Op zoek naar usb houder cockpit

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Ed84
Berichten: 142
Lid geworden op: zo 25-08-2019, 20:54
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 A

Op zoek naar usb houder cockpit

Bericht door Ed84 »

Ik ben op zoek naar de usb / 12 v houder voor achter de cockpit van een model 12-16 dl650. Bv zoals bij " de griek" . Iemand hier ervaringen mee, positief of negatief? En heeft iemand er nog een liggen of een adres waar ie verkocht wordt?

Verstuurd vanaf mijn SM-S721B met Tapatalk

V-for-Herman
Berichten: 391
Lid geworden op: di 29-06-2010, 00:43
Mijn motor is een: V-strom DL650

Re: Op zoek naar usb houder cockpit

Bericht door V-for-Herman »

https://www.cosmo-accessories.com/brand ... 224-detail

Heb zelf een 2010, goede ervaring mee en zelfs met een gear indicator. Weet niet of deze nog verkrijgbaar is.
En dan eventueel met een stekker van Ali de juiste monteren.

https://a.aliexpress.com/_EIU4s3M
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
V-Strom Bj.2010
Ed84
Berichten: 142
Lid geworden op: zo 25-08-2019, 20:54
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 A

Re: Op zoek naar usb houder cockpit

Bericht door Ed84 »

Ziet er mooi uit. Cosmo verkoop er ook een kabel bij, iemand daar toevallig ervaringen mee?

Verstuurd vanaf mijn SM-S721B met Tapatalk

V-for-Herman
Berichten: 391
Lid geworden op: di 29-06-2010, 00:43
Mijn motor is een: V-strom DL650

Re: Op zoek naar usb houder cockpit

Bericht door V-for-Herman »

Ik niet, heb alles op de koplamp draden afgetapt, en de 12V plug direct op de accu met een zekering ertussen. Zo laad ik in de winter de accu.
V-Strom Bj.2010
Gebruikersavatar
Wilfredjeuh
Berichten: 67
Lid geworden op: di 26-04-2016, 11:37
Mijn motor is een: Suzuki DL650 (2005)
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Op zoek naar usb houder cockpit

Bericht door Wilfredjeuh »

Ed84 schreef: wo 24-09-2025, 19:05 Cosmo verkoop er ook een kabel bij, iemand daar toevallig ervaringen mee?
Ik heb deze kabel sinds 2 weken in huis. Heel simpel op de accu aan te sluiten. Zodra de motor draait (en er spanning wordt opgewekt via de dynamo) schiet het kastje aan, waarna er spanning op komt. Werkt heel goed. Bij uitzetten motor, blijft de stroom nog voor een paar seconden behouden. Ik heb wel meegemaakt dat dit soms langer kan duren dan de 20 seconden die er wordt aangegeven. Een keer heeft het meerdere uren geduurd, maar dat is nu niet meer het geval. Als je geen zin hebt om elektronica ergens af te tappen, is het een heel mooi systeem.
Ed84
Berichten: 142
Lid geworden op: zo 25-08-2019, 20:54
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 A

Re: Op zoek naar usb houder cockpit

Bericht door Ed84 »

Ok bedankt. Ben niet zo technisch dus denk wel wat voor mij

Verstuurd vanaf mijn SM-S721B met Tapatalk

Plaats reactie