Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Van Gore-tex jassen tot kinky leren laarsjes...
Poncheau

Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Poncheau »

Mede forummers,

ik zie steeds vaker motoragenten met een fluoriscrened geel motorjack.
Weet iemand welk merk dit is?

Leek me best handig om je gehele jas in dit opvallende kleurtje te hebben ipv zo'n gaar wapperend hesje over je motorjas.

Gr,

P.
Paul

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Paul »

Poncheau schreef:Mede forummers,

ik zie steeds vaker motoragenten met een fluoriscrened geel motorjack.
Weet iemand welk merk dit is?

Leek me best handig om je gehele jas in dit opvallende kleurtje te hebben ipv zo'n gaar wapperend hesje over je motorjas.

Gr,

P.

Het merk is "Politie"....... Staat verder geen merk in of op...........

Er zijn wel kleding merken die ongeveer dezelfde kleur in hun jassen hebben. Die zijn echter niet helemaal geel.
Tuke

Bericht door Tuke »

Of zijn die jasjes weer alleen voor de politie bedoeld?
Kan me herinneren dat je bij de witte leren pakken een politiemodel kan kopen... die net niet hetzelfde is als het politiemodel. Weet even niet meer waar het verschil nou in zat (behalve het woordje politie) :wink:

Kwam er gisteren achter dat ik net (een maandje of 2) te laat ben om een goedkoop paar politie gerba motorlaarzen op de kop te tikken :?
DL650

Politie

Bericht door DL650 »

Poncheau.

Hier worden ze gemaakt. http://www.damenleathers.nl/prof.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuke

Bericht door Tuke »

ff googlen... niet van de pliesie... maar wel opvallend

Afbeelding
kleine 500 dollar :shock:
Dos Nijntjes

Bericht door Dos Nijntjes »

Poncheau schreef:ik zie steeds vaker motoragenten met een fluoriscrened geel motorjack.
Ik kom ze de laatste tijd ook steeds vaker tegen. Gisterenochtend zag ik er eentje om 06.40 u. op de andere rijbaan rijden in de regen bij Vinkeveen op de A2. Z'n jas viel wel een beetje op in de spray van alle auto's,..... het was alleen handiger geweest als 'ie ook z'n koplamp aan had :? :?

Vandaag zag ik iemand rijden met een hesje dat niet wapperde. Dit hesje leek wel elastisch en zat als gegoten over de motorjas. Misschien een veiligheidshesje speciaal voor motorrijders. Alleen geen idee waar je dat zou kunnen kopen :?: :?:
Tuke

Bericht door Tuke »

Stuk goedkoper.... overjassen!

Afbeelding
ruim 20 engelse ponden

Afbeelding
ruim 13 engelse ponden

http://www.icu-ucme.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Poncheau

Bericht door Poncheau »

Bedankt voor jullie reacties.

Ik zal een keertje langsgaan bij Damen, even kijken of het goede jassen zijn en of ze een goede pasvorm hebben (+ prijs van de jassen ofcourse).

Hopenlijk gaan de auto's nog sneller aan de kant als je met zo'n pseudo politiepak komt aanrijden :wink:

Groetjes,

P.
Paul

Bericht door Paul »

Poncheau schreef:Bedankt voor jullie reacties.

Ik zal een keertje langsgaan bij Damen, even kijken of het goede jassen zijn en of ze een goede pasvorm hebben (+ prijs van de jassen ofcourse).

Hopenlijk gaan de auto's nog sneller aan de kant als je met zo'n pseudo politiepak komt aanrijden :wink:

Groetjes,

P.

Ehh ga er maar niet van uit dat je nu echt meer opvalt! Zelf blijven kijken. Ook met een gele jas aan zal een ander het niet voor je doen.

Paul
Poncheau

Bericht door Poncheau »

Helemaal mee eens Paul, zelf kijken blijft het belangrijkst.

Echter alle beetjes helpen om dagelijks ongeschonden door het woon-werk verkeer heen te komen.

