geen andere ruit, maar gebruik adaptor
geen andere ruit, maar gebruik adaptor
Op amerikaanse fora wordt veel verwezen naar de madstad bracket.
Een adaptor waarmee de ruit makkelijk in heel veel standen kan worden gezet. Er zijn veel positieve ervaringen met dit ding. Wie gaat het hier proberen
meer info op....
http://store.prostores.com/madstadengin ... _info.html
Een adaptor waarmee de ruit makkelijk in heel veel standen kan worden gezet. Er zijn veel positieve ervaringen met dit ding. Wie gaat het hier proberen
meer info op....
http://store.prostores.com/madstadengin ... _info.html
Ik heb zo'n ding in bestelling........Ik heb al wat tijd gestoken in afstandsbusjes e.d. om de hoek en te passen, met aardige resultaten, maar dit geeft veel meer vrijheid om andere posities en hoeken uit te proberen.
De Bracket zou 18 july verzonden zijn, maar hier nog niets ontvangen
Ik laat wel weten hoe de rest van dit avontuur gaat verlopen
De Bracket zou 18 july verzonden zijn, maar hier nog niets ontvangen
Ik laat wel weten hoe de rest van dit avontuur gaat verlopen
Tja ook ik ben erg benieuwd, ik heb de ruit ook door middel van rubbers iets meer naar voren laten kantelen en dat scheelt al een heleboel, ook de verhoogde ruit heeft dan niet meer zoveel ruzie met de spiegels. Ik ben wel benieuwd of je de ruit met de nieuwe adapter makkelijk kunt verstellen met de ruit gemonteerd of dat je de ruit daarvoor moet demonteren.
Ja,
de beugel is binnen !!
Blijkbaar met de vakantie lang bij de inklaring gelegen..en mocht ik nog mooi even 11,15 afrekenen.
Montage is een fluitje....zit er snel op.
En het werkt zo te zien prima. Zowel omhoog als omlaag eenvoudig te verstellen en de hellingshoek, want dat is het echte probleem.
Dat verstellen is echt supersimpel: vleugelmoertje slagje los ( 2 stuks) ruit verschuiven en weer vastzetten........
Je moet er alleen wel even voor stil gaan staan
Ik heb een CeeBailey scherm van 23,5 inch, dus dat is een hele plaat.
Maar daar kijk ik ( in de laagste stand) vrij ruim overheen.
Echt proberen heb ik geen tijd meer voor, ik moet zo direct op de autoslaaptrein, dus mijn ervaringen horen jullie bij terugkomst. Maar gelet op alle goede verhalen op het USA forum gaat dat best goed komen.
dan ga ik ook nog eens het orginele scherm terugzetten om eens mee te spelen
de beugel is binnen !!
Blijkbaar met de vakantie lang bij de inklaring gelegen..en mocht ik nog mooi even 11,15 afrekenen.
Montage is een fluitje....zit er snel op.
En het werkt zo te zien prima. Zowel omhoog als omlaag eenvoudig te verstellen en de hellingshoek, want dat is het echte probleem.
Dat verstellen is echt supersimpel: vleugelmoertje slagje los ( 2 stuks) ruit verschuiven en weer vastzetten........
Je moet er alleen wel even voor stil gaan staan
Ik heb een CeeBailey scherm van 23,5 inch, dus dat is een hele plaat.
Maar daar kijk ik ( in de laagste stand) vrij ruim overheen.
Echt proberen heb ik geen tijd meer voor, ik moet zo direct op de autoslaaptrein, dus mijn ervaringen horen jullie bij terugkomst. Maar gelet op alle goede verhalen op het USA forum gaat dat best goed komen.
dan ga ik ook nog eens het orginele scherm terugzetten om eens mee te spelen
De adapter van Madstad:
Tja eigenlijk kan ik daar kort over zijn.
De Vstrom had die beugeltjes eigenlijk af fabriek moeten hebben. Het werkt echt super eenvoudig, zowel de montage als het gebruik.
Je kunt zowel de hoek als de hoogte over een groot gebied verstellen in 2 seconden ( effe stoppen !) Als je alle Vstrom forums gaat afspeuren lees je overal verhalen over schermen die voor de ene persoon wel werken en voor de andere weer niet......... Hiermee pas je het simpel aan aan je eigen wensen en omstandigheden.
Ik ben nogal druk met wat projecten, dus heb ik nog geen tijd gehad om het orginele scherm terug te zetten, maar mijn ervaringen met mijn CB scherm zijn erg goed.
