Hoi iedereen,
Na een lange restauratie is het eindelijk tijd om mijn Vstrom 1000 uit 2002 terug te assembleren.
Hij is namelijk tot de laatste bout uit elkaar gehaald. Afgezien van de kuip, benzinetank en zadel is hij volledig gemonteerd.
Toen ik er een batterij aanhing kreeg ik dadelijk het alarm FI op mijn scherm. Dus de motor in dealer mode gezet.
Hier had ik 3 foutmeldingen - C13 C15 en C21. De nodige stappen ondernomen en de aansluitingen in orde gemaakt.
Ik kreeg toen de code C00, wat volgens mij ok is. Terug in gewone mode gezet en ik kreeg terug FI. Als ik terug naar dealer mode ga dan krijg ik C00, dus blijkbaar alles in orde. Maar telkens krijg ik in gewone mode terug de fout FI.
Iemand een oplossing/verklaring?
Ik kan de motor ook niet starten want de starter slaat niet aan. Is uitgetest en werkt.
FI Alarm en toch code C00
-
Laverdino
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 (2002)
Re: FI Alarm en toch code C00
Starter werkt ondertussen terug.
Wat betreft de code FI - zou het kunnen omdat de benzinetank niet is aangesloten?
Wat betreft de code FI - zou het kunnen omdat de benzinetank niet is aangesloten?
-
Dascher
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 650 2021
Re: FI Alarm en toch code C00
Ik had dat toen ook, je moet alles aansluiten ook de sonde in de uitlaat anders blijft hij melden dat er iets is