Groet,

Poncheau.
Tuke

Bericht door Tuke »

info van damenleathers....
We leveren een erg mooie fluorescerende kunststof jas aan verschillende overheden zoals de motorambulance, maar niet aan de politie.
Deze jas kost € 495,--
The V

Bericht door The V »

Ik heb uit betrouwbare bron dat de jas van de politie weer terug word gehaald. Schijnt dat de naden bovenop de schouders na 1 regenbui al doorlekken. Evenals de nieuwe nassaublauwe lederen broek waarvan de kniestukken in de verkeerde richting gestikt zijn (verticaal ipv horizontaal) waardoor het erg moeilijk is om je knieen te buigen :wink:
Tuke

Bericht door Tuke »

The V schreef:Ik heb uit betrouwbare bron dat de jas van de politie weer terug word gehaald. Schijnt dat de naden bovenop de schouders na 1 regenbui al doorlekken. Evenals de nieuwe nassaublauwe lederen broek waarvan de kniestukken in de verkeerde richting gestikt zijn (verticaal ipv horizontaal) waardoor het erg moeilijk is om je knieen te buigen :wink:
:roll: waarschijnlijk dat de aanbestedingsronde van de kleding dit keer heel goedkoop uitviel. Als de leverancier de fout in gaat met zulke essentiele punten.... :cry:
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Bericht door RvGS »

hier ook een zeer mooie jas(sen) voor $ 250. Op dit moment wel interressant misschien aangezien de Dollar erg laag staat (is een 185 euro.) en de vakantie tijd aanbreekt....misschien zijn er gelukkige die naar de states gaan :P
Groet, Robert |
The V

Bericht door The V »

Tuke schreef: :roll: waarschijnlijk dat de aanbestedingsronde van de kleding dit keer heel goedkoop uitviel. Als de leverancier de fout in gaat met zulke essentiele punten.... :cry:
Duidelijk verhaal dat de "eindgebruikers" niet in het testproces worden betrokken. :wink:
Korsan

Bericht door Korsan »

Moto Strada in Amersfoort had of heeft er nog een in de etalage staan. Ik weet niet of ze deze verkopen. Kompleet met originele broek. Er was al politie bij ze binnen geweest om te vragen hoe zij eraan kwamen. Ik vond de kwaliteit heel goed en leek een beetje op kleding van de brandweer in Amsterdam (vooral de broek)
Paul

Bericht door Paul »

The V schreef:Ik heb uit betrouwbare bron dat de jas van de politie weer terug word gehaald. Schijnt dat de naden bovenop de schouders na 1 regenbui al doorlekken. Evenals de nieuwe nassaublauwe lederen broek waarvan de kniestukken in de verkeerde richting gestikt zijn (verticaal ipv horizontaal) waardoor het erg moeilijk is om je knieen te buigen :wink:
Je info klopt niet helemaal, ................. maar de conclusie is het zelfde!
The V schreef:
Tuke schreef: :roll: waarschijnlijk dat de aanbestedingsronde van de kleding dit keer heel goedkoop uitviel. Als de leverancier de fout in gaat met zulke essentiele punten.... :cry:
Duidelijk verhaal dat de "eindgebruikers" niet in het testproces worden betrokken. :wink:
Same old, same old
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

kwam deze ook tegen http://www.motoport.com/detail.asp?Prod ... 0-752-9317" onclick="window.open(this.href);return false;

en als je ze mag geloven is kevlar dus en winddoorlatend en zelfs goedgekeurd in USA om races mee te rijden.
normale polyamide coating op kunststofjassen zou -volgens hun- brandwonden opleveren bij schuivers!!!!
Wie gaat dit even uittesten?
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Dos Nijntjes

Bericht door Dos Nijntjes »

Paul schreef:Ehh ga er maar niet van uit dat je nu echt meer opvalt! Zelf blijven kijken. Ook met een gele jas aan zal een ander het niet voor je doen.
Ben ik het helemaal mee eens. Hoe vaak komt het niet voor dat iemand een hulpdienst met toeters en bellen pas ziet als deze op z'n bumper zit. :!: :!:
Fred

Bericht door Fred »

