TTR 2 ??

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Hopmac

TTR 2 ??

Bericht door Hopmac »

Bij motozoom is de TTR rider 2 momenteel in de aanbieding ( 499,95, incl. autoset) dat lijkt mij niet te duur.
wie kan mij wat zeggen over dit apparaat. ????
b.v.
Voldoet de standaard meegeleverde motorbevestiging?
Voldoet het bleutooth headset?
Wat is er anders dan de TTR 1 ?

Alvast mijn dank voor uw reactie!!
Bandit

Re: TTR 2 ??

Bericht door Bandit »

Het grootste verschil met de TTR 1 is natuurlijk dat deze niet meer te krijgen is (nieuw) en dat is niet voor niets natuurlijk. :cry:
Zelf rij ik nu langer dan een jaar met de TTR 2 en deze bevald uitsteken. Heel gebruiks vriendelijk en de B.T verbinding werk uitstekend.
Het telefoneren is tot een snelheid van ca 120 km geen enkel probleem (de verstaanbaarheid) en de op mijn "tommy"geinstalleerde flitspaal programmatuur heeft mij al meerder keren gered.
De montage mogelijkheden zijn prima en de houder voor de TTR zijn in tegenstelling tot de TTR 1 heel simpel en zeer doeltreffend. ( ook voor de diefjes), dus altijd je tommy in je zak steken als je de fiets ergens achter laat.

Veel plezier met je Tommy.

Toon 8)
Andries V strom

Re: TTR 2 ??

Bericht door Andries V strom »

Heb ook ok een TT2 , bevalt goed en geen gezeur met draden aan je helm door de bluetooth verbinding , mijn mobieltje werkt ook uitstekend via de TT .
Was afgelopen zomer onderweg naar huis vanuit Oostenrijk en had tijdens het rijden (140 km/p/uur) een zeer heldere verbinding.
de prijs is oke heb er zelf destijds 600 euro voor betaald ex. autoset ! . bevestiging is degelijk en makkelijk te monteren . rij nu nog BMW , maar in 2009 wil ik een V strom 1000 aanschaffen .
Hopmac

Re: TTR 2 ??

Bericht door Hopmac »

Andries V strom schreef:Heb ook ok een TT2 , bevalt goed en geen gezeur met draden aan je helm door de bluetooth verbinding , mijn mobieltje werkt ook uitstekend via de TT .
Was afgelopen zomer onderweg naar huis vanuit Oostenrijk en had tijdens het rijden (140 km/p/uur) een zeer heldere verbinding.
de prijs is oke heb er zelf destijds 600 euro voor betaald ex. autoset ! . bevestiging is degelijk en makkelijk te monteren . rij nu nog BMW , maar in 2009 wil ik een V strom 1000 aanschaffen .
Vrienden...Bedankt..
Ik heb TTR 2 besteld bij Motozoom. Vandaag bericht gekregen dat hij verzonden is Je gaat mijn ervaringen lezen. In mei en juni een lange trip op de V-strom ( 8000 km) voor de boeg... Ben benieuwd.. Welke bevestiging ben ik nog niet uit.
Wie heeft ervarinig met de standaardbevestiging?? Alvast bedankt voor je reacties
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: TTR 2 ??

Bericht door Frank »

Als je 'm monteert doe 'm dan wel in het midden en niet op het stuur aan de linkerkant. Dat lijkt me heel onpraktisch.
Je kunt 'm met een migsel voor de ruit zetten, maar ik heb 'm zo zitten en dat bevalt mij goed:

Afbeelding

Succes en veel plezier ermee!



Groetjes,
Frank
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
TooTall

Re: TTR 2 ??

Bericht door TooTall »

Je hebt geen Migsel nodig hoor ;)

Doe het zo, half uurtje werk ofzo. En lekker goedkoop!

http://v-strom.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=3828" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: TTR 2 ??

Bericht door Frank »

Dan bedoel je hopelijk toch dit:

Afbeelding

En niet dit:

Afbeelding


Groetjes,
Frank
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
TooTall

Re: TTR 2 ??

Bericht door TooTall »

Staat in de thread, dat is een foto van iemand zijn mirror extenders met een extra RAM mount op. Handig voor andere dingen, niet voor GPS. Heb hem zelf ook liever recht vooraan (de donkere pic is mijn strom)
Hopmac

Re: TTR 2 ??

Bericht door Hopmac »

Hoi Frank,

helder verhaal...
Je hebt hem midden op je stuurzitten.. Met de originele bevestiging?? met die twee kogels ??
Lijkt mij prima.... Ik heb hem als proef links op het stuur zitten. Niet zo fraai en zit in de weg voor de bedieningsknop van de handvatverwarming. Dus middenop lijkt mij beter.
Kun je een fototje vanaf de zijkant maken?
Alvast bedankt!!!voor je reactie
Wat anders, moet jij ook steeds het helmset aanmelden ( lastige procedure) of doe ik wat verkeerd?


Frank schreef:Als je 'm monteert doe 'm dan wel in het midden en niet op het stuur aan de linkerkant. Dat lijkt me heel onpraktisch.
Je kunt 'm met een migsel voor de ruit zetten, maar ik heb 'm zo zitten en dat bevalt mij goed:

Afbeelding

Succes en veel plezier ermee!



Groetjes,
Frank
Hopmac

Re: TTR 2 ??

Bericht door Hopmac »

Hoi Toon,

Hoe en waar heb jij hem op je Strom ziiiten??
Alvast thx...


Bandit schreef:Het grootste verschil met de TTR 1 is natuurlijk dat deze niet meer te krijgen is (nieuw) en dat is niet voor niets natuurlijk. :cry:
Zelf rij ik nu langer dan een jaar met de TTR 2 en deze bevald uitsteken. Heel gebruiks vriendelijk en de B.T verbinding werk uitstekend.
Het telefoneren is tot een snelheid van ca 120 km geen enkel probleem (de verstaanbaarheid) en de op mijn "tommy"geinstalleerde flitspaal programmatuur heeft mij al meerder keren gered.
De montage mogelijkheden zijn prima en de houder voor de TTR zijn in tegenstelling tot de TTR 1 heel simpel en zeer doeltreffend. ( ook voor de diefjes), dus altijd je tommy in je zak steken als je de fiets ergens achter laat.

Veel plezier met je Tommy.

Toon 8)
Bandit

Re: TTR 2 ??

Bericht door Bandit »

Hopmac schreef:Hoi Toon,

Hoe en waar heb jij hem op je Strom ziiiten??
Alvast thx...


Bandit schreef:Het grootste verschil met de TTR 1 is natuurlijk dat deze niet meer te krijgen is (nieuw) en dat is niet voor niets natuurlijk. :cry:
Zelf rij ik nu langer dan een jaar met de TTR 2 en deze bevald uitsteken. Heel gebruiks vriendelijk en de B.T verbinding werk uitstekend.
Het telefoneren is tot een snelheid van ca 120 km geen enkel probleem (de verstaanbaarheid) en de op mijn "tommy"geinstalleerde flitspaal programmatuur heeft mij al meerder keren gered.
De montage mogelijkheden zijn prima en de houder voor de TTR zijn in tegenstelling tot de TTR 1 heel simpel en zeer doeltreffend. ( ook voor de diefjes), dus altijd je tommy in je zak steken als je de fiets ergens achter laat.

Veel plezier met je Tommy.

Toon 8)
De montage methode die ik op de STROM had was de zelfde als nu op mijn CBF, en is reeds hierboven beschreven.
Gewoon met de rammound en midden op het stuur.

Veel pleziet er mee.
Gr. Toon 8)
Plaats reactie