Is dit te doen?
- PDvD
- DL1000 berijder
- Berichten: 1476
- Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
- Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
- Woonplaats: Oosterhout (NB)
- Contacteer:
Is dit te doen?
We zijn bezig om een rondje te plannen voor de zomervakantie. Ik ga samen rijden met een R1200 GS. Hoe denken medestrommers over dit soort weggetjes of is de Strom hier té log voor? bedenk dat ik progressieve stugeg wilbers veren in mijn voorpoten heb zitten...
Zie: http://alpenrouten.de/Peyrefique-Baisse ... #hprofiles
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QHfwA6fKbNE[/youtube]
Zie: http://alpenrouten.de/Peyrefique-Baisse ... #hprofiles
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QHfwA6fKbNE[/youtube]
-
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 350
- Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
- Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
- Woonplaats: Haarlo
Re: Is dit te doen?
Lijkt me geen probleem. Mocht je voor die tijd nog banden gaan wisselen dan kun je ietwat aangepast schoeisel overwegen. Plan de trippen niet te lang. De gemiddelde snelheid zal tenslotte niet hoog zijn, en de verrassingen qua wegkwaliteit wel... Heel geconcentreerd en bewust reiden. En dat kan wat vermoeiend zijn.
Met al die losse stenen zou ik overwegen om de onderkant van het blok te voorzien van een stevige bescherming. In die omgeving je karter laten leeglopen is eigenlijk een milieumisdrijf... Ziet er zonder meer geweldig uit.
Ik vermoed dat de beleving nog mooier wordt als je een offroad tenue + crosshelm draagt. Maar goed, prijsopdrijven is ook een vak
Met al die losse stenen zou ik overwegen om de onderkant van het blok te voorzien van een stevige bescherming. In die omgeving je karter laten leeglopen is eigenlijk een milieumisdrijf... Ziet er zonder meer geweldig uit.
Ik vermoed dat de beleving nog mooier wordt als je een offroad tenue + crosshelm draagt. Maar goed, prijsopdrijven is ook een vak
- PDvD
- DL1000 berijder
- Berichten: 1476
- Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
- Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
- Woonplaats: Oosterhout (NB)
- Contacteer:
Re: Is dit te doen?
Ander pak en helm liggen in de planning, maar daarvoor moet eerst mijn ZZR verkocht worden.PvdBogaard schreef:Lijkt me geen probleem. Mocht je voor die tijd nog banden gaan wisselen dan kun je ietwat aangepast schoeisel overwegen. Plan de trippen niet te lang. De gemiddelde snelheid zal tenslotte niet hoog zijn, en de verrassingen qua wegkwaliteit wel... Heel geconcentreerd en bewust reiden. En dat kan wat vermoeiend zijn.
Met al die losse stenen zou ik overwegen om de onderkant van het blok te voorzien van een stevige bescherming. In die omgeving je karter laten leeglopen is eigenlijk een milieumisdrijf... Ziet er zonder meer geweldig uit.
Ik vermoed dat de beleving nog mooier wordt als je een offroad tenue + crosshelm draagt. Maar goed, prijsopdrijven is ook een vak
Re: Is dit te doen?
Dit soort weggetjes is nu net wat met een All road (zoals de DL serie) heel goed te doen is.
Wel de tip van PvdBogard aannemen en een stenenvanger plaatsen onder het blok. Af en toe wipt er een steen omhoog en die heeft geen enkel probleem met de plastic kuippunt. En daarachter zit toch een kwetsbaar olie filter.
Eventueel de bandendruk verlagen naar 1,5 bar waardoor de motor wat minder nerveus reageert op steentjes.
Verder is het voor je eigen plezier zeker aan te raden om een dagje Allroad cursus te nemen. Bepaalde off road technieken worden je daar geleerd waardoor het een stuk leuker wordt. Voor de prijs hoef je het niet te laten, bij de KNMV o.a. al voor €130,-
Have fun
Wel de tip van PvdBogard aannemen en een stenenvanger plaatsen onder het blok. Af en toe wipt er een steen omhoog en die heeft geen enkel probleem met de plastic kuippunt. En daarachter zit toch een kwetsbaar olie filter.
Eventueel de bandendruk verlagen naar 1,5 bar waardoor de motor wat minder nerveus reageert op steentjes.
Verder is het voor je eigen plezier zeker aan te raden om een dagje Allroad cursus te nemen. Bepaalde off road technieken worden je daar geleerd waardoor het een stuk leuker wordt. Voor de prijs hoef je het niet te laten, bij de KNMV o.a. al voor €130,-
Have fun
Re: Is dit te doen?