Op de snelweg zet ik het scherm wat hoger en wat rechterop, lekker toeren weer wat lager en schuiner, echt een aanrader. Vooral de hoekverstelling geeft veel mogelijkheden om de turbulentie weg te krijgen.
Iedere dag is weer anders afhankelijk van rij snelheid en windrichting.
Daarmee is de verstelbaarheid een groot voordeel t.ov. een vaste opstelling.
Ik heb wat foto's maar zit wat te vechten met mijn fotoprogramma op de PC, De Madstad site is echter erg duidelijk en daar kan ik weinig aan toevoegen.
Eigenlijk moet er alleen nog een motortje op zodat je rijdens het rijden kunt verstellen, maar ja, dan kun je ook een PAN gaan kopen...........
en @Biker:
Veldhoven is dichtbij, dus kom even kijken....stuur een PB tje
Tja eigenlijk kan ik daar kort over zijn.
De Vstrom had die beugeltjes eigenlijk af fabriek moeten hebben. Het werkt echt super eenvoudig, zowel de montage als het gebruik.
Je kunt zowel de hoek als de hoogte over een groot gebied verstellen in 2 seconden ( effe stoppen !) Als je alle Vstrom forums gaat afspeuren lees je overal verhalen over schermen die voor de ene persoon wel werken en voor de andere weer niet......... Hiermee pas je het simpel aan aan je eigen wensen en omstandigheden.
Ik ben nogal druk met wat projecten, dus heb ik nog geen tijd gehad om het orginele scherm terug te zetten, maar mijn ervaringen met mijn CB scherm zijn erg goed.
Op de snelweg zet ik het scherm wat hoger en wat rechterop, lekker toeren weer wat lager en schuiner, echt een aanrader. Vooral de hoekverstelling geeft veel mogelijkheden om de turbulentie weg te krijgen.
Iedere dag is weer anders afhankelijk van rij snelheid en windrichting.
Daarmee is de verstelbaarheid een groot voordeel t.ov. een vaste opstelling.
Ik heb wat foto's maar zit wat te vechten met mijn fotoprogramma op de PC, De Madstad site is echter erg duidelijk en daar kan ik weinig aan toevoegen.
Eigenlijk moet er alleen nog een motortje op zodat je rijdens het rijden kunt verstellen, maar ja, dan kun je ook een PAN gaan kopen...........
en @Biker:
Veldhoven is dichtbij, dus kom even kijken....stuur een PB tje
Ik ben overtuigd en ga er ook één aanschaffen.Harry schreef:De adapter van Madstad:
Tja eigenlijk kan ik daar kort over zijn.
De Vstrom had die beugeltjes eigenlijk af fabriek moeten hebben. Het werkt echt super eenvoudig, zowel de montage als het gebruik.
Je kunt zowel de hoek als de hoogte over een groot gebied verstellen in 2 seconden ( effe stoppen !) Als je alle Vstrom forums gaat afspeuren lees je overal verhalen over schermen die voor de ene persoon wel werken en voor de andere weer niet......... Hiermee pas je het simpel aan aan je eigen wensen en omstandigheden.
Ik ben nogal druk met wat projecten, dus heb ik nog geen tijd gehad om het orginele scherm terug te zetten, maar mijn ervaringen met mijn CB scherm zijn erg goed.
Ik ben overtuigd en ga er één aanschaffen.
Op de snelweg zet ik het scherm wat hoger en wat rechterop, lekker toeren weer wat lager en schuiner, echt een aanrader. Vooral de hoekverstelling geeft veel mogelijkheden om de turbulentie weg te krijgen.
Iedere dag is weer anders afhankelijk van rij snelheid en windrichting.
Daarmee is de verstelbaarheid een groot voordeel t.ov. een vaste opstelling.
Ik heb wat foto's maar zit wat te vechten met mijn fotoprogramma op de PC, De Madstad site is echter erg duidelijk en daar kan ik weinig aan toevoegen.
Eigenlijk moet er alleen nog een motortje op zodat je rijdens het rijden kunt verstellen, maar ja, dan kun je ook een PAN gaan kopen...........
en @Biker:
Veldhoven is dichtbij, dus kom even kijken....stuur een PB tje
zelfmaken?
Beste Harry,
Zijn het echt ongewikkelde dingen of zouden ze ook makkelijke na te maken zijn ?
