Prutten in Eupen

Plaats hier uw reisverslagen...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Chopperbiker
Berichten: 427
Lid geworden op: ma 20-02-2006, 16:59
Mijn motor is een: Suzuki Bandit 650SA
Woonplaats: Schagen, Noord Holland
Contacteer:

Prutten in Eupen

Bericht door Chopperbiker »

Afgelopen weekend in Sibbe (Limburg) bij http://www.lachaussee.nl/ geweest en een paar leuke dagen gehad. Motorhotel is een echte aanrader, bere gezellig, niets mis mee. In ZuidLimburg kun je niet saai rondrijden, tis daar gewoon prachtig sturen.
Alleen de weergoden waren ons aan het treiteren: vrijdag regen, zaterdag prachtig weer, en zondag heeeel veeeel regen. :(
Met Mapsource een rondje rondom Eupen gemaakt over de allerkleinste bos-paadjes. En dat hebben we geweten, de kleine schattige weggetjes veranderen bij slecht weer in spekgladde prut-paden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn eerste echte serieuze offroad ervaring: no grip, veel angstzweet maar zonder schade! :-)}
Ex-Dl650 V-strommer. Nu rijdend op een black Bandit 650SA, met Arrow-demper, smoke flip up ruit en red wheeltrims.
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Prutten in Eupen

Bericht door TT-Strom »

Leuk man, mooie foto's!

Zo vies is mijn strom nog niet geweest, die "ontmaagding" moet nog steeds gebeuren.

Wel apart om te lezen dat jij zondag regen had, wij hadden in de eiffel de hele dag een strak blauwe hemel en dus zon/heet! Kun je zien hoe dat op een relatief kleine afstand toch erg verschillen kan.

Greets!
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Dgr

Re: Prutten in Eupen

Bericht door Dgr »

Ziet er heftig uit! Setje TKC80's zouden geen overbodige luxe zijn in zulk terrein :D
Gebruikersavatar
Chopperbiker
Berichten: 427
Lid geworden op: ma 20-02-2006, 16:59
Mijn motor is een: Suzuki Bandit 650SA
Woonplaats: Schagen, Noord Holland
Contacteer:

Re: Prutten in Eupen

Bericht door Chopperbiker »

M'n setje Battlax waren in de bossen compleet onbruikbaar. Waarschijnlijk had ik met alleen velgen meer grip.
Ik had niet meer door of ik nu met de achterkant aan het (bij-)remmen was of niet. Hij schoof bergie af hoe dan ook gewoon door.
De voorrem heb ik niet gebruikt, vallen kan altijd nog....
Tip: ga nooit op een bospad van rijstrook wisselen, voor je het weet wordt je door je eigen achterwiel ingehaald. Heb een aantal keer dwars op het pad gestaan...

De banden waren ronde slangen geworden, het profiel was helemaal opgevuld met kei. Zero grib.
Na de bossen gelijk op zoek gegaan naar een hogedrukspuit, ik dorst met zo'n profiel geen bocht meer te nemen.

Gewoonlijk wordt de DL minimaal 1 keer per maand uitgebreid verwend met een zacht sopje, dit niet geplande modder-dagje was voor hem & het baasje volkomen nieuw.

Afbeelding

Ook dit soort wegen is wel lekker: overal ligt grind, soms grote kuilen, soms kleinere. Met regelmaat als-een-scheet-op-schaatsen door de bocht, dat is altijd beter dan je kuip opnieuw naar de spuiter brengen.
:-)}

Maar, begrijp me goed, het weekend en de prut-ervaring was helemaal geweldig :D
Laatst gewijzigd door Chopperbiker op ma 25-05-2009, 20:49, 3 keer totaal gewijzigd.
Ex-Dl650 V-strommer. Nu rijdend op een black Bandit 650SA, met Arrow-demper, smoke flip up ruit en red wheeltrims.
FrenkieNL

Re: Prutten in Eupen

Bericht door FrenkieNL »

Hardstikke leuk om te zien! En nu weer poetsen met een zacht sopje ?! :)
Gebruikersavatar
Chopperbiker
Berichten: 427
Lid geworden op: ma 20-02-2006, 16:59
Mijn motor is een: Suzuki Bandit 650SA
Woonplaats: Schagen, Noord Holland
Contacteer:

Re: Prutten in Eupen

Bericht door Chopperbiker »

Na het weekendje weg de Strom 3 keer met een nieuw sopje verwend en nog steeds niet helemaal schoon.

Zal niet lang meer duren voordat hij weer in perfect-showroom-shine de weg op gaat, komt allemaal best wel weer goed.
:-)}
Ex-Dl650 V-strommer. Nu rijdend op een black Bandit 650SA, met Arrow-demper, smoke flip up ruit en red wheeltrims.
Big V

Re: Prutten in Eupen

Bericht door Big V »

Chopperbiker schreef:Afgelopen weekend in Sibbe (Limburg) bij http://www.lachaussee.nl/ geweest en een paar leuke dagen gehad. Motorhotel is een echte aanrader, bere gezellig, niets mis mee. In ZuidLimburg kun je niet saai rondrijden, tis daar gewoon prachtig sturen.
Lachaussee, kan ik beamen, ben er een weekend met een groep van de Intruder Owners Club Holland geweest, alles perfect voor mekaar en bere gezellig, en zeer gastvrij. Toen lekker een dag in de Eiffel getourd, en een dag in het zuiden van Limburg, geweldig. Ik ga van het zomer weer die kant op !!!

Grtz. Eric
Plaats reactie