Ben net terug van een rondje Vogezen, Jura, Alpen, Moezel, Eifel.
Maar drie motards gezien met een Hesje, waren Nederlanders.
De Fransen lachten zich een kriek als je ernaar vraagt, en a propo die rijden allemaal met een jeans. Heb ik ook gedaan na een paar dagen, het was veul te warm. Flitspalen zijn ook allemaal aangegeven op een driehonderd meter met een groot waarschuwingsbord. De politie (BMW) rijd er met een stoffen broekje en Tshirt of hemdje, zijn supervriendelijk en wuiven op iedere motorrijder. Mensen toch, wat een verademing is het om daar met de moto te scheuren.
Zo zie ja maar....ieder zijn mening en ieder zijn zin. Vive la Liberté.
http://foto.telenet.be/7982684215
Paul

Bericht door Paul »

Dos Nijntjes schreef:
Paul schreef:Ehh ga er maar niet van uit dat je nu echt meer opvalt! Zelf blijven kijken. Ook met een gele jas aan zal een ander het niet voor je doen.
Ben ik het helemaal mee eens. Hoe vaak komt het niet voor dat iemand een hulpdienst met toeters en bellen pas ziet als deze op z'n bumper zit. :!: :!:
Dagelijks!
Gebruikersavatar
Dyrck
DL650 berijder
Berichten: 1124
Lid geworden op: za 27-01-2007, 17:20
Mijn motor is een: DL650 'De CAMOleon' (2006) en een DL650A (2019)
Woonplaats: Almere

Bericht door Dyrck »

fred schreef:... De politie (BMW) rijd er met een stoffen broekje en Tshirt of hemdje...
Dat is mij een paar weken terug ook al opgevallen.
Hier durft geen enkele serieuze motorrijder zonder goede kleding op te stappen en daar rijd de politie alleen in een overhemd met korte mouwtjes rond. :roll:
Groeten;
Dyrck


VStrom '06: Olive is the New Black
Vstrom '19: Mooi rood is niet lelijk
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

Leve de Cultuurverschillen!!!

Zo schijnt Nederland het meest-verzekerde land ter wereld te zijn (vandaar die sterke NL financiele bedrijven!), nemen Belgen geen begrafenisverzekering (dat is voor de nabestaanden!), vinden Franse motards dat volgas rijden tussen de files 'defensief' is, en werd ik in Spanje door een oprecht-verontruste Duitser gewaarschuwd toch vooral niet onder een boom te BBQ-en, vanwege mogelijke aanvaringen met de Behorden!

Staat los van het feit dat Nederlanders natuurlijk wel de meest verstandige zijn van het rijtje, aangezien wij wel heel weinig verkeersslachtoffers hebben vergeleken met de andere landen. als ik de autoriteiten mag geloven tenminste. dus toch lekker met leren protectorpak rijden in 38 graden vorige zomer..... :D
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Tuke

Bericht door Tuke »

even terug on topic....

zag het blaadje van motoport in de brievenbus vallen vandaag.
Een elastisch reflectievest "Kushitani Neon"... 39 euro.
Poncheau

Bericht door Poncheau »

@Tuke,

thanks. Is misschien wel de ideale oplossing.

Je hebt wel een felgekleurd (niet wapperend) hesje en je hoeft ook niet altijd in zo'n kanariepak te rijden (vwb niet woon-werkverkeer).

P.
Fred

Bericht door Fred »

peterzeeland schreef:Leve de Cultuurverschillen!!!

Zo schijnt Nederland het meest-verzekerde land ter wereld te zijn (vandaar die sterke NL financiele bedrijven!), nemen Belgen geen begrafenisverzekering (dat is voor de nabestaanden!), vinden Franse motards dat volgas rijden tussen de files 'defensief' is, en werd ik in Spanje door een oprecht-verontruste Duitser gewaarschuwd toch vooral niet onder een boom te BBQ-en, vanwege mogelijke aanvaringen met de Behorden!

