Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4227
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Frank »

BlackstromNL <--> RvGS schreef:
Frank schreef:Robert, rijden jullie via A12, tankstation de Schaars?
Frank,
Vanaf ons huus is dit um, wiej riede via de A12, Pleyroute, A325 en dan deur Nimwege noar Plasmolen.
Is feur oe ok kurter maer dat mot je zelf wette.
Oe wet woar ons huus woont, de deure is los :!:
Aw't maer dreuge holt :!: :schater:
Hoe loat vertrekt oe?

@FranC:
Ik heb mijn hotelovernachting geannuleerd, dus rij na het feestje gewoon naar huis... :)
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5117
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Stroompje »

Frank schreef:Zeg Heleen, als je weer zonder Barry gaat, neem je dan wel je portomonneetje mee? Anders moet ik weer alles voor je betalen.. :mrgreen:
Extra gepind..... :schater: Dus nu nog meenemen morgen.....THX voor de tip :!: :schater:

:arrow: Zijn er nog mederij-st/ders voor de heenweg ri. Plasmolen..........Wie o wie..... :?:
@ Paul & Anneke : ik zie jullie bij de BBQ en ga dus per V-Strom :!: :-)}
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1253
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door TT-Strom »

Heel veel plezier morgen met de rit allemaal, ik duim voor droog weer!
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Keinu

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Keinu »

RedStrom schreef:Wie zou er bluffen?
Zit er vlakbij een Intratuin, voor als we geweest zijn?

Ha ha ha , Intratuin gaat niet veel aan mijn tuintje verdienen. :lol:
Je zult nummertjes moeten trekken om er om de beurt rond te crossen. :schater:
En het mooiste plekkie is al bezet. :wink:

Robert: Je zit redelijk goed met je kaartje. :bye:
(maar ik ga potentiele klepto's niet de juist weg wijzen)

Veel plezier morgen allemaal !
Gebruikersavatar
Heleen
DL650 berijder
Berichten: 110
Lid geworden op: zo 04-04-2010, 17:39
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 V
Woonplaats: Huizen

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Heleen »

Nou ik hoef niet meer op buienradar te gaan kijken. Hoger hand heeft het voor mij al besloten..... :evil: :evil: :evil:

Dacht ik vandaag, oh wat een heerlijk weer, we hebben het weer verdient. Ik moest naar Apeldoorn naar mijn dealer om de motor nog even goed af te laten stellen. Mijn motormaatje uit mijn woonplaats zou mij vergezellen en na het afstellen zouden we nog even binnendoor een stukje gaan rijden.....
Zo gezegd zo gedaan. Motor was afgesteld. Zonnetje scheen nog steeds. Waar kunnen we een bakkie doen. De motor zaak gaf aan, in Assel, dat is wel leuk. Dus vertrokken wij naar Assel. Daar aangekomen viel het een beetje tegen. Dus besloten wij om een stukje door te rijden richting Kootwijk en als we onderweg wat tegen zouden komen zouden we hier wat gaan drinken. Dus met goede moed gingen wij verder......... Na twee bochten zag ik, als voorrijder, dat op weg wat meer klei/modder lag dan normaal..... Even verderop zag ik, met mijn vooruitkijkende blik, dat de weg overging in meer klei en modder dan ik wilde. Dus begon ik af te remmen. Mijn motormaatje die normaal altijd mijlen van mij vandaan rijdt, zat iets dichter op dan gebruikelijk. Maar hij remde ook af......helaas de weg was zo glad. Ik zag links een verhard fietspad en ging van het midden op de weg wat meer naar links rijden. Dit verwachtte mijn motormaatje niet, die was nog aan het remmen en zag mij naar links gaan. Helaas hij had geen grip meer en kon zijn motor niet meer naar links omgooien dus parkeerde hij hem maar achter in mijn motor............. NEEEEEEEE, HELPPPPP. Ja, dat was al te laat. Ik voelde mijn motor onder mij wegschuiven. Wat duurde dat lang, hij bleef maar schuiven. OHHHH help... wat een schade heb ik straks. NEEEEEE...........eindelijk lag ik stil. HELLEP wat nu. Ik ben snel overend gekomen en kon de schade bekijken. Mijn motormaatje zag ik ook opkrabbelen en de ellende bekijken. Ik zag overal oranje en zwart plastic. Metalen onderdelen... chaos. ....... je weet gewoon even niet wat er is gebeurt. GElukkig kwamen we er snel achter dat we zelf niks hadden. Maar oh wat zijn wij altijd voorzichtig met onze motoren en nu dit.... het kan toch niet waar zijn.........Met vereende krachten hebben we de motoren overend gezet en konden we verker kijken naar de schade. Ja en daar wordt je niet vrolijk van. Allemaal onderdelen die waren afgebroken en onderdelen die waren geschuurd.... handels die waren afgebroken.... we werden er triest van.....
Om dit trieste verhaal maar een beetje af te ronden. We zijn terug gegaan naar de motorzaak en hebben hier het hoognodige gerepareerd om thuis te komen. Gelukkig is dit allemaal goed verlopen. En nu maar wachten wat de verzekering gaat doen....