Dit soort weggetjes zijn voor de meeste motoren geen probleem en zeker voor de V niet. Heb een paar jaar geleden over dit soort weggetjes gereden met een dikke 20 jaar oude volbeladen Honda V45 en zelfs die had er geen moeite mee.
Vorig jaar met de V, in Frankrijk, ook weer volbeladen over dit soort weggetjes geboenderd, wel met de standaard vering op de slapste stand en ook daar geen problemen mee ondervonden.
Het enige probleem wat ik met de standaard bandjes ben tegengekomen waren de modderige stukken. De bandjes liepen snel dicht en dan rij je in feite met slicks door de modder, NIET LEUK.
Een ander probleempje, maar da's wat minder erg als je met z'n twee bent. Als het grindpad langzaam afloopt en je kan niet meer verder
Achteruit is bijzonder lastig en als het pad dan ook nog eens te smal is om om te keren.......
Speciaal daarvoor heb ik op m'n DL1000 een 650 zadel, is lager dus heb je met je voeten meer grip met achteruit "lopen"
Een luchtige helm is aan te bevelen op dit soort trips
Vorig jaar met de V, in Frankrijk, ook weer volbeladen over dit soort weggetjes geboenderd, wel met de standaard vering op de slapste stand en ook daar geen problemen mee ondervonden.
Het enige probleem wat ik met de standaard bandjes ben tegengekomen waren de modderige stukken. De bandjes liepen snel dicht en dan rij je in feite met slicks door de modder, NIET LEUK.
Een ander probleempje, maar da's wat minder erg als je met z'n twee bent. Als het grindpad langzaam afloopt en je kan niet meer verder
Achteruit is bijzonder lastig en als het pad dan ook nog eens te smal is om om te keren.......
Speciaal daarvoor heb ik op m'n DL1000 een 650 zadel, is lager dus heb je met je voeten meer grip met achteruit "lopen"
Een luchtige helm is aan te bevelen op dit soort trips
-
- V-Strom 1050 berijder
- Berichten: 244
- Lid geworden op: wo 26-08-2009, 19:00
- Mijn motor is een: V-Strom 650
- Woonplaats: Waalwijk
Re: Is dit te doen?
Leuk filmpje, krijg er direkt weer zin in!
Behalve carterbescherming, denk ook eens aan off-road footsteps: bij lastiger stukken is staan zeer aan te bevelen!
Veel plezier,
Peter
Behalve carterbescherming, denk ook eens aan off-road footsteps: bij lastiger stukken is staan zeer aan te bevelen!
Veel plezier,
Peter
- Peterzeeland
- KLV1000 berijder
- Berichten: 848
- Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
- Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
- Woonplaats: Vlissingen-ZL
Re: Is dit te doen?
Supergaaf!!!
Lekker staan op de steps, stuur losjes in de knuistjes, laat hem maar rollen.
Banden is een hele goede tip ! modder-banden
Lekker staan op de steps, stuur losjes in de knuistjes, laat hem maar rollen.
Banden is een hele goede tip ! modder-banden
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Re: Is dit te doen?
Daarom zitten er bij mij sinds deze week ook de Heidenau's onderPeterzeeland schreef:Banden is een hele goede tip ! modder-banden
- Sparkle Black Peter
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Berichten: 5080
- Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
- Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
- Woonplaats: Bij Tilburg
Re: Is dit te doen?
Pim,
Een aantal van ons hebben de Pyreneeën op de V-Strom doorkruist. Hier waren ook een aantal van deze weggetjes met redelijk grote stenen. Een Carterbeschermer is op dit soort wegen een 'MUST'' Ook sloffen met iets meer profiel is aan te raden. Maar met de standaard bandjes is het ook te doen, mits het droog is. En zoals Peter al aangaf; Gaan staan, stuur losjes in de hand en de benen tegen de tank drukken. Op onze motoren zaten trouwens Off-Roadsteps. ERg leuk om te doen.
Een aantal van ons hebben de Pyreneeën op de V-Strom doorkruist. Hier waren ook een aantal van deze weggetjes met redelijk grote stenen. Een Carterbeschermer is op dit soort wegen een 'MUST'' Ook sloffen met iets meer profiel is aan te raden. Maar met de standaard bandjes is het ook te doen, mits het droog is. En zoals Peter al aangaf; Gaan staan, stuur losjes in de hand en de benen tegen de tank drukken. Op onze motoren zaten trouwens Off-Roadsteps. ERg leuk om te doen.
