Internationaal dealer overzicht
- 1037cc
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1050
Internationaal dealer overzicht
Als ik naar het buitenland ga, ga ik graag goed voorbereid op weg en ik vind het daarbij prettig om een overzicht van dealers bij mij te hebben, . . . voor het geval dat, . . .
Met mijn vorige motor heb ik eens onderweg pech gehad en ik weet nog wat voor gedoe het was om met een smartphone een dealer te vinden.
Kleine k**-schermpje helpt niet écht. Uiteraard heb ik op de websites gekeken van Suzuki Frankrijk en Spanje om hopelijk een dealer overzicht te vinden, maar helaas.
Op Google maps vind je plaatsen met Suzuki dealers, alleen vraag ik mij af hoe compleet dat is? ChatGPT geeft voor Frankrijk complete onzin door; bij controle bleek er helemaal niets van te kloppen.
Voor zover ik weet is er centraal (vanuit Suzuki) geen website met een dealeroverzicht.
Iemand een idee?
Met mijn vorige motor heb ik eens onderweg pech gehad en ik weet nog wat voor gedoe het was om met een smartphone een dealer te vinden.
Kleine k**-schermpje helpt niet écht. Uiteraard heb ik op de websites gekeken van Suzuki Frankrijk en Spanje om hopelijk een dealer overzicht te vinden, maar helaas.
Op Google maps vind je plaatsen met Suzuki dealers, alleen vraag ik mij af hoe compleet dat is? ChatGPT geeft voor Frankrijk complete onzin door; bij controle bleek er helemaal niets van te kloppen.
Voor zover ik weet is er centraal (vanuit Suzuki) geen website met een dealeroverzicht.
Iemand een idee?
++ 2021 Suzuki V-Strom 1050 ++
-
Jan1966
- Mijn motor is een: Suzuki Vstrom DL 1000 (2014)
Re: Internationaal dealer overzicht
ANWB wegenwachthulp Europa?
Gr. Jan
Gr. Jan
Suzuki Vstrom 1000 (2014), Honda Varadero 1000 (2002), Suzuki Vstrom 650 (2004),Honda Africa Twin 750 (1996), Suzuki GS 850, Kawasaki EX500 (1991), Kawasaki ZZR1100 (1990), Honda CBR600 (1990), BMW K100 (1984), Suzuki GT500 (1976)
- Tulipan
- DL650 berijder
- Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
"Hallo allen,
Zal mij even voorstellen. Tony, 64 jaar oud, woon in Den Haag.
Heb sinds 1976 mijn motorrijbewijs. De afgelopen 20 jaar heb ik Italiaanse motoren gehad en heb nog steeds 2 Italiaanse oldtimers. Daarnaast had ik een Ducati Monster S2R 800. Een hele fijne machine waar ik de afgelopen 5 ..."
Ik keek even in je voorstel topic welke motor je voorheen had.
Nu heb je een V-Strom, dan moet het gek gaan wil je stil komen te staan onder weg
En zoals Jan1966 al aangaf.
Zal mij even voorstellen. Tony, 64 jaar oud, woon in Den Haag.
Heb sinds 1976 mijn motorrijbewijs. De afgelopen 20 jaar heb ik Italiaanse motoren gehad en heb nog steeds 2 Italiaanse oldtimers. Daarnaast had ik een Ducati Monster S2R 800. Een hele fijne machine waar ik de afgelopen 5 ..."
Ik keek even in je voorstel topic welke motor je voorheen had.
Nu heb je een V-Strom, dan moet het gek gaan wil je stil komen te staan onder weg
En zoals Jan1966 al aangaf.
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Alle Toeters en Bellen
- 1037cc
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1050
Alles kan kapot, zelfs een Rolls Royce, Bentley of een V-Strom. Bij mijn Ducati ging een onderdeel van het Duitse Bosch (!) kapot.
Natuurlijk is de de ANWB een oplossing, maar dat is er één die ik graag tot het laatst bewaar. Liever los ik onderweg een probleem op (bij een dealer) om daarna door te rijden.
Ik heb veel vertrouwen in de V-Strom, ben er al naar Zweden, Oostenrijk en Tsjechië geweest, zonder problemen.
Nou ja, misschien één mini-probleempje. Tijdens een lichte stijging onderweg in Tsjechië (50 km/u) viel de motor uit en het motor management lampje ging branden. Ik kreeg al een deja vu moment, maar na de 2e poging startte de motor normaal.
Heb gelijk mijn dealer in NL gebeld. Die vertelde dat de boordcomputer waarschijnlijk in de war was t.a.v. de hoogte. Zat idd in de bergen.
Natuurlijk is de de ANWB een oplossing, maar dat is er één die ik graag tot het laatst bewaar. Liever los ik onderweg een probleem op (bij een dealer) om daarna door te rijden.
Ik heb veel vertrouwen in de V-Strom, ben er al naar Zweden, Oostenrijk en Tsjechië geweest, zonder problemen.
Nou ja, misschien één mini-probleempje. Tijdens een lichte stijging onderweg in Tsjechië (50 km/u) viel de motor uit en het motor management lampje ging branden. Ik kreeg al een deja vu moment, maar na de 2e poging startte de motor normaal.
Heb gelijk mijn dealer in NL gebeld. Die vertelde dat de boordcomputer waarschijnlijk in de war was t.a.v. de hoogte. Zat idd in de bergen.
++ 2021 Suzuki V-Strom 1050 ++
- Tulipan
- DL650 berijder
Hier nog nooit klachten over hoogteverschil gehoord,
en we gaan van 0 naar meer dan 2000 mtr.
Maar alles kan kapot, dus hier de dealers van Spanje
Dealers spanje
en we gaan van 0 naar meer dan 2000 mtr.
Maar alles kan kapot, dus hier de dealers van Spanje
Dealers spanje
Hasta luego
Alle Toeters en Bellen
Alle Toeters en Bellen
- Tulipan
- DL650 berijder
En hier de auto dealerlijst van suzuki, die weten wel waar er een motordealer in de buurt is.
Dealerlijst auto
Dealerlijst auto
Hasta luego
Alle Toeters en Bellen
Alle Toeters en Bellen