(uiteraard zou je hier een vergoeding voor krijgen)
Blueberry
Zijn het echt ongewikkelde dingen of zouden ze ook makkelijke na te maken zijn ?
(uiteraard zou je hier een vergoeding voor krijgen)
Blueberry
Tja,
Alles is natuurlijk na te maken.
Maar voor de meeste is het een aardige klus denk ik.
Uiteindelijk is het idee de basis. het zijn per kant 2 hoekprofielen die aan elkaar zijn verbonden door 2 schroeven/moeren. Er zitten niet eenvoudig wat gaten in maar vrij lange sleuven, deels recht deels met een radius om de verstelling mogelijk te maken.
Dat maak je niet even met een boormachine en een vijltje.
De maatvoering is natuurlijk belangrijk, maar ook het materiaal.
RVS, met poedercoating volgens het verhaal.
Mark, de ontwikkelaar heeft uiteindelijk de productie buiten de deur gebracht en kan nu aantallen leveren.
Mijn inschatting is dat iemand met een goede werkplaats, het juiste materiaal en aardig wat arbeiduren het best zou kunnen namaken.
Maar ja ik weet niet hoeveel tijd iemand over heeft voor 50 euro....
Alles is natuurlijk na te maken.
Maar voor de meeste is het een aardige klus denk ik.
Uiteindelijk is het idee de basis. het zijn per kant 2 hoekprofielen die aan elkaar zijn verbonden door 2 schroeven/moeren. Er zitten niet eenvoudig wat gaten in maar vrij lange sleuven, deels recht deels met een radius om de verstelling mogelijk te maken.
Dat maak je niet even met een boormachine en een vijltje.
De maatvoering is natuurlijk belangrijk, maar ook het materiaal.
RVS, met poedercoating volgens het verhaal.
Mark, de ontwikkelaar heeft uiteindelijk de productie buiten de deur gebracht en kan nu aantallen leveren.
Mijn inschatting is dat iemand met een goede werkplaats, het juiste materiaal en aardig wat arbeiduren het best zou kunnen namaken.
Maar ja ik weet niet hoeveel tijd iemand over heeft voor 50 euro....
- Sparkle Black Peter
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Berichten: 5080
- Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
- Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
- Woonplaats: Bij Tilburg
ADAPTOR!!
Ik ben op bezoek geweest bij Harry en heb de adaptor met eigen ogen kunnen bewonderen . En ik moet zeggen, het werkt perfect. Ik heb een paar foto's mogen maken die ik jullie niet wil onthouden.
Ik ben nu bezig om er zelf een te (laten) maken met wat kleine aanpassingen die ik van Harry heb meegekregen. Zodra het allemaal gelukt is, laat ik het FF weten.
En Harry, nog bedankt voor de gastvrijheid
M.V.M.G
Peter
Ik ben op bezoek geweest bij Harry en heb de adaptor met eigen ogen kunnen bewonderen . En ik moet zeggen, het werkt perfect. Ik heb een paar foto's mogen maken die ik jullie niet wil onthouden.
Ik ben nu bezig om er zelf een te (laten) maken met wat kleine aanpassingen die ik van Harry heb meegekregen. Zodra het allemaal gelukt is, laat ik het FF weten.
En Harry, nog bedankt voor de gastvrijheid
M.V.M.G
Peter
Laatst gewijzigd door Sparkle Black Peter op zo 18-03-2007, 00:42, 1 keer totaal gewijzigd.
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
- Sparkle Black Peter
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Berichten: 5080
- Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
- Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
- Woonplaats: Bij Tilburg
- Stroompje
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Berichten: 5117
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
- Woonplaats: Lunteren.
eeeeh waarom zie ik jou foto's niet.........Rhino VStrom schreef:ADAPTOR!!
Ik ben op bezoek geweest bij Harry en heb de adaptor met eigen ogen kunnen bewonderen . En ik moet zeggen, het werkt perfect. Ik heb een paar foto's mogen maken die ik jullie niet wil onthouden.
Ik ben nu bezig om er zelf een te (laten) maken met wat kleine aanpassingen die ik van Harry heb meegekregen. Zodra het allemaal gelukt is, laat ik het FF weten.
En Harry, nog bedankt voor de gastvrijheid
M.V.M.G
Peter
De links staan wel in je quote voorbeeld..... maar niet in het echhie...
