ach, topsnelheid. Sinds kort een Garmin 2610, dat is wel ontnuchterend hoor.
180 op de teller is maar iets van 164 ofzo. niettemin, voelt wel snel aan toch? ik rijd meestal tot 150 tot 170 op de teller. dan vallen de boetes nog iets mee
wheelies: ik leun altijd naar voren, mede dankzij het superbikestuur, en ik probeer het voorwiel ad grond te houden. keren dat hij wel de lucht inging, kreeg ik daar niet echt een lekker gevoel bij. noem mij voorzichtig, ja, dat is wel zo. knal alleen waar het kan, en dan ook zo hard mogelijk. Kom ik fietsers of paarden tegen (hier in de polder!) dan zie je geen voorbeeldiger burger dan moi!
maar weet je wat het is, zit je continu aan dat gas te hengsten dan valt het op den duur wat tegen dat vermogen. Hoegee vertelde me dat hij ook niet zo makkelijk op te voeren is, een 5 pk tegen 2500 euro.
dacht nl dat de TL1000 125 pk had..... echt niet.... zijn krukaspeekaas. dus netto ca. 106-108 pk. tja. de klv heeft 98 awielpeekaas. standaard!
open pijpen levert 3-4 pk op, volgens Hoegee, dus al met al is zo'n tandwieltje wel effectief & goedkoop!
klimt heeeeel vlot in de toeren
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100