Lekkende koppeling
- Lainke
- Berichten: 7
- Lid geworden op: wo 28-10-2015, 22:53
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 (2014)
Lekkende koppeling
Beste vrienden,
Met mijn V-Strom DL 1000 uit 2014 zit ik met een lekkende koppeling.
Ik ben nu aan het kijken om vervangstukken te bestellen. Ik merk binnenin de koppeling dat er een staafje inzit ( ongeveer 13 cm. lang) met daarover ook de oliekeerring ( nr