DE OPLOSSING BIJ GEBREK AAN GARAGE OF SCHUUR VOOR MOTOR???
- Sparkle Black Peter
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Berichten: 5047
- Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
- Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
- Woonplaats: Bij Tilburg
DE OPLOSSING BIJ GEBREK AAN GARAGE OF SCHUUR VOOR MOTOR???
Beste allemaal ,
Ben je het beu om je motor elke dag onder een zeil te moeten zetten, met alle vochtproblemen van dien?? Dit omdat je geen garage of schuur hebt waar die in kan? Misschien is dit dan voor jou de oplossing!
De prijs valt erg mee moet ik zeggen € 206,90. Ik kwam ze toevallig tegen.
Hieronder een kleine uitleg.
De cover is UV bestendig Polyethyleen in 300 gr. kwaliteit, het geteerde zeildoek heeft een sterkte en grote trekspanning en heeft een geweven kern die het bijna onmogelijk maakt te scheuren. Als er in het geteerde zeildoek wordt gesneden zal het Rip Einde het gat verhinderen om groter te worden. Het geteerde zeildoek is een 3 laag met een buitendeklaag om vuilopeenhoping te verhinderen en het schoonmaken weer gemakkelijk te maken.
Het frame is een gesloten constuctie die de maximumsterkte in de opening van het gebouw bereikt, u hebt een zware bodemkader van staalprofiel met vlakke ijzers dat het frame in het totaal met doek tot een vast geheel word. De shelter wordt beveiligd met zware grondankers die hebben gewicht van 400kgs terugtrekken. elk met zware staakpinnen. Maar het kan ook op andere oppervlakten als beton of houten ondergrond worden vastgezet.
HIER de link voor nog meer info.
'T is maar een idee.
p.s. néé ik heb geen aandelen of commissie
hoTTenToTTenTenTenTenToonsTelling
Peter
Ben je het beu om je motor elke dag onder een zeil te moeten zetten, met alle vochtproblemen van dien?? Dit omdat je geen garage of schuur hebt waar die in kan? Misschien is dit dan voor jou de oplossing!
De prijs valt erg mee moet ik zeggen € 206,90. Ik kwam ze toevallig tegen.
Hieronder een kleine uitleg.
De cover is UV bestendig Polyethyleen in 300 gr. kwaliteit, het geteerde zeildoek heeft een sterkte en grote trekspanning en heeft een geweven kern die het bijna onmogelijk maakt te scheuren. Als er in het geteerde zeildoek wordt gesneden zal het Rip Einde het gat verhinderen om groter te worden. Het geteerde zeildoek is een 3 laag met een buitendeklaag om vuilopeenhoping te verhinderen en het schoonmaken weer gemakkelijk te maken.
Het frame is een gesloten constuctie die de maximumsterkte in de opening van het gebouw bereikt, u hebt een zware bodemkader van staalprofiel met vlakke ijzers dat het frame in het totaal met doek tot een vast geheel word. De shelter wordt beveiligd met zware grondankers die hebben gewicht van 400kgs terugtrekken. elk met zware staakpinnen. Maar het kan ook op andere oppervlakten als beton of houten ondergrond worden vastgezet.
HIER de link voor nog meer info.
'T is maar een idee.
p.s. néé ik heb geen aandelen of commissie
hoTTenToTTenTenTenTenToonsTelling
Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Inderdaad gemist...., overloper... ttopkoffertje over?? Gefeliciteerd met je aanwinst en veel plezier ermee, in jullie weer touren bij onze club?Tuke schreef:topic gemist?biker schreef:"Tuke schreef:(al is het maar omdat de verzekering het eist voor een FJR)
Vertel eens.........
kijk anders maar op m'n site...
Doe ik, dan kun je nog een keer op een Strom rijden....Tuke schreef:thnx.... als je een datum hebt voor de rit... let me know!biker schreef: Inderdaad gemist...., overloper... ttopkoffertje over?? Gefeliciteerd met je aanwinst en veel plezier ermee, in jullie weer touren bij onze club?
[mod mode]
En nu weer back naar het topic
[/mod mode]