Al sinds 2008 beheer ik het v-strom forum Nederland! (Het forum bestaat sinds 2004, maar in 2008 heb ik het met veel enthousiasme overgenomen)
Maar het forum kost geld. Domeinnaam, hosting. Wat begon met 25 euro per jaar, wat leuk was als hobby, maar door de jaren heen, nu 20 jaar is het inmiddels opgelopen naar mee dan 100 euro per jaar. Het zal ongetwijfeld ergens anders goedkoper kunnen, maar kwaliteit is ook een ding en alles overzetten naar een ander provider brengt ook weer problemen met zich mee. Maar tot vandaag heb ik persoonlijk alle hosting voor mijn rekening genomen..
Hierbij een fragment van de factuur voor komend jaar!
_ _
Dus.. in een ander topic is gebleken dat het v-stromforum toch onmisbaar is en om het voor mij ook een leuk te houden als hobby heb ik besloten om een vrijwillige bijdrage te vragen. Een andere optie is advertenties door Google of andere partijen, daar heb ik regelmatig aanbiedingen van gehad, maar de boot altijd afgehouden, omdat ik zelf een bloedhekel aan flitsende advertenties door het beeld.
Ik zal het dit jaar weer betalen, maar ik ga komend jaar wel bekijken of het forum echt zo onmisbaar is dan dat jullie woorden zeggen.

Dus mocht je het forum willen supporten, dan kan dat via onderstaande link:
https://www.ing.nl/payreq/m/?trxid=Bb62 ... ciHp7ZnEuT
Het spijt mij om voor bedelaar te moeten spelen, maar ik hoop dat jullie het begrijpen!