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
- PDvD
- DL1000 berijder
- Berichten: 1476
- Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
- Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
- Woonplaats: Oosterhout (NB)
- Contacteer:
Re: Is dit te doen?
Als het echt blubber is gaan we dit soort weggetjes niet op. Ik wil het gewoon bij mijn battlewings houden. Gaat gewoon goedkomen dus... misschien dan maar zo'n degelijke keienvanger onder de motor hangen (alhoewel ik die lelijk vind.... )
- Wullebolle
- DL1000 berijder
- Berichten: 1379
- Lid geworden op: za 02-05-2009, 18:33
- Mijn motor is een: DL1000, 2008.
- Woonplaats: Belgische kust
Re: Is dit te doen?
Het YT kanaal van een GS rijder ...
2 uur puur genieten van schitterende filmpjes
relax achterover met een paar blikjes bier en zak chips ...
gegarandeerd dat je na 2 minuten zit mee te leunen op je stoel
Kijk vooral naar de 4 filmpjes onderaan de lijst bij Casterino & Col de Tende
Qua steenslag weggetjes is dit zowat waar de TS op doelde
De eerste van de Tunnels is ook leuk (de rest ook trouwens)
http://www.youtube.com/user/gsbeak
2 uur puur genieten van schitterende filmpjes
relax achterover met een paar blikjes bier en zak chips ...
gegarandeerd dat je na 2 minuten zit mee te leunen op je stoel
Kijk vooral naar de 4 filmpjes onderaan de lijst bij Casterino & Col de Tende
Qua steenslag weggetjes is dit zowat waar de TS op doelde
De eerste van de Tunnels is ook leuk (de rest ook trouwens)
http://www.youtube.com/user/gsbeak
Laatst gewijzigd door Frank op za 19-02-2011, 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link aangepast... (NB: Plaats EXTERNE links tussen de [url] en [/url] code!)
Reden: link aangepast... (NB: Plaats EXTERNE links tussen de [url] en [/url] code!)
Spooky Action At A Distance !
Re: Is dit te doen?
Misschien is de "Grosser alpen strassen Fuhrer" van Denzel iets voor je.
Hier in staan ruim 600 alpen straten , verhard en onverhard, uitgebreid in beschreven.
Ik heb hem zelf ook aangeschaft omdat ik deze zomer ook die kant opga
http://www.jvw.nl/europa-regio-s-alpen- ... uk-p-21430
http://www.denzel-verlag.de/
Veel voor-plezier
Lex
Hier in staan ruim 600 alpen straten , verhard en onverhard, uitgebreid in beschreven.
Ik heb hem zelf ook aangeschaft omdat ik deze zomer ook die kant opga
http://www.jvw.nl/europa-regio-s-alpen- ... uk-p-21430
http://www.denzel-verlag.de/
Veel voor-plezier
Lex
- DesertStrom
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 251
- Lid geworden op: vr 10-04-2009, 01:40
- Mijn motor is een: Triumph Tiger Explorer
- Woonplaats: Uitgeest
Re: Is dit te doen?
Aan de ene kant een bergwand, aan de andere kant de afgrond. En daar sta je dan. Voor je lol. In je vakantie. En alleen nog maar achteruit de berg op kunnen met een volgeladen motor in 30 graden zonneschijn.FastLoe schreef:........ Als het grindpad langzaam afloopt en je kan niet meer verder
Achteruit is bijzonder lastig en als het pad dan ook nog eens te smal is om om te keren.......
Af en toe heb ik er nog nachtmerries van.
Oh en zoals hierboven al genoemd, beter een deuk in je keienvanger dan een gat in je carter.
Re: Is dit te doen?
Maar dat zijn nou net de vakantie tripjes die je het langst bijblijven. Over 10 jaar weet je alle details nog.DesertStrom schreef:Aan de ene kant een bergwand, aan de andere kant de afgrond. En daar sta je dan. Voor je lol. In je vakantie. En alleen nog maar achteruit de berg op kunnen met een volgeladen motor in 30 graden zonneschijn.
Af en toe heb ik er nog nachtmerries van.
Wat weet je nog van je 2 weken strandvakantie van een jaartje of 10 geleden. Waarschijnlijk nix meer, of je moet toevallig aan je vakantie vriendinnetje zijn blijven plakken, anders weet je waarschijnlijk niet eens meer op welk strand je je hebt liggen vervelen.
Re: Is dit te doen?
Misschien een leuk vervolg voor de ofroad cursus welke sommige forum gebruikers gaan doen?
Ergens in juli naar een camping in Italië en daar 3 of 4 dagen over onverharde passen rijden.
