zumo 660 is de weg kwijt

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Lamw
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650

zumo 660 is de weg kwijt

Bericht door Lamw »

Goedendag,

het is een oudje maar mijn zumo 660 LM werkte goed tot de laatste update. Nu wordt ik er bij heel veel afslagen op de snelwegen afgestuurd om met een kringeltje weer terug gestuurd te worden. Ik kan in mijn instellingen niet iets vinden om te dit te voorkomen (snellere route of iets dergelijks maakt geen verschil). Satellieten lijken allemaal goed gevonden te kunnen worden.

Zijn er meer rijders die nog een zumo 660 gebruiken en herken je dit probleem of weet je een oplossing? Ik ben benieuwd, anders wordt het toch uitkijken naar een vervanger.

Wilko
Calimero
DL650 berijder
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 L3 (2013)

Re: zumo 660 is de weg kwijt

Bericht door Calimero »

Het is een probleem dat ik al veel langer ken. Ik heb het idee dat de Garmin dan een net iets kortere route gevonden denkt te hebben. Wel irritant maar je komt daarna weer op de juiste weg.
Het is ook een beetje je gezond verstand gebruiken door ook te kijken wat er op de borden staat.

Op zich voldoet mijn 660 nog prima, al moet ik wel zeggen dat de updates met nieuwe wegen ondertussen erg laat komen. Volgens mij krijgen nieuwere toestellen die updates veel eerder.

Voordeel van mijn oude toestel is dat ik er ook off road routes in kan zetten en uiteindelijk ben ik altijd daar gekomen waar ik wilde zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk

Groeten,
Adri
Speedking2.0
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000

Bericht door Speedking2.0 »

Ik had nog een zumo 550. Deze vervangen door een TomTom Rider 550. Heel veel spijt van, erg veel gedoe met updates. Bijna wekelijks flitser updaten, elke keer gezeik. Met mijn oude Zumo nooit problemen gehad. Ook de TomTom van mij vrouw geeft de zelfde problemen.
Alles op persoonlijke titel. DL1000, The one and only.
Eikie
EX- V-Strom berijder
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin

Bericht door Eikie »

Misschien toch maar terug naar een tanktas met hierop een ouderwetse Michelin kaart :schater:
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Plaats reactie