Nee dames en heren, morgen ga ik niet meerijden. Maar ik kom wel naar de BBQ.. :D :D :D :D Hopelijk kom ik hier wel aan zonder schade. Zal vanavond wel even op mijn knietjes voor mijn bed een gebedje doen.. O:-)

Maar voor een ieder die morgen er voor kiest om toch te rijden.... Ik weet niet wat voor offroad stukken jullie krijgen, maar die paden die er wat gelig uitzien, zijn bijzonder glad. :?
Never drive faster than your Angels can fly !!
FastLoe

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door FastLoe »

Jeetje Heleen, wat een ellende verhaal.
Ik weet hoe zuinig je op je Vstrommetje bent. Het zweet breekt me nog uit als ik denk aan het moment dat ik de laatste keer (bij die ouwe treintjes) je Vtje wel even om zou draaien.Het half uurtje waarschuwingen wat er aan vooraf ging, bracht me er bijna aan toe om de brommer, na het omkeren maar gelijk een grote poetsbeurt te geven, er zouden eens wat vingerafdrukken achter gebleven kunnen zijn.

Ik geloof dat ik wel begrijp hoe je je voelt nu. Laten we er maar vanuit gaan dat de schade allemaal perfect hersteld gaat worden, onzichtbaar en zonder al te veel financiële gevolgen.

Blij om te horen (nouja lezen) dat jullie er zelf goed vanaf gekomen zijn. Voor hetzelfd geld was het een stukje beroerder afgelopen. Een geluk bij een ongeluk, zullen we maar zeggen.

Hopenlijk zien we je inderdaad morgenavond bij de BBQ, zou leuk zijn.
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4227
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Frank »

Tjonge Heleen!

Heb je zelf niks?

Had ff een dejavú... herinner me opeens de chocotour van maart dit jaar. Op een rotonde ging ik als voorrijder onderuit en dat schuiven duurt voor je gevoel eeuwig. Had contact met 3 personenen via de bluetooth en riep keihard: K#T. Thea zei dat dat niet nodig was, maar toen ze me zag liggen was ik geexcuseerd. Heb de tocht wel uitgereden, gevolg, 2 maanden pijn in de borst en 3700 euro schade. :(

Hopelijk gaat morgen alles goed!
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5117
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Stroompje »

Oh jee Heleen(2).... Ik weet precies waar en wat je bedoelt :!:
Ondergetekende Heleen(1) reed daar afgelopen woensdag...via Kootwijk, Assel, lekker binnendoor naar mijn moedertje in Apeldoorn. Met net zulk mooi weer als vandaag.
Bij mij was het het laatste stuk onverhard, dat idd ineens geheel geel/oranje was.....ook ik heb dat even heel rustig verkend maar heb het niet als glad ervaren.
Pfff moet er niet aan denken dat ik daar ik mijn uppie onderuit was gegaan,..................... :roll:

Kop op....gelukkig is het 'blik'schade.....en kan het weer gerepareerd worden :!:

Tot morgen op de BBQ ............doe voorzichtig en doe maar ff niet off road... :bye:

:arrow: Afstand houden morgen........we zijn weer eens gewaarschuwd :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4900
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 L2 met 183.000+ km

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RedStrom »

Heleen, dat is goed balen! :(
Goed dat de kleding z'n werk deed en je zelf weinig/niets hebt.
Ik had vanmiddag ook een momentje door troep op de weg, maar dat ging goed.
Er zijn weer veel van die grote tractors op de weg. Die brengen veel modder op de weg.
Wordt morgen ook uitkijken.
Ik hoop dat de schade snel hersteld wordt en het niet te veel kost.
En dat je morgen niet met veel spierpijn wakker wordt. Kan na een goede klap wel eens gebeuren.
Tot bij de BBQ.