Noppen banden zijn niet vereist voor dit soort passen.
Ergens in juli naar een camping in Italië en daar 3 of 4 dagen over onverharde passen rijden.
Noppen banden zijn niet vereist voor dit soort passen.
Re: Is dit te doen?
Offe, dichterbij en makkelijker aan te rijden (2 uurtjes) Op vrijdag richting Ardennen, op zaterdag de hele dag in het bos spelen, met alternatieven voor de jongens die op het afalt willen blijven en zondag via the long way home?
Re: Is dit te doen?
Lijkt me ook leuk, al is "in het bos spelen" iets anders dan de "Schotterpistes" in de alpen.
Nu heb ik nog nooit met een zware allroad "in het bos" gespeeld heb wel wat onverhard gereden in de alpen en ben er van overtuigd dat de meesten van ons het daar schade vrij kunnen houden.
Bij "in het bos" spelen verwacht ik meer zand/modder paden en dat vergt iets meer gevoel van de rijder (denk ik tenminste, correct me if i'm wrong).
De "Schotterpistes" in de alpen zijn voornamenlijk puin wegen met hier en daar een grotere steen (±10cm), waar je meestal prima omheen kunt
Nu heb ik nog nooit met een zware allroad "in het bos" gespeeld heb wel wat onverhard gereden in de alpen en ben er van overtuigd dat de meesten van ons het daar schade vrij kunnen houden.
Bij "in het bos" spelen verwacht ik meer zand/modder paden en dat vergt iets meer gevoel van de rijder (denk ik tenminste, correct me if i'm wrong).
De "Schotterpistes" in de alpen zijn voornamenlijk puin wegen met hier en daar een grotere steen (±10cm), waar je meestal prima omheen kunt
Re: Is dit te doen?
Ja, in de Alpen, moet je meer zien als onregelmatig verhard, in de Ardennen regelmatig echt onverhard maar goed te doen. Vorig jaar heb ik nog iemand mee genomen die op een gemotoriseerde leunstoel (Honda Shadow) ook gewoon daar over de natte bospaden mee kon komen
Re: Is dit te doen?
Ja, als een sjopper mee kan komen, dan zal het ons toch ook moeten lukken
- PDvD
- DL1000 berijder
- Berichten: 1476
- Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
- Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
- Woonplaats: Oosterhout (NB)
- Contacteer:
Re: Is dit te doen?
Voor de zekerheid maar alvast valbeugeltjes besteld. Voor wat betreft de onderkant houd ik het even op de originele bak die er bij mij onder hangt. Kan weliswaar kapot gaan bij grote stenen maar houdt toch wel het e.e.a. tegen.
- Bozobin †
- DL650 berijder
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
- Woonplaats: Delft
- Contacteer:
Re: Is dit te doen?
Daar ben ik 3 jaar geleden nog hard van teruggekomen.PDvD schreef:We zijn bezig om een rondje te plannen voor de zomervakantie. Ik ga samen rijden met een R1200 GS. Hoe denken medestrommers over dit soort weggetjes of is de Strom hier té log voor? bedenk dat ik progressieve stugeg wilbers veren in mijn voorpoten heb zitten...
Zie: http://alpenrouten.de/Peyrefique-Baisse ... #hprofiles
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QHfwA6fKbNE[/youtube]
Met een Strom met bagage en passagier (ik) en mijn maar (alleen) op 1200GS adventurer zo'n paadje ingereden.
We kwamen niet verder dan pakweg 1km, toen lag die GS op z'n plaat !!!
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Re: Is dit te doen?
Maar het gaat erom of het met een Vstrom te doen is en da's geen probleemBozobin schreef:Daar ben ik 3 jaar geleden nog hard van teruggekomen.
Met een Strom met bagage en passagier (ik) en mijn maar (alleen) op 1200GS adventurer zo'n paadje ingereden.
We kwamen niet verder dan pakweg 1km, toen lag die GS op z'n plaat !!!
- PDvD
- DL1000 berijder
- Berichten: 1476
- Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
- Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
- Woonplaats: Oosterhout (NB)
- Contacteer:
Re: Is dit te doen?
En motorbeheersing is een 2e...
Re: Is dit te doen?
Let op 3'38", ze vergeen daar rechtsaf te gaan, dat leuke paadje rechts omhoog.
Zonde hoor
Zonde hoor
- Bozobin †
- DL650 berijder
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
- Woonplaats: Delft
- Contacteer:
Re: Is dit te doen?
http://fotoboek.luiemotorfiets.net/foto ... /foto/8133Hunter6 schreef:Ja, als een sjopper mee kan komen, dan zal het ons toch ook moeten lukken
Je bedoeld zoiets ?
