Ik zag dat Suzuki een transparante stickerset aanbied om de zijkant van de tank te beschermen tegen polijstplekken van je knieën.
Dit is voor de 1050; die tank is mat/zijdeglans zwart en al na 3000 km, merk ik dat de knieplekken glanzend zijn.
Iemand daar ervaring mee ? Met name het aanbrengen, lijkt me lastig.
Tank beschermingsfolie
- Calimero
- DL650 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 L3 (2013)
Re: Tank beschermingsfolie
Op mijn 650 heb ik transparante folie aangebracht. Het is de enige keer geweest dat mijn motor in de woonkamer mocht staan (ik heb een strenge vrouw
).
Waarom toen in de woonkamer? Ik heb geen schuur of garage waar ik de motor neer kan zetten en het aanbrengen van de folie is een klusje waarbij je geen last wilt hebben van wind of rondvliegende beestjes of stof. Om het mooi te doen moet je er echt de tijd voor nemen want het is inderdaad een lastig klusje. Maar als het er eenmaal goed op zit kan je er ook jaren plezier aan beleven. Het beschermd het lakwerk goed terwijl het nagenoeg niet opvalt.

Waarom toen in de woonkamer? Ik heb geen schuur of garage waar ik de motor neer kan zetten en het aanbrengen van de folie is een klusje waarbij je geen last wilt hebben van wind of rondvliegende beestjes of stof. Om het mooi te doen moet je er echt de tijd voor nemen want het is inderdaad een lastig klusje. Maar als het er eenmaal goed op zit kan je er ook jaren plezier aan beleven. Het beschermd het lakwerk goed terwijl het nagenoeg niet opvalt.
Groeten,
Adri
Adri
-
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650A Black Rhino ed
je zou;
A; in de buurt googlen naar een stickeraar die PPF folie doet. dit wordt bij duurdere auto ook gebruikt ter voorkoming van oa. steenslag
B; zelf een rol kopen en en heatgun. Folie plakken is niet perse heel moeilijk, als je er even de tijd voor neemt.
A; in de buurt googlen naar een stickeraar die PPF folie doet. dit wordt bij duurdere auto ook gebruikt ter voorkoming van oa. steenslag
B; zelf een rol kopen en en heatgun. Folie plakken is niet perse heel moeilijk, als je er even de tijd voor neemt.
Dank voor de reactie' s, ik denk dat ik idd eens gaan informeren bij een bedrijf in de buurt, mijn motor in de keuken wordt een week afhaalchinees vrees ik !