En voor de rest: tot morgen bij de rit.
Buienradar laat mooie dingen zien voor morgen. Wie naar huis moet en naar het oosten of noordoosten, kan beter niet later dan 22.00 vertrekken.
Morgen is er hopelijk iemand met een slimtelefoon of een pc met buienradar er op. Want er komt 's avonds wel een flinke hoosbui aan.
:bye: :-)}
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-2024)
, DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RvGS »

@ Heleen "Heleen",
Veel sterkte toegewenst :!:

Frank schreef:Zeg Heleen, als je weer zonder Barry gaat, neem je dan wel je portomonneetje mee? Anders moet ik weer alles voor je betalen.. :mrgreen:
Gein zôhgen Helein, ik neim me kreditkaâhrt wel meikan je oâk nog schoenen kopen :schater: O:-)
Frank schreef:Hoe loat vertrekt oe?
[Ouwehoermodus aan]Op tied :schater: [/Ouwehoermodus uit]

Via A12, Pleyroute, A325 en dan deur Nimwege noar Plasmolen.
Aw't maer dreuge holt :!:

Denk dat we rond de klok van 08:45u richting Plasmolen vertrekken. . . en oe?
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4227
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Frank »

BlackstromNL <--> RvGS schreef: Denk dat we rond de klok van 08:45u richting Plasmolen vertrekken. . . en oe?
Ik was van plan om om 8 uur te vertrekken (130 km naar Plasmolen).
Is het wat om bij het eerste tankstation op de Pleyroute af te spreken?
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RvGS »

Totaal, IJsseloordweg 15, 6825LG Arnhem

Bedoel je die :?: Je mag ook aan komen en ff een bakkie doen :wink:
we msnen wel ff verder om het topic clean te houden . . . . not :worship:
Groet, Robert |
Dev-strom

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Dev-strom »

Helaas kan ik wegens werk morgen niet mee rijden met de tour maar kom s'avonds nog wel ff bbqen en ouwehoeren.
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5080
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Sparkle Black Peter »

@Heleen, da's balen met een grote B. Gelukkig kun je nog aanwezig zijn bij de BBQ en heb je zelf (en je meerijder) niets. De schade is te repareren :lol:
Voor iedereen die zaterdag rijdt; RIJ VOORZICHTIG EN HOU HET HOOFD COOL 8) .
Ik zal de biefstukken vast doorbakken en de kipfilet lekker rosé houden :wink: Of was het andersom :mrgreen:

Tot morgen, Houdoe wár.

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RvGS »

ANDERSOM koekebakker :!:
Als je voor de V-strom een bandwissel zet jij hem zeker op z'n kop hé, net als ne fiets . . . koekwaus :mrgreen: :schater: :mrgreen: :P :frusty:
Groet, Robert |
FastLoe

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door FastLoe »

Ik verwacht dat ik door een griepje ook de tocht niet mee kan beleven.
Morgen zolang mogelijk in m'n mandje blijven en hopen dat ik de BBQ nog wel mee kan maken.

In ieder geval, begin maar gewoon zonder mij :(
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Aad900 »

Leo sterkte, en hopelijk gaat het je lukken.
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
Framomile
DL1000 berijder
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
Woonplaats: Purmerend

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Framomile »

Hoi Stromers,

Wekkertje heeft zijn werk gedaan, ga over 15 rijden. Buienradar laat alleen later op de dag wat buien zien, ziet er redelijk uit voor nu.

Wachten jullie wel even op ons (Bob de bouwer Collega rijdt samen met mij) .

Tot zo!!

Franc :bye:

PS Jammer dat je niet mee gaat Fastloe, had je off road instrukties wel kunnen gebruiken. Beterschap !!
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4900
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 L2 met 183.000+ km

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RedStrom »

FastLoe schreef:Ik verwacht dat ik door een griepje ook de tocht niet mee kan beleven.
Morgen zolang mogelijk in m'n mandje blijven en hopen dat ik de BBQ nog wel mee kan maken.

In ieder geval, begin maar gewoon zonder mij :(
Jammer Leo. Ik had graag inderweg wat Nuvi510 ervaring uitgewisseld. Ik loop ook al de hele week te slikken en spuiten (neusspray :wink: ).
Sterkte!

Ongelukken, ziekte, werk: het reisgenootschap dunt aardig uit. Alleen de Hobbits blijven over.
Ik sta hier op met regen, maar zie op buienradar dat het rond 08.00 wel droog is.
Onderweg zal het plaatselijk glad en vies zijn. Maar het wordt vast dikke pret. Peter: steek het eerste kooltje maar vast aan. :bye: :-)}
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-2024)
, DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
Heleen
DL650 berijder
Berichten: 110
Lid geworden op: zo 04-04-2010, 17:39
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 V
Woonplaats: Huizen

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Heleen »

Rhino VStrom schreef:.
Ik zal de biefstukken vast doorbakken en de kipfilet lekker rosé houden :wink: Of was het andersom :mrgreen:

Tot morgen, Houdoe wár.

