds tijdens t tanken onderweg naar huis, brak de pomp naast mij af waardoor ik onderuit schoof over de benzine, :? de spatten op de strom heb ik 's avonds wel eraf kunnen poetsen... nog nooit een stromende darm benzine gezien trouwens...

alvast n voorproefje

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

voor alle foto's, en foto's voor de man achter de nick 8)

http://stoffelg.spaces.live.com/photos/

klik door naar belgenritje 29 april, feel free to add comment 8)
Laatst gewijzigd door Stoffeltje op do 03-05-2007, 21:36, 9 keer totaal gewijzigd.
MacB

Bericht door MacB »

Hallo Guys,

Dat is natuurlijk minder. De pechvogels hebben er op dit moment niet veel aan maar al een geluk dat de lichamelijke schade beperkt bleef.
Ik heb dit zelf ook al aan den lijve mogen ondervinden, spijtig genoeg.
Veel sterkte :!: Hopelijk kan ik er de volgende keer bij zijn :wink:
Roeleke

Re: Ardennenrit

Bericht door Roeleke »

YellowStrom schreef:
Morgen even naar Erckens voor een nieuwe koppelingshendel en een stuurdop (of hoe heet zo'n ding), en dan is mijne gele weer zo goed als nieuw.
Moest je nog niet geweest zijn. bespaar je de moeite, ze zijn gesloten vandaag en morgen...
YellowStrom

Re: Ardennenrit

Bericht door YellowStrom »

roeleke schreef:
YellowStrom schreef:
Morgen even naar Erckens voor een nieuwe koppelingshendel en een stuurdop (of hoe heet zo'n ding), en dan is mijne gele weer zo goed als nieuw.
Moest je nog niet geweest zijn. bespaar je de moeite, ze zijn gesloten vandaag en morgen...
Bedankt voor de tip!
YellowStrom

Bericht door YellowStrom »

Stroompje schreef: Mischien dat er dan toch ook nog eens 'Hollanders' naar toe te krijgen zijn..... :!:
Er was wel een Nederlander (Brabander) bij, maar die woont al 8 jaar in België; 7 km over de grens in Neerpelt! :wink:
P2U

Bericht door P2U »

YellowStrom schreef:
Stroompje schreef: Mischien dat er dan toch ook nog eens 'Hollanders' naar toe te krijgen zijn..... :!:
Er was wel een Nederlander (Brabander) bij, maar die woont al 8 jaar in België; 7 km over de grens in Neerpelt! :wink:
...da's ondertussen een echte Belg dus.....
:wink: :D :D
P2U

Bericht door P2U »

Stroompje schreef: :arrow: ook voor de 2 andere pechvogels...(Deres&Yellowstrom)... Beterschap voor je Strom en jezelf :!: :!:

Goed dat de tour verder positief is verlopen......zijn er nog foto's om dit te bewijzen....... :?:
Mischien dat er dan toch ook nog eens 'Hollanders' naar toe te krijgen zijn..... :!:
erratum: ondanks het feit dat Yellowstrom ook in de klappen deelde (al was het in mindere mate), heeft hij de rit wel degelijk uitgereden. Lapkes was de andere grote ongelukkige :cry:
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5115
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Net de foto's bekeken en zag een toffe belgische Bende......en er was ook nog een Wim bij :!: :wink:
Gelukkig had p2u zijn V-Strom t-shirt aan :!: :lol: :lol:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Stoffeltje

Bericht door Stoffeltje »

Stroompje schreef:Net de foto's bekeken en zag een toffe belgische Bende......en er was ook nog een Wim bij :!: :wink:
Gelukkig had p2u zijn V-Strom t-shirt aan :!: :lol: :lol:
heb je de fotos van de space kunnen bekijken? Waren enkelen die hem niet open kregen...
Strommax

Bericht door Strommax »

Sorry jongens maar ik heb nog niet eerder kunnen posten, want gisteren te moe (goe geslapen trouwens en het ritje nog eens overgedaan :lol: ) en vandaag teveel werk.
André (P2U) bedankt voor de ongelooflijk knappe bergetappe van 210kms 8) en Wim bedankt om den hoop bij elkaar te houden (e-mailtje mbt carbon stickers en topcase goed ontvangen :D ) Ik vond het echt professioneel gedaan. Ook aan al de rest van de gang, jongens, ik vond het plezant, heb goe gelachen, goe gereden, goe gegeten, allez zeker voor herhaling vatbaar. André hebt ge nog zo'n toereke in uw Tripieke :P :lol: :lol: :?:

@Lapkes en Deres, 't was een spijtig voorval dat gelukkig goed is afgelopen, en ik hoop ten stelligste dat jullie er de volgende keer terug bij zijn!! Deres, ik rij dan wel voorlaatst :wink: :wink:

Nu nog dat toereke vanuit mijne Zumo in de mapsource krijgen en we zijn weeral vertrokken :shock: :wink:
Plaats reactie