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
- Bozobin †
- DL650 berijder
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
- Woonplaats: Delft
- Contacteer:
Re: Is dit te doen?
Sorry, ik zag die GS nog liggen .FastLoe schreef:Maar het gaat erom of het met een Vstrom te doen is en da's geen probleemBozobin schreef:Daar ben ik 3 jaar geleden nog hard van teruggekomen.
Met een Strom met bagage en passagier (ik) en mijn maar (alleen) op 1200GS adventurer zo'n paadje ingereden.
We kwamen niet verder dan pakweg 1km, toen lag die GS op z'n plaat !!!
Veels te lomp die beesten ......
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Re: Is dit te doen?
Ik kan de bedoelde foto van jou niet zo snel vindn maar let eens op dit filmpje:Bozobin schreef:http://fotoboek.luiemotorfiets.net/foto ... /foto/8133Hunter6 schreef:Ja, als een sjopper mee kan komen, dan zal het ons toch ook moeten lukken
Je bedoeld zoiets ?
http://vimeo.com/21072468
Vanaf een minuutje of 6:40. Een glimmende Honda Shadow vol in de bagger
- Bozobin †
- DL650 berijder
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
- Woonplaats: Delft
- Contacteer:
Re: Is dit te doen?
Zoek maar even op Baggermagna .FastLoe schreef:Ik kan de bedoelde foto van jou niet zo snel vindn maar let eens op dit filmpje:Bozobin schreef:http://fotoboek.luiemotorfiets.net/foto ... /foto/8133Hunter6 schreef:Ja, als een sjopper mee kan komen, dan zal het ons toch ook moeten lukken
Je bedoeld zoiets ?
http://vimeo.com/21072468
Vanaf een minuutje of 6:40. Een glimmende Honda Shadow vol in de bagger
http://fotoboek.luiemotorfiets.net/
fotos/Vakanties/Dolomieten_2004/foto/12999
Waarom worden die links ingekort ?
Nah, effe plakken en dan moet het zo maar.
Laatst gewijzigd door Stroompje op do 14-04-2011, 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Externe links AUB tussen de [url] en [/url] code's plaatsen!
Reden: Externe links AUB tussen de [url] en [/url] code's plaatsen!
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
- Stroompje
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Berichten: 5117
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
- Woonplaats: Lunteren.
Re: Is dit te doen?
wat dacht je waar de code's voor zijn..... misschien voortaan gebruiken.......
Handig hè....
Handig hè....
Greetings, Heleen. Smiling all the way
- Bozobin †
- DL650 berijder
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
- Woonplaats: Delft
- Contacteer:
Re: Is dit te doen?
Nooit te oud om te leren .....Stroompje schreef: wat dacht je waar de [img]en[/img] code's voor zijn..... misschien voortaan gebruiken.......
Handig hè....
O, wacht effe die staan hierboven !
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Re: Is dit te doen?
Ik ben jaloers op jullie...
Op de vorige brommers had ik nooit een probleem cuircuits af te scheuren etc...
Maar o-wee als ik een horde steentjes tegenkwam... ik was een watje..
Nu op mijn kleintje scheur ik ook dan door
Maar ik moet nog erg veel leren (nieuwe uitdaging!) in het off-road rijden. Dus ik ben jaloers op hoe jullie dat doen...
Ik wil eens een off-road training gaan volgen, lijkt me geen slecht plan...
Van achter de pc geniet ik van die woeste plannen van jullie! Respect!
Op de vorige brommers had ik nooit een probleem cuircuits af te scheuren etc...
Maar o-wee als ik een horde steentjes tegenkwam... ik was een watje..
Nu op mijn kleintje scheur ik ook dan door
Maar ik moet nog erg veel leren (nieuwe uitdaging!) in het off-road rijden. Dus ik ben jaloers op hoe jullie dat doen...
Ik wil eens een off-road training gaan volgen, lijkt me geen slecht plan...
Van achter de pc geniet ik van die woeste plannen van jullie! Respect!
- Bozobin †
- DL650 berijder
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
- Woonplaats: Delft
- Contacteer:
Re: Is dit te doen?
Vooral de blauwe zijn er erg goed inMieps schreef:Ik ben jaloers op jullie...
Ik wil eens een off-road training gaan volgen, lijkt me geen slecht plan...
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Re: Is dit te doen?
Nou jongens en meisjes, in juni gaan we in de Ardennen/Eiffel zatvan het asfalt af hoor