Peter
Hi Peter, ik kom je wel helpen. Als het lukt ben ik er wat eerder. Heb ik toch het gevoel iets gedaan te hebben die dag..... :D

FastLoe schreef:Ik verwacht dat ik door een griepje ook de tocht niet mee kan beleven.
Morgen zolang mogelijk in m'n mandje blijven en hopen dat ik de BBQ nog wel mee kan maken.

In ieder geval, begin maar gewoon zonder mij :(
Leo, wat zonde man.. Ik hoop echt dat het je lukt om met de BBQ langs te komen. Of kunnen we je een kopje soep brengen? :bye:
Never drive faster than your Angels can fly !!
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1253
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door TT-Strom »

@Heleen:

Das kl**te zeg! Zeker als je, zoals de meeste hier, erg zuinig op je fiets bent. Gelukkig hebben jullie zelf niets, das het belangrijkste. Nu hopen dat de schade meevalt en de fietsjes snel weer mooi zijn....

@leo: Beterschap!
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RvGS »

[realtime modus on]Zooo e rit zit erop, al zeg ik het zelf, mooi droog en gezellig :!:

Ik hoor Franc net een biertje bestellen . . . proost :P

En Frank schept net z'n bord vol met bratwurst, saté, kip, biefstuk, zalm etc.
ik zie geen groenten :mrgreen:, als Petra dat ziet . . . :P :schater:

Op eens is het rustig en wordt er gesmikkeld :o)
[/realtime modus off]
http://img545.imageshack.us/img545/900/dsc03490t.jpg
http://img837.imageshack.us/img837/2136/dsc03491l.jpg
http://img829.imageshack.us/img829/8581/dsc03492k.jpg
http://img62.imageshack.us/img62/5905/dsc03493o.jpg
http://img835.imageshack.us/img835/2781/dsc03494n.jpg
http://img291.imageshack.us/img291/6052/dsc03495h.jpg
http://img832.imageshack.us/img832/7678/dsc03496i.jpg
http://img580.imageshack.us/img580/48/dsc03497l.jpg
http://img818.imageshack.us/img818/3240/dsc03498x.jpg
http://img251.imageshack.us/img251/3463/dsc03499b.jpg
http://img706.imageshack.us/img706/7514/dsc03501yz.jpg
http://img687.imageshack.us/img687/9291/dsc03502ym.jpg
http://img824.imageshack.us/img824/5089/dsc03504h.jpg
http://img842.imageshack.us/img842/16/dsc03505f.jpg
http://img543.imageshack.us/img543/209/dsc03506h.jpg
http://img684.imageshack.us/img684/7933/dsc03507l.jpg
http://img26.imageshack.us/img26/6343/dsc03508lg.jpg
http://img808.imageshack.us/img808/9486/dsc03509z.jpg
http://img713.imageshack.us/img713/3717/dsc03510n.jpg
http://img243.imageshack.us/img243/1042/dsc03511tv.jpg
http://img440.imageshack.us/img440/195/dsc03512r.jpg
http://img714.imageshack.us/img714/1749/dsc03513f.jpg
http://img829.imageshack.us/img829/1180/dsc03514n.jpg
http://img704.imageshack.us/img704/6537/dsc03515j.jpg
http://img534.imageshack.us/img534/2954/dsc03516v.jpg
http://img175.imageshack.us/img175/5796/dsc03517t.jpg
http://img690.imageshack.us/img690/5753/dsc03518q.jpg
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Sparky
DL1000 berijder
Berichten: 325
Lid geworden op: vr 26-10-2007, 18:08
Mijn motor is een: V-Strom 1000 XT-A
Woonplaats: Hoofddorp

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Sparky »

Hoi motorvrienden,
helaas kon ik niet mee vandaag.
Ik hoopte en was vastbesloten om deze laatste tour van dit jaar niet te missen.
Het kwam eindelijk ook goed uit met de wisseldiensten van mijn vrouw.
Maar helaas we moesten naar een begrafenis van een motorvriend, en vader van een heel goede vriendin.
Het was een hele mooie uitvaart, met voorop in de rouwstoet zijn schoonzoon op de motor van de overledene gevolgd door zijn vrienden van de motorclub en daartussen de rouwauto met de kist.
Helaas kon ik zelf weer niet op de motor, omdat mijn vrouw nog niet achterop durft.
Mijn dag was er dus een met mix emotions.
Ik hoop dat jullie dag een prachtige en gezellige is geweest.
Hopelijk kan ik volgend seizoen weer vaak samen met jullie toeren.
Tevens neem ik dan mijn dochter mee, die nu ook graag met me mee wil touren.
Hopelijk raakt mijn vrouw dan ook een beetje over haar angst voor motoren heen, gelukkig heeft ze al eens gezegt dat als de motor wat lager is dat ze dan misschien wel mee durft.
Er is dus nog hoop.