Greetings, Heleen. Smiling all the way
Mooi dan heb ik de goede besteld. Nu kun je bij hun betalen met een creditcard of met check/money. Ik heb geen credit card maar weet jij toevallig hoe dat gaat, kun je het gewoon aan hen overmaken?Rhino VStrom schreef:Hoi Biker,biker schreef:Ik ben bezig de adapter te bestellen. Als ik op de site kijk zie ik 2 modellen klopt het dat ik voor mijn K5 de MadStad AWM02 - Black moet hebben?
Ja, het klopt, je moet model AWM02-BK hebben.
Peter.
De betaling van de adapter heb ik op 14-11 via Paypal gedaan en vandaag 22-11 werd het pakketje vanuit de usa bij mij afgeleverd!! Ik heb geen extra betaling aan de duane moeten doen. De leverancier heeft op het pakketje vermeld dat het om een waarde gaat van de inhoud onder de 30 euro dus dat zal de reden wel zijn.
Ik heb zojuist de adapter gemonteerd wat een fluitje van een cent was. HEt resultaat ziet er tot op dit moment goed uit. De ruit is erg gemakkelijk te verstellen en kan in vele posities traploos worden gemonteerd. Ik kan al bijna niet wachten om weer met de motor op vakantie te gaan en de ruit op alle mogelijke manieren te testen.
Al een replica?
Bovenstaande zou inderdaad ook voor mij een oplossing zijn (1.85cm) om het geklapper te verminderen. Is er al een replica van gemaakt?
Ben er ook een van "een dubbeltje op de eerste rang", geef ik maar toe.
Het ziet er vrij simpel uit en een beetje bankwerker kopieert het eenvoudig en maakt er een paar. (zelf niet zo).
Ben er ook een van "een dubbeltje op de eerste rang", geef ik maar toe.
Het ziet er vrij simpel uit en een beetje bankwerker kopieert het eenvoudig en maakt er een paar. (zelf niet zo).
- Sparkle Black Peter
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Berichten: 5080
- Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
- Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
- Woonplaats: Bij Tilburg
Hoi Strompel,
Een man is ben bezig geweest om de adaptor na te maken. Na 50 bakken koffie, 3 meter pleisters, 4 slapenloze nachten en 25 ijzerzaagjes, is het prototype klaar. Het zag er veel belofend uit. Helaas is de man die dit voor mij heeft gedaan, eind 2006, plotseling overleden op een gezegende leeftijd van 86 jaar. Hierdoor is er nooit een echte adaptor gemaakt om uit te proberen.
Hierna heb ik mij broer gevraagd of hij het na kon maken. Hij zij dat het niet erg ingewikkeld in elkaar zit, maar het vergt wel precisiewerk. Hij kon het makkelijk maken. Maar hij heeft een eigen bedrijf en komt om in het werk. De prijs van zo'n adaptor zou zo rond de € 50,00 komen. Dit is dan alleen het ijzeren gedeelte en excl. de rubbers, schroefknoppen enz.
Gezien het bovenstaande is het bestellen via MadStad wellicht iets duurder maar je hebt 'm dan wel compleet.
Ik wil 'm ook graag hebben en denk er over na om hem gewoon bij MadStad te bestellen.
M.V.M.G.
Peter
Een man is ben bezig geweest om de adaptor na te maken. Na 50 bakken koffie, 3 meter pleisters, 4 slapenloze nachten en 25 ijzerzaagjes, is het prototype klaar. Het zag er veel belofend uit. Helaas is de man die dit voor mij heeft gedaan, eind 2006, plotseling overleden op een gezegende leeftijd van 86 jaar. Hierdoor is er nooit een echte adaptor gemaakt om uit te proberen.
Hierna heb ik mij broer gevraagd of hij het na kon maken. Hij zij dat het niet erg ingewikkeld in elkaar zit, maar het vergt wel precisiewerk. Hij kon het makkelijk maken. Maar hij heeft een eigen bedrijf en komt om in het werk. De prijs van zo'n adaptor zou zo rond de € 50,00 komen. Dit is dan alleen het ijzeren gedeelte en excl. de rubbers, schroefknoppen enz.
Gezien het bovenstaande is het bestellen via MadStad wellicht iets duurder maar je hebt 'm dan wel compleet.
Ik wil 'm ook graag hebben en denk er over na om hem gewoon bij MadStad te bestellen.
M.V.M.G.
Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
- Peterzeeland
- KLV1000 berijder
- Berichten: 848
- Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
- Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
- Woonplaats: Vlissingen-ZL
ja, van dan dubbeltje, dat is allang niet meer zo
als madstad dan 60 euro vraagt is dat gewoon een redelijke prijs, dus ga ik ook maar doen.
heb zelf al een half maantje onder uit de ruit gezaagd, maar ondanks idd minder onderdruk nog steeds niet fijn. heb ruit in laagste stand staan (ben 1.75) maar als ik ga staan, krijg ik een heerlijk stille wind recht op de knar.
dus zo kan het ook, denk ik dan maar!
hoop dat suzuki Madstad's idee gaat overkopen en dat die man zijn verdiende loon krijgt
als madstad dan 60 euro vraagt is dat gewoon een redelijke prijs, dus ga ik ook maar doen.
heb zelf al een half maantje onder uit de ruit gezaagd, maar ondanks idd minder onderdruk nog steeds niet fijn. heb ruit in laagste stand staan (ben 1.75) maar als ik ga staan, krijg ik een heerlijk stille wind recht op de knar.
dus zo kan het ook, denk ik dan maar!
hoop dat suzuki Madstad's idee gaat overkopen en dat die man zijn verdiende loon krijgt
- Sparkle Black Peter
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Berichten: 5080
- Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
- Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
- Woonplaats: Bij Tilburg
Nog even over die adapter.
Ik heb mijn broer nog gemaild met de vraag of hij niet een gaatje kon vinden in zijn drukke werkzaamheden Als hij de adapter moet maken gaan ze tussen de € 45,00 - € 50,00 kosten. (excl. BTW) als je er één laat maken. Uiteraard worden ze in verhouding goedkoper als je er meer besteld. Bij MadStad kosten ze $ 89,95 excl. porto kosten van $ 18,00. Is al gauw $ 108,00. Omgerekend is dat toch ongeveer € 85,00. Het kan dus min. € 40,00 goedkoper.
MOCHT JE INTERESSE HEBBEN, GEEF FF EEN SEINTJE OF EEN PB.
Hij had wel een vraag? Om de kosten goed in te kunnen schatten is het beter als ik een orgineel heb, dan kunnen de kosten misschien nog meevallen en weet ik ongeveer hoelang ik er over doe.
Dus mijn vraag aan jullie? VAN WIE MAG IK EEN ORGINELE ADAPTER LENEN???
De Groe(n)ten
Peter
Ik heb mijn broer nog gemaild met de vraag of hij niet een gaatje kon vinden in zijn drukke werkzaamheden Als hij de adapter moet maken gaan ze tussen de € 45,00 - € 50,00 kosten. (excl. BTW) als je er één laat maken. Uiteraard worden ze in verhouding goedkoper als je er meer besteld. Bij MadStad kosten ze $ 89,95 excl. porto kosten van $ 18,00. Is al gauw $ 108,00. Omgerekend is dat toch ongeveer € 85,00. Het kan dus min. € 40,00 goedkoper.
MOCHT JE INTERESSE HEBBEN, GEEF FF EEN SEINTJE OF EEN PB.
Hij had wel een vraag? Om de kosten goed in te kunnen schatten is het beter als ik een orgineel heb, dan kunnen de kosten misschien nog meevallen en weet ik ongeveer hoelang ik er over doe.
Dus mijn vraag aan jullie? VAN WIE MAG IK EEN ORGINELE ADAPTER LENEN???
De Groe(n)ten
Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
HOi Peter,
Ik heb zeker belangstelling.
Ik wilde er een kopen via MadStad , maar nu ik dit lees wil wel even wachten.
Dus ik ben van de Partij,.
Ik heb je dit via een Pb gestuurd,. maar dit ook via het forum erop gezet.
groeten,
Henk
Ps goede zaak dat dit gebeurd, ben toch een hollander die denkt aan de centjes.
Niet dat ik het die jongen niet gun, maar het scheelt dan toch wel veel.,
Ik heb zeker belangstelling.
Ik wilde er een kopen via MadStad , maar nu ik dit lees wil wel even wachten.
Dus ik ben van de Partij,.
Ik heb je dit via een Pb gestuurd,. maar dit ook via het forum erop gezet.
groeten,
Henk
Ps goede zaak dat dit gebeurd, ben toch een hollander die denkt aan de centjes.
Niet dat ik het die jongen niet gun, maar het scheelt dan toch wel veel.,
- Iron Horse
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Berichten: 7604
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
- Mijn motor is een: Geen meer.
- Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)
Zoals ik het zie is degene die wij nodig zouden hebben 79,95, die van 89,95 is ook geschikt voor een ander soort ruit.. Maar ook dat vind ik verhoudingsgewijs nog best veel geld voor een paar stukjes ijzer, wat rubbertjes en een paar vleugelmoeren. Wat ik ook jammer vind is dat ze de RVS uitvoering eruit gehaald hebben. Je ziet op de foto's hiervoor duidelijk dat de lak er al snel afbladdert waar de schroeven zijn vastgedraaid. Een zwarte is weliswaar mooier op de Strom maar er zit (bij mij) al genoeg roest op dus is een RVS uitvoering toch te verkiezen boven een gelakte of gepoedercoate uitvoering. Ik laat het trouwens verlopig zoals het is.
Groeten, Rob.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
- Peterzeeland
- KLV1000 berijder
- Berichten: 848
- Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
- Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
- Woonplaats: Vlissingen-ZL
Natuurlijk ben ik ook een Hollander als het prijsverschil maar groot genoeg wordt!
dus teken mij maar in, maar:
- je moet wel in en ex BTW vergelijken.
- anderzijds: als de douane oplet heb je nog invoerrechten erbij
- je moet misschien een sluitingsdatum erbij zetten. voor mij geldt dat als het seizoen weer echt begint, in april, dan wil ik een oplossing hebben, dus als via je broer het niet gaat werken omdat er bijv te weinig aanmeldingen zijn, dan ga ik voor de madstat.
laten we hopen dat we dit op de rails kunnen krijgen, hoeven de mensen niet meer dure schermen te kopen die vaak in mijn ogen veel te groot zijn om nog mooi te zijn.
dus teken mij maar in, maar:
- je moet wel in en ex BTW vergelijken.
- anderzijds: als de douane oplet heb je nog invoerrechten erbij
- je moet misschien een sluitingsdatum erbij zetten. voor mij geldt dat als het seizoen weer echt begint, in april, dan wil ik een oplossing hebben, dus als via je broer het niet gaat werken omdat er bijv te weinig aanmeldingen zijn, dan ga ik voor de madstat.
laten we hopen dat we dit op de rails kunnen krijgen, hoeven de mensen niet meer dure schermen te kopen die vaak in mijn ogen veel te groot zijn om nog mooi te zijn.
Ik doe mee
Er is, denk ik, genoeg belangstelling. Ik doe mee. Ik blijf dit topic volgen.
- Sparkle Black Peter
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Berichten: 5080
- Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
- Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
- Woonplaats: Bij Tilburg
Hai Strompel,
Ik ben nog steeds op zoek naar een 'orgineel'. Ik heb van één Stromer nog geen reactie gekregen op mijn verzoek tot "lenen" van z'n adaptor. Ik wil er namelijk zeker van zijn dat alles klopt!! Mocht het te lang duren, dan ben ik van plan om er een te bestellen bij MADSTAT. Dus mocht er nog iemand zijn die z'n adaptor wil uitlenen Laat het dan FF weten!!!!
Houdoe!
Peter
Ik ben nog steeds op zoek naar een 'orgineel'. Ik heb van één Stromer nog geen reactie gekregen op mijn verzoek tot "lenen" van z'n adaptor. Ik wil er namelijk zeker van zijn dat alles klopt!! Mocht het te lang duren, dan ben ik van plan om er een te bestellen bij MADSTAT. Dus mocht er nog iemand zijn die z'n adaptor wil uitlenen Laat het dan FF weten!!!!
Houdoe!
Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
- Sparkle Black Peter
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Berichten: 5080
- Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
- Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
- Woonplaats: Bij Tilburg
Hoi ADAPTERLIEFHEBBERS,
Ik heb een orginele adapter gevonden . Harry is zo vriendelijk om mij zijn adapter uit te lenen als voorbeeld. Dank daarvoor Ga hem vrijdag ophalen. Dus als het een beetje mee zit, is binnenkort de ÉÉRSTE "FORUMADAPTOR" een feit. Ik laat er 4 maken. ( Henk, Strompel, Peterzeeland en Ikk). Voor Iron Horse vraag ik naar de mogelijkheid om hem in RVS te maken. Als er nog meer liefhebbers zijn, geef dan FF seintje. Zodra de éérste klaar is zet ik wel foto's op het forum.
