Waterdichtheid zadelvak

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Biker

Waterdichtheid zadelvak

Bericht door Biker »

Kan iemand mij vertellen of het opbergvak onder de buddy droog blijft tijdens het rijden in de regen? Kun je hier veilig papier opbergen? Bij mijn Bandit bleef het hier namelijk niet altijd droog.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7564
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Nee, blijft niet droog. Lekt goed door. Je moet het dus goed verpakt eronder plaatsen.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Biker

Bericht door Biker »

Oké Thanks horse!!
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7564
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Er zit trouwens ook een waterafvoergaatje dat zodanig is geplaatst dat het optimaal functioneert met de zijstandaard in gebruik. Dat geeft al een beetje aan dat er rekening is gehouden met waterafvoer en dus geen waterdichtheid suggereert.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
P2U

Bericht door P2U »

Iron Horse schreef:Nee, blijft niet droog. Lekt goed door. Je moet het dus goed verpakt eronder plaatsen.
Vreemd: ik mag niet klagen van overvloedige nattigheid. Vorig weekeind naar de Vogezen geweest en daar veel meer water gekregen dan me lief was. Onder het zadel was het echter behoorlijk droog want m'n schijfremslot zit daar opgeborgen. Hooguit enkele verdwaalde druppels.
HTH
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7564
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Misschien hangt het er ook wel vanaf of je erop rijdt of dat ie geparkeerd staat. Dat durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Plaats reactie