Ik wens jullie veel veilige kilometers en wellicht tot volgend seizoen.

Groetjes Johan
Gebruikersavatar
Tulipan
DL650 berijder
Berichten: 2988
Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Woonplaats: Tenerife

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Tulipan »

Zo zie je maar weer, het leven gaat door. Sterkte !!

Lekker ritje, lekker eten en leuke impressie foto's.
Als er aan het begin van de route wordt gesproken over wat off-road, maar dat er wel een fietspad naast is.
Of dat we om kunnen rijden :schater:
Je zult eens in de bagger hebben moeten staan ( EN RIJDEN ) dan is het woord off-road niet genoeg om de lading te dekken :oops:
En van teruggaan was allang geen sprake meer :-)} We zijn er zonder kleerscheuren uitgekomen. Dat mag ik wel zeggen, toch ???
Frank zal nog wel een fotootje plaatsen later :worship:

Verder een mooie dag als geheel

Een Groet
Tulipan
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5117
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Stroompje »

Ook weer back at home sweet home,waar volgens Barry ik morgen nog wat te doen heb :lol: en hij is niet eens zo vies als de V-Stroms uit de groep van Frank....... :roll: :schater:
Fijne dag gehad en blij dat ik wel ben gaan rijden na veel getwijfel!
Thx allen en een extra thx :arrow: de organisatoren,Robert/Claudia/Peter en Zn voor een super OH dag!
Ben benieuwd naar jullie foto's :!:
Proost en nu een wijntje Afbeelding
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4900
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 L2 met 183.000+ km

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RedStrom »

Organisatie bedankt. :worship: Goed, gezellig, leuk.
Na natte heenreis de rest van de dag toch geweldig geboft.
Gedenkwaardig waardig stukje off road gereden. Hartverzakkend. Maar wel TOP. Franc kom maar op met de beelden.

Heerlijk gegeten. Moest wel veel zelf klaar maken.
Nieuwe mensen ontmoet, wat oude bekenden (ik kom net kijken, maar kan het toch al zeggen).
Weer wat tips opgepikt.
Test voor mens en machine, en voor smigsel en Nuvi510. Alles werkte prefect.
Rain-X (tip van Veluwerit) werkt ook super. Schoon vizier de hele dag.

Al met al: allen dank voor alles. Weer een leuke dag gehad.
:bye: :-)}

En als jullie daar in Breda nog meekijken op het grote scherm: neem d'r nog eentje !
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-2024)
, DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4227
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Frank »

Tja, het off-road is wel de talk of the day... :) (Van groep 3 tenminste, de rest waren watjes... :mrgreen:)

Mijn foto's staan hier: http://foto.v-strom.nl/#7.0

Mocht je hier ook foto's willen plaatsen, stuur me dan even een pb, dan krijg je een uitnodiging.

It was a perfect day... lekker gereden, mooie route, geweldig offroad. Bedankt voor de organisatie en Peter Wegwijzer (nu weet ik waarom je geen navigatie hebt), bedankt voor het verzorgen van de bbq en verdere catering... ik heb genoten.

Tot een volgende keer maar weer...
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5080
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Sparkle Black Peter »

Ook wij (m'n zoon en ik) hebben, ondanks dat we niet hebben meegereden, toch genoten van deze dag. een huis vol met gezellige, modderige, slap ouwhoerende mensen. Er was zelfs een wasstraat voor diegen die, na hun OFF-ROAD ervaring, hun motor af konden spuiten. Want met zo'n gore motor kun je toch niet thuiskomen :twisted: Al met al beste mensen...
BEDANKT VOOR JULLIE AANWEZIGHEID, INZET, OUWEHOERE EN GEZELLIGHEID. Wellicht een terugkomend gebeuren.