Staat los van het feit dat Nederlanders natuurlijk wel de meest verstandige zijn van het rijtje, aangezien wij wel heel weinig verkeersslachtoffers hebben vergeleken met de andere landen. als ik de autoriteiten mag geloven tenminste. dus toch lekker met leren protectorpak rijden in 38 graden vorige zomer..... :D
Bon, zal nog eens het vuur oprakelen. Het is daarom dat al die Nederlanders in het buitenland gaan wonen en in massa met sleurhutten vertrekken in de zomer. Eigen stoef stinkt, zeggen ze hier en in het Frans is het nog erger, maar dat zal ik maar laten hé. Vriendelijke groetjes.
Zal waarschijnlijk weer een hoop reaktie op komen, maar dat moet kunnen, met een knipoog hé.
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5027
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Bericht door Sparkle Black Peter »

Tuke schreef:even terug on topic....

zag het blaadje van motoport in de brievenbus vallen vandaag.
Een elastisch reflectievest "Kushitani Neon"... 39 euro.
ZIE HIER HET REFLECTIEVEST!!! VANDAAG AANGESCHAFT.

Afbeelding Afbeelding

Het blijft lekker op z'n plaats zitten en gaat niet wapperen. Het is elastisch en heeft hierdoor een perfecte pasvorm. Maar het belangrijkste is: JE VALT OP :!: :-)}
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Biker

Bericht door Biker »

mooi ding, werd tijd ook dat er een aanbieder kwam met een hesje dat wel goed zit op de motor.
Strommax

Bericht door Strommax »

peterzeeland schreef:Leve de Cultuurverschillen!!!
Staat los van het feit dat Nederlanders natuurlijk wel de meest verstandige zijn van het rijtje, aangezien wij wel heel weinig verkeersslachtoffers hebben vergeleken met de andere landen. als ik de autoriteiten mag geloven tenminste. dus toch lekker met leren protectorpak rijden in 38 graden vorige zomer..... :D
Dit heeft natuurlijk niets te maken met verstandig zijn :wink: Nederland is zowat het meest over-gecontroleerde, van flitsbakkies voorziene land in Europa :cry: en het is dus daarom dat de vele nederlanders, als losgeslagen wild rondrijden wanneer ze in franstalig België zijn :roll: (of op de ring rond Antwerpen). We moeten die statistieken wel met een korrel zout nemen, want ik citeer de Universtiteit van Gent:

"In Nederland is de politie slechts in 45 % van de ongevallen waar moet geregistreerd worden aanwezig; in die gevallen wordt slechts in 52 % geregistreerd waardoor slechts 24 % van de ongevallen die voldoen aan de registratie-eisen, geregistreerd wordt"

I rest my kees :lol: :lol: :lol: 8) :wink:
Motorlove

Gele flurorjas

Bericht door Motorlove »

Er is nu een fel gele jas te koop bij de boerenbond winkel voor 20 euro,als je xxl kiest kun je hem over je motor jas aantrekken,doe ik ook namelijk ;)
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Iemand nog een geel jack gezien of gekocht.

Nu het weer donkerder aan het worden is, ben ik ook maar eens aan het rondkijken.

Blueberry
Diversion

Bericht door Diversion »

Bij Motoport verkopen ze een strak geel reflectievest van Kushitani voor 39 euro. Ik vind dat toch vrij veel munten, waarbij ik me afvraag of een automobilist dat geel wel goed ziet als het echt donker is geworden. Waarschijnlijk gaat het alleen om de banden met retroflectie.
Wils

Bericht door Wils »

Bij Martijns motorkleding ( ROTterdam)mooie gele regenjacks gezien voor 35 euries...
En Nog mooiere jacks van Evolution... refl. geel met zwart gecombineert 159 euries..( ongeveer)
:wink:
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Je bracht me op een idee, mailtje naar Patrick gestuurt.