Hasta La Pasta
Peter
Ik heb een orginele adapter gevonden . Harry is zo vriendelijk om mij zijn adapter uit te lenen als voorbeeld. Dank daarvoor Ga hem vrijdag ophalen. Dus als het een beetje mee zit, is binnenkort de ÉÉRSTE "FORUMADAPTOR" een feit. Ik laat er 4 maken. ( Henk, Strompel, Peterzeeland en Ikk). Voor Iron Horse vraag ik naar de mogelijkheid om hem in RVS te maken. Als er nog meer liefhebbers zijn, geef dan FF seintje. Zodra de éérste klaar is zet ik wel foto's op het forum.
Hasta La Pasta
Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
- Iron Horse
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Berichten: 7604
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
- Mijn motor is een: Geen meer.
- Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)
Hoi Peter,
zoals ik in mijn eerdere berichtje al schreef; ik vind het jammer dat ze de RVS uitvoering eruit hebben gehaald, maar ik laat het voorlopig nog zo. Ik heb niet direct de behoefte. Ik zou trouwens zelf het RVS kunnen leveren. En als ik de maatvoering heb dan zou ik hem in wat vrije uurtjes ook zelf in de fabriek van m'n werk kunnen produceren. Ik heb daar alles bij de hand, kantbank plaatscharen, knabbelschaar, stansmachines, diverse lasapparaten, complete poedercoatinstallatie noem maar op. Ik sta alleen niet te trappelen om er aan te beginnen. Zeker niet zonder maatgegevens.
Maar in ieder geval bedankt voor het aanbod.
zoals ik in mijn eerdere berichtje al schreef; ik vind het jammer dat ze de RVS uitvoering eruit hebben gehaald, maar ik laat het voorlopig nog zo. Ik heb niet direct de behoefte. Ik zou trouwens zelf het RVS kunnen leveren. En als ik de maatvoering heb dan zou ik hem in wat vrije uurtjes ook zelf in de fabriek van m'n werk kunnen produceren. Ik heb daar alles bij de hand, kantbank plaatscharen, knabbelschaar, stansmachines, diverse lasapparaten, complete poedercoatinstallatie noem maar op. Ik sta alleen niet te trappelen om er aan te beginnen. Zeker niet zonder maatgegevens.
Maar in ieder geval bedankt voor het aanbod.
Groeten, Rob.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Rhino VStrom
Hee dat is echt geweldig, Ook namens mij: Harry bedankt voor je medewerking.
Ik hoor het vanzelf wel als hij gereed is, maar ben reuze benieuwd naar het resultaat/
AALs het allemaal tip top is, weet ik zeker dat er meerdere nog zullen volgen.
Op naar ons eerste vstrom adapter made by Vstrom forum
bedankt
Hee dat is echt geweldig, Ook namens mij: Harry bedankt voor je medewerking.
Ik hoor het vanzelf wel als hij gereed is, maar ben reuze benieuwd naar het resultaat/
AALs het allemaal tip top is, weet ik zeker dat er meerdere nog zullen volgen.
Op naar ons eerste vstrom adapter made by Vstrom forum
bedankt
- Peterzeeland
- KLV1000 berijder
- Berichten: 848
- Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
- Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
- Woonplaats: Vlissingen-ZL
Geweldig idee. mocht het allemaal lukken doe ik mee ook een set te bestellen. Ik heb welliswaar een Rhino scherm in bestelling maar ben bang dat dat niet genoeg verstelmogelijkheden zal geven. Ik ben zelf 1.97 mtr. en heb een verhoogd 1000 zadel er op zitten. Ga maar na. Ik wil graag de boel standaard houden en niet met allerlei fantasieruiten gaan experimenteren. Ben reuze benieuwdRhino VStrom schreef:Hoi ADAPTERLIEFHEBBERS,
Ik heb een orginele adapter gevonden . Harry is zo vriendelijk om mij zijn adapter uit te lenen als voorbeeld. Dank daarvoor Ga hem vrijdag ophalen. Dus als het een beetje mee zit, is binnenkort de ÉÉRSTE "FORUMADAPTOR" een feit. Ik laat er 4 maken. ( Henk, Strompel, Peterzeeland en Ikk). Voor Iron Horse vraag ik naar de mogelijkheid om hem in RVS te maken. Als er nog meer liefhebbers zijn, geef dan FF seintje. Zodra de éérste klaar is zet ik wel foto's op het forum.