HOUDOE WÁR :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

p.s. Wie is er in z'n onderbroek naar huis gereden :schater: Er is namelijk een spijkerbroek e.d. blijven liggen. Stuur FF een mailtje als je merkt dat je geen broek aan hebt, als je thuis komt. (leg dat maar uit aan je vrouw :evil: )

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Tulipan
DL650 berijder
Berichten: 2988
Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Woonplaats: Tenerife

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Tulipan »

Dan nog even een actiefoto, let op de gezichtsuitdrukking :schater: ( Off-road = kleiglijbaan ).
( en dit was het laatste bochie, het heftige hadden we al achter de rug )

Afbeelding

Enneh Frank, goed geschoten hoor, zitten mooie tussen, ben benieuwd naar de filmpjes
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Aad900 »

Mensen wat een superdag. Bianca en Peter bedankt voor de organisatie en natuurlijk ook Robert voor het mede uitzetten van de route. De stukken off-road waren fraai, al was onze groep zo verstandig om bij de eerste grote plas om te keren :o) gelukkig hebben we toch nog voldoende blubber te verwerken gekregen om lekker vies naar huis te gaan.
Peter heeft een prima BBQ verzorgd zodat niemand met een lege maag naar huis hoefde.
Het seizoen zit er bijna op, nog even afwachten wat Fastloe straks in de aanbieding heeft :o)

Ik heb mijn foto's in dit album geplempt.

Helaas zijn de filmpjes, op 1 na, niet om aan te zien vanwege trillingen :frusty:

Ik zal zsm bij Peter mijn spijkerbroek en (niet gebruikte) onderbroek ophalen. Gelukkig hoef ik thuis weinig uit te leggen O:-)
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Big Rhino

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Big Rhino »

Goedendag Mede strommers,

Ik heb het vandaag reuze naar mn zin gehad. Ook meteen ontgroent met het
stukje off-road :shock: (pfffff) van groep 3, mooie ervaring.

Dank voor het organiseren en het goede eten.
Wat mij betreft, ik kan niet wachten op volgend jaar om te toeren.

Ik kan niet wachten op de fotos van framomile.
Denk dat daar een paar hele mooie tussen zitten.

Rest mij nog, VEEL VEILIGE KILOMETERS de aankomende paar maanden. :D

Tot forums

Big Rhino
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 608
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Jomme Dox »

10/10 voor de lekkere BBQ.
10/10 voor de toffe avond met een gezellige bende. Het is altijd weer leuk om de mensen 'live' tegen te komen.
10/10 voor Peter en zoon voor de goeie organisatie van de BBQ.

De rit ziet er dus prachtig uit. Ik ga die doen in de lente...

Tot de volgende.

J.
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
Gebruikersavatar
Heleen
DL650 berijder
Berichten: 110
Lid geworden op: zo 04-04-2010, 17:39
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 V
Woonplaats: Huizen

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Heleen »

Helaas kon ik de dag dan niet meerijden... de BBQ was super :D . Claudia en Peter en zoon, super bedankt.
Verder wil ik iedereen bedanken voor alle steunbetuigingen. Het deed mij goed om mijn verhaal te doen en al jullie opbeurende woorden te horen. Ik heb er een goed gevoel over dat dit allemaal goed opgelost gaat worden.
Ik heb een mailtje van de Suzuki dealer ontvangen met een raming van de kosten. Dat is schrikken :!: Hier staan alleen maar onderdelen op en het wordt nu geraamd op ongeveer 3000 euro...... je zal het maar zelf moeten betalen :(

Ik hoop jullie binnenkort weer allemaal rijdend te treffen.
:bye:
Never drive faster than your Angels can fly !!
Orange Girl

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Orange Girl »

Claudia, Peter & Jeffrey, Bedankt voor het organiseren van deze Super toffe dag/avond.... :worship:
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Aad900 »

Hier mijn enige 'bruikbare' filmpje, op de pont naar Cuyk:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=O1Mcw0F0hxQ[/youtube]

Gelukkig hebben we de foto's nog O:-)
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 608
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Jomme Dox »

Raar filmpje.

Was dat een alien of zo waartegen jullie zo driftig aan het communiceren waren met handgebaren ?

J.

ps : ook aan Claudia 10/10 (vergeten in de post hierwat boven)
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
Gebruikersavatar
Blije meid!
EX- V-Strom berijder
Berichten: 297
Lid geworden op: za 21-11-2009, 22:56
Mijn motor is een: Triumph Tiger 1050 ABS

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Blije meid! »

Zo ik ben uitgeslapen. Blij te horen dat jullie allemaal een leuke dag hebben gehad. Ik ook trouwens! Weer een paar nieuwe gezichten bij de forumnamen gezien en gesproken en bijgekletst met 'oude' bekenden. Bedankt voor jullie gezelligheid! BBQ was super lekker en ik ben zonder regen gelukkig weer thuis gekomen. Peter en Robert bedankt voor jullie hulp met het organiseren :worship: Zou het een dag zijn die volgend jaar voor herhaling vatbaar is?

Enne Aad: is het een leukerd die Bianca :wink: :schater:
Aad900 schreef:Mensen wat een superdag. Bianca en Peter bedankt voor de organisatie en natuurlijk ook Robert voor het mede uitzetten van de route.