Kwam met een IXS starlight ( google maar)

Nu vriendin nog wijs maken dat mijn jas echt vervangen moet worden :wink:

Weet nog niet wanneer, helaas is mijn MQP van 3 jaar nog prima, maar uiterst met motorbeurs Utrecht komt er zo'n geel ding. (fluo)

Blueberry
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5027
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Sparkle Black Peter »

Ik heb van een (motor)politieagent het adres gekregen waar deze jassen (van de motorpolitie), je weet wel die fluoricerende motorjassen, Afbeelding te koop zijn. Natuurlijk zonder politielogo :wink: . Deze firma maakt de pakken voor politie, ambulance, rijkswaterstaat, Marechaussee enz. Ook particulieren kunnen hier kopen. je kan er zelfs je eigen pak samenstellen.

http://www.topskinmotorkleding.nl/

Val je wel op :!: :-)}

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Peterzeeland »

wel vreemd dat zo'n (vroegah) gerenommeerd merk als Damen Leathers met lekkende naden en verkeerde stiksels zit te klooien......
kun je dan nergens meer van op aan???
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Korsan

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Korsan »

Ik rij nu al een aantal maanden met de IXS Starlight. Zit perfect en tot nu toe nog steeds waterdicht. Het valt me op dat ik beter word gezien. Ze gaan soms zelfs voor me opzij en voegen daarna weer snel in als ze doorhebben dat ik geen pliesie ben. Enige nadeel is dat hij snel vuil wordt.
Bizet

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Bizet »

Bij de meeste motorzaken kun je tegenwoordig toch van de gele jassen kopen? Ik zie ze tenminste overal hangen.......
Ik doe het gewoon met mijn zwarte pak (of het textiele of het leren) en als het slecht weer is of donker doe ik er zo'n schuin reflecterend bandje overheen (kun je strak aantrekken en om je middel vastmaken en het flappert niet)
Bergdus

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Bergdus »

Peterzeeland schreef:wel vreemd dat zo'n (vroegah) gerenommeerd merk als Damen Leathers met lekkende naden en verkeerde stiksels zit te klooien......
kun je dan nergens meer van op aan???
was niet Damen, maar andere partij uit ander land
Blueberry

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Blueberry »

Korsan schreef:Ik rij nu al een aantal maanden met de IXS Starlight. Zit perfect en tot nu toe nog steeds waterdicht. Het valt me op dat ik beter word gezien. Ze gaan soms zelfs voor me opzij en voegen daarna weer snel in als ze doorhebben dat ik geen pliesie ben. Enige nadeel is dat hij snel vuil wordt.

Op zo'n advies zat ik te wachten, leek mij ook een prima jas ! vuil worden ze allemaal, maar dit zal extra opvallen.
Hoop op de motorbeurs utrecht straks mijn slag te kunen slaan, moet nog ff door met mijn MQP
MQP heb ik eindelijk een scheurtje in een rits kunnen krijgen, zal nog een maand op 3 flink aan trekken dan zal hij wel stuk zijn.

o ja, ik heb de IXS nergens in XXL gezien, zou er wel moet zijn neeem ik aan
Korsan

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Korsan »

Ik had hem gekocht via motorgoedkoop.nl

Daar staat hij in alle beschikbare maten te bestellen, maar ik neem aan dat jij bedoelt dat je eerst ergens wilt passen in xxl.
Het klopt dat je zegt dat alle jassen vies worden. Als je net als ik gewend bent om altijd zwart of grijs te rijden dan valt het eerder op.
Zaanstrom

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Zaanstrom »

Ik heb dus ook de IXS starlight en bevalt prima.
O,ja en ik had niet eens de grootste maat
Ik heb een 4xl gekocht en de grootste die ze bij Motorport in Wormerveer hadden was zelfs 5 xl dus
keus genoeg denk ik

Blueberry schreef:
Korsan schreef:Ik rij nu al een aantal maanden met de IXS Starlight. Zit perfect en tot nu toe nog steeds waterdicht. Het valt me op dat ik beter word gezien. Ze gaan soms zelfs voor me opzij en voegen daarna weer snel in als ze doorhebben dat ik geen pliesie ben. Enige nadeel is dat hij snel vuil wordt.