Hasta La Pasta
Peter
- Sparkle Black Peter
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Berichten: 5080
- Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
- Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
- Woonplaats: Bij Tilburg
Rob,Iron Horse schreef:Hoi Peter,
zoals ik in mijn eerdere berichtje al schreef; ik vind het jammer dat ze de RVS uitvoering eruit hebben gehaald, maar ik laat het voorlopig nog zo. Ik heb niet direct de behoefte. Ik zou trouwens zelf het RVS kunnen leveren. En als ik de maatvoering heb dan zou ik hem in wat vrije uurtjes ook zelf in de fabriek van m'n werk kunnen produceren. Ik heb daar alles bij de hand, kantbank plaatscharen, knabbelschaar, stansmachines, diverse lasapparaten, complete poedercoatinstallatie noem maar op. Ik sta alleen niet te trappelen om er aan te beginnen. Zeker niet zonder maatgegevens.
Maar in ieder geval bedankt voor het aanbod.
Graag gedaan!!
Mocht je in de toekomst nog zelf aan het klussen gaan en je hebt de maten of een voorbeeld nodig? Dan weet je me te vinden.
Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
- Sparkle Black Peter
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Berichten: 5080
- Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
- Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
- Woonplaats: Bij Tilburg
TUURLIJKThe V schreef:Kan ik ook nog meedoen???
Zodra de eerste "PIPO" (lees kloon) klaar is, zal hij uitgebreid getest worden door mij en een onpartijdige V-Stromer (WIE WIL??? ). Daarna komen er foto's een een 'testrapport' op het forum te staan. Verder ga ik even kijken hoe we het een en ander het beste kunnen regelen.
LATERRRRR.
Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
- Sparkle Black Peter
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Berichten: 5080
- Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
- Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
- Woonplaats: Bij Tilburg
Hoi Folks,
Na grondig passen en meten, ligt het RVS voor de ADAPTER bij de snijder. Donderdag worden ze dan afgewerkt. De verwachting is, dat na het weekend de ÉÉRSTE FORUMADAPTER het daglicht ziet. Ze worden gemaakt van hoogwaardig RVS, voorzien van een grondverf en afgewerkt met zgn. rallylak. Na onderzoek is gebleken dat poedercoating op RVS geen sterke combinatie is. Verder komen er i.p.v. vleugelmoeren, 'STERKNOPPEN' op. Dit is voor een betere grip tijdens het afstellen van het scherm en je hoeft je handsschoenen niet uit te doen.
Wat de prijs betreft, zal ik jullie, zuinige Hollanders , niet langer in spanning houden. Door de interesse van de verschillende mensen, hebben we de kostprijs zo laag mogelijk weten te houden. Een set komt INCL. BTW UIT OP € 52,50
Ze worden standaard in het ZWART geleverd. Op verzoek is RVS ook mogelijk. Dit moet dan wel a.s.a.p. worden doorgegeven. Er worden er nu 10 gemaakt.
Na de "TEST" en de foto's, laat ik weten hoe je kunt bestellen. Mocht je niet zolang kunnen/willen wachten, stuur dan een PB of een mailtje. Diegene die al serieuse interesse hebben getoond, krijgen een PB.
M.V.M.G.
Pipo (de kloon)
Peter
Na grondig passen en meten, ligt het RVS voor de ADAPTER bij de snijder. Donderdag worden ze dan afgewerkt. De verwachting is, dat na het weekend de ÉÉRSTE FORUMADAPTER het daglicht ziet. Ze worden gemaakt van hoogwaardig RVS, voorzien van een grondverf en afgewerkt met zgn. rallylak. Na onderzoek is gebleken dat poedercoating op RVS geen sterke combinatie is. Verder komen er i.p.v. vleugelmoeren, 'STERKNOPPEN' op. Dit is voor een betere grip tijdens het afstellen van het scherm en je hoeft je handsschoenen niet uit te doen.
Wat de prijs betreft, zal ik jullie, zuinige Hollanders , niet langer in spanning houden. Door de interesse van de verschillende mensen, hebben we de kostprijs zo laag mogelijk weten te houden. Een set komt INCL. BTW UIT OP € 52,50
Ze worden standaard in het ZWART geleverd. Op verzoek is RVS ook mogelijk. Dit moet dan wel a.s.a.p. worden doorgegeven. Er worden er nu 10 gemaakt.
Na de "TEST" en de foto's, laat ik weten hoe je kunt bestellen. Mocht je niet zolang kunnen/willen wachten, stuur dan een PB of een mailtje. Diegene die al serieuse interesse hebben getoond, krijgen een PB.
M.V.M.G.
Pipo (de kloon)
Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?