Ben nu weg: 't is zulk mooi weer dat Hessie en ik even een aftertoer gaan doen, gaan we lekker over de dijk raggen met z'n 2-en 8) en de avond van gister eens even doornemen :schater:

De groetjes en tot een volgende keer,
Claudia
doe eens aardig: daar knap je van op! Afbeelding
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4900
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 L2 met 183.000+ km

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RedStrom »

Jomme schreef:Raar filmpje.

Was dat een alien of zo waartegen jullie zo driftig aan het communiceren waren met handgebaren ?

J.

ps : ook aan Claudia 10/10 (vergeten in de post hierwat boven)
Je moet er bij geweest zijn.
Zal het even uitleggen.
De bewegingen met het hoofd aan het begin waren om een koekblik aan te geven dat ie voor mocht. Deed ie niet.
Het zwaaien aan het eind. Wat je ziet is groep 2 en 3. Die zwaaien naar groep 1 die bovenaan de dijk in tegengestelde richting verder gaat.
Ze zwaaien 2 keer om dit ik, en dat was te snel om op de film vast te leggen, van groep 2 over ging naar groep 1, en boven aan de dijk groep 1 bijna had ingehaald.
Ik zat er iets achter en dus zwaaiden ze nog een keer. Voor grappen over aliens en verwijzingen naar mijn avatar is hier geen plaats :o)

Ik dacht dat groep 1 een klein groepje was en ben er maar heen gereden. Voor het pontje zat ik in 2.
Bleek tijdens de lunch dat groep 1 nu wat groot was (8) en groep 3 heel klein (5). Dus maar verder gegaan met groep 3.
Wist ik veel dat je dan tot aan je zadel door de plassen en blubber moest. :wink: Had het (achteraf) niet willen missen.
Ik heb alle groepen gehad. Was ik een bijtje geweest, dan had het begrip kruisbestuiving een heel andere mening gekregen. :P
Zo, genoeg geouwehoert.

@Claudia: plan maar weer in hoor!
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-2024)
, DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RvGS »

Ik sluit me bij bovenstaande berichten aan:
- Claudia (leuke schoenen had je aan trouwens :mrgreen: ) dank voor het initiatief => Top :!:
- Peter & Jeffrey, dank voor de orga van de gezellige, lekkere BBQ en drank in de Wegwijzer :worship: :worship:

En natuurlijk iedereen die meegereden heeft en 's avonds aanwezig was, tenslotte maak je er samen een gezellige dag van :!:

Ben blij dat jullie van de route genoten hebben :twisted: , waarover nog lang nagepraat/overgeouwehoert zal worden.
Speciaal voor Walter/Jomme, en natuurlijk alle andere die nogmaals of enkel bij HEEEEEEL droog weer de route willen rijden en gedeeltes willen klunnen :arrow: hier de route in orgineel én zoals die geplanned stond, groep 3 is iets afgeweken met hun all-road/ploegmachines :o) .Ouwehoerentour 20101002 + orgineel :-)}

Zag dat de foto's in het 'realtime' bericht ietwat grootformaat hebben, dus alsnog in smallformat:

AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RvGS »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RvGS »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4227
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Frank »

Ik heb er ook nog een paar:

Mijn Strom na het echte offroad gedeelte: (BTW zijn wij (groep 3) niet afgeweken, maar jullie, het offroadgedeelte stond in de route!)

Afbeelding

Zo zag ie er vanmorgen uit, (zelfs na de brandslangbeurt):

Afbeelding

En zo na een uur uitgebreid poetsen met behulp van een hogedrukslang:

Afbeelding

Bij deze ook nog even mijn tracks. De route en de tracks wijken soms af, dit heeft te maken met het offroadgedeelte (We zochten de snelste weg weer naar het asfalt) en een paar verbodsborden met alleen bestemmingsverkeer toegestaan en een omleiding in Breda (Rondweg).

