mooi of lelijk .... degelijk of niet ?

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Darkness

mooi of lelijk .... degelijk of niet ?

Bericht door Darkness »

Toen ik de V-Strom kocht stond er een stel zijkoffers van het merk Odyssey op bevestigd. Nu weet ik zelf niet goed wat ik van deze koffers vinden moet ... erg handig lijken ze ook niet want je kan er zelfs geen helm in kwijt en mooi kan ik ze ook niet noemen. Iemand een idee wat het voordeel van dit type koffers is in vergelijking met bv kunststof koffers ?

Odyssey link : http://mtdtours.com/index.php?option=co ... &Itemid=62" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7556
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik ben behalve van de topkoffer helemaal afgestapt van (zij)koffers, ik heb er diverse argumenten tegen dus voor mij niet interessant, maar ik hoop dat iemand je het verlossende antwoord kan geven
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

het handige aan dit soort koffers is dat je ze van bovenaf in kan laden. tenminste dat lijkt mij handiger dan koffers die aan de zijkant open gaan, want als je daar losse spulletjes in hebt, vallen die nog wel eens op de grond. Dat ze niet zo breed zijn dat er een helm in zou kunnen passen is eigenlijk een voordeel, je motor blijft aardig smal. die koffers zien er heel erg degelijk uit!

en voor je helm kan je toch gewoon een topkoffer gebruiken?

en die koffers zijn nogal prijzig...wees blij dat je ze erbij gekregen hebt :wink:

welk type v-strom heb je eigenlijk?
Darkness

Bericht door Darkness »

Erik Hofstee schreef:welk type v-strom heb je eigenlijk?

Een DL 1000 uit 2004
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

heb zelf de givi keyless, die kun je ook lekker proppen via het zijdekseltje, een schitterende uitvinding!

top-laden is ook prima voor proppen, alleen bij het eruit halen moet je alle bovenste dingen er ook uit halen. weer niet zo handig.
zou al gauw binnentassen gebruiken dan.

alles heeft zijn voor en tegens!
de givi;s zijn een mooi compromis!
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Plaats reactie