Op zo'n advies zat ik te wachten, leek mij ook een prima jas ! vuil worden ze allemaal, maar dit zal extra opvallen.
Hoop op de motorbeurs utrecht straks mijn slag te kunen slaan, moet nog ff door met mijn MQP
MQP heb ik eindelijk een scheurtje in een rits kunnen krijgen, zal nog een maand op 3 flink aan trekken dan zal hij wel stuk zijn.

o ja, ik heb de IXS nergens in XXL gezien, zou er wel moet zijn neeem ik aan
Goudse
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 20-07-2014, 12:47

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Goudse »

ik heb op de motorbeurs een gelejas gezien dat noemde ze een instructeursjas met een afneembare kraag.
de jas was voorzien van een hele boel zakken [waterdicht] er werd mij vertel dat de jas was ontwikeld in samenwerking met rijintructeurs.
te koop bij restyle in aalsmeer type CORDURA - 3000 internet site is http://www.restylewear.com" onclick="window.open(this.href);return false;
de prijs van de jas was op de beurs plus min 370 euro.
deze zaak heeft ook een winkel in aalsmeer, en is naar ik meen op zaterdag open maar kijk voor de zekerheid even op de site.
wie weet is dit iets de jas zag er naar mijn idee wel goed uit.
goudse.

Afbeelding
Blueberry

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Blueberry »

Afgelopen vrijdag naar motorbeurs Utrecht gegaan met voornemen een Fluo-jack te gaan kopen.

Eigenlijk zinnen gezet op een ixs Starlight zoals elders in dit topic staat, echter op de beurs staat er een voor mij onbekende motorrijder met zo'n jas.
Ik vraag hem : hoe bevalt die jas eigenlijk, ben van plan om er ook een te kopen, antwoord :niet doen, te fris en te weinig mogelijkheden om hem goed winddicht te maken.
Oké, dat wordt hem dan niet :cry: , als een ervaringsdeskundige dat uitspreekt.

Verder gezocht, ook nog hard gelachen om de prijs van een jack van ongeveer €670,00 (zonder airbag, koelkast, magnetron, vleugels, navigatiesysteem, bluetooth en ledverlichting) , merk ben ik gelijk weer vergeten.

Uiteindelijk een EVO(lution) jack gepast van €169,00 bij Bakker, heet iets van 3 in 1 ivm de lagen die je kunt in/uitritsen. Niets kunnen afdingen/ toch gekocht.
Prima ding zit goed/ warm en door de fluo kleur (niet geheel) doen automoblisten leuk reageren, zelfs als ik op mijn Van Van zit :-)} ,gaan ze opzij of gaan ze in de schijven voor me als ze te hard gaan. (wel geinig VanVan gaat net 80/85 topsnelheid :schater: ).

Ook nog spuitbus ACF 50 gekocht, volgens ander topic zou dit een wondermiddel zijn als roetbestrijder, ervaring laat ik wel weten als het gebruikt is.
Helaas volle twee tienen voor betaald, eigenlijk te gek voor een spuitbus :oops: , maar geloof dat dat een reële prijs is, viel niks af te dingen en achteraf opsturen kost ook weer extra.

Nog gezocht naar spiegelverhogers, niet kunnen vinden/ inmiddels maar bij Louis besteld.

LAAT NU DE ZOMER MAAR WEER KOMEN :D
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door TT-Strom »

Blueberry,

Heb je toevallig een foto of plaatje of url van het EVO jack? Zoek ook zoiets, maar kan de website niet vinden? Googles levert ook niet echt iets op?

Dat jack 1 post eerder ziet er ook goed uit trouwens!
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Blueberry

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Blueberry »

http://www.evolutionmotorsport.com/collectie.html" onclick="window.open(this.href);return false;
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door TT-Strom »

welke heb je dan, die evo textiel yellow?
Zit niet zo heel veel geel op?
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Frank »

BerkRod schreef:welke heb je dan, die evo textiel yellow?
Zit niet zo heel veel geel op?
Jij wilt politieagentje spelen hé? Moet je ook een gele helm kopen, Andries! *LOL*
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door TT-Strom »

Frank,

Je ziet er wel een beetje kaal uit zo zonder TC.......beetje naakt.......hoe voelt het? :schater:
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Blueberry

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Blueberry »

Heb ook een okergele helm :P , klopt jas is niet helemaal geel, model weet ik niet, staat ROAD ADVENTURE op de rug.
Plaats reactie