Download de route (CNE 2010.2) en tracks hier: http://v-strom.nl/routes/ouwehoertoer2- ... 0-2010.gdb
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RvGS »

Frank schreef: . . . BTW zijn wij (groep 3) niet afgeweken, maar jullie . . ., We zochten de snelste weg weer naar het asfalt . . . en een paar verbodsborden met alleen bestemmingsverkeer toegestaan en een omleiding in Breda (Rondweg).
Afbeelding . . .Volgens de overlevering was groep 3 door een weiland gereden waar de eigenaar (één of ander boer) nog bezwaar maakte, maar dat zal ik dan wel fout begrepen hebben . . . Afbeelding

:schater: :schater: :schater:

BTW
Mooi is die Hengelose V-Strom weer geworden :worship: Goed werk :!:
Nu nog een paar TKC's 80 eronder en je bent helemaal klaar voor de volgend BlackstromNL<-->RvGS tour On én off-road O:-)

Hier staan er ook nog 2 die wel een poetsbeurt kunnen gebruiken . . . wanneer heb je tijd :?: :?: :?:
Of nee laat maar die ene is morgen toch al weer door de blub gereden :P
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Spip70
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 30-03-2008, 12:59
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000 L4
Woonplaats: Eindhoven
Contacteer:

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Spip70 »

Het was weer een op en top V-Strom dagje gisteren, super gezellig, leuke tocht en een prima BBQ na afloop. Beter kun je het toch niet treffen :?:

Aan ieder die meegeholpen heeft met organiseren, opzetten, route uitzetten, de voorrijders (wisten jullie dat Claudia prima kan voorrijden?), drankjes uitdelen mijn hartelijk dank!

Ik moet mijn foto's nog even ontwikkelen, komen er zo aan :o)

Motorgroet, :bye:
Johan F.
D-Storm 1000 + Zumo 660 + Osco + Givi Airflow + Trax kofferset + Hyperpro Streetbox

"Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace"
Gebruikersavatar
Spip70
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 30-03-2008, 12:59
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000 L4
Woonplaats: Eindhoven
Contacteer:

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Spip70 »

Dat ontwikkelen gaat een stuk sneller als vroeger zeg :o)

Hier zijn dan mijn impressies van gisteren

Motorgroet :bye:
Johan F.
D-Storm 1000 + Zumo 660 + Osco + Givi Airflow + Trax kofferset + Hyperpro Streetbox

"Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace"
Gebruikersavatar
Hessie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 915
Lid geworden op: do 25-12-2008, 20:22
Mijn motor is een: BMW F900 XR
Woonplaats: Huizen

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Hessie »

Hallo allemaal,

Ik vond het (ondanks dat ik niet gereden heb) ook hardstikke gezellig.
Weer bijgekletst, wat nieuwe mensen ontmoet en weer eens een oude bekende in levende lijve gezien en leuke verhalen over de route gehoord!

Ik zeg: volgend jaar weer!

Dank voor de organisatie, (vooral Bianca :wink:)

En trouwens vanmiddag weer genoeg v-stroms gespot maar dat moet in een ander topic he? :wink:

Groetjes,
Hessie :bye:
doei
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Aad900 »

Hessie schreef:
Dank voor de organisatie, (vooral Bianca :wink:)
Groetjes,
Hessie :bye:
Ze had er trouwens een leuk tempo in :schater: sorry hoor Claudia :o)

Ik kan de vergissing uitleggen, maar dat doe ik maar niet O:-)
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Dgr

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Dgr »

Ook van deze kant wil ik iedereen bedanken voor een topdag :D :worship:

Hier nog een paar foto'tjes:

Deze Spaanse DL650 heeft me van Breda tot Plasmolen achtervolgd :o
Afbeelding

Afbeelding

Even zwaaien naar het laatste groepje :bye:
Afbeelding

Afbeelding

Beraad over de route...
Afbeelding

...De plassen werden namelijk steeds groter en niet iedereen werd daar vrolijk van
Afbeelding

Pitstopje bij de alternatieve lunchlocatie
Afbeelding

Garmin vs. TomTom :mrgreen: (Nog bedankt voor het navigeren dames!)
Afbeelding

Afbeelding

Wat doet die wielrenner nou op onze route? O:-)
Afbeelding

Franc komt het daglicht brengen!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De makkelijkste tomtom bevestiging die ik tot nu toe ben tegengekomen :worship:
Afbeelding

Eenmaal bezig was Tulipan niet meer te stoppen!
Afbeelding

Franc denkt "Shit, ik heb nog wel even werk..."
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Redhead
DL650 berijder
Berichten: 550
Lid geworden op: ma 25-05-2009, 08:46
Mijn motor is een: Suzuki V-strom VX800
Woonplaats: gem renkum
Contacteer:

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Redhead »

Xenon zie het verschil
Afbeelding

Jammer dat ik die dag echt niet kon komen :frusty:
Kiekejan

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Kiekejan »

Gezien de foto's en de reacties hoop ik volgend jaar ook van de partij te zijn met natuurlijk een V-strom.
Leuk om de foto's te bekijken.
ps Blijf de xenon verlichting op één of andere manier niet prettig te vinden om in/naar te kijken misschien dat het met een 8) beter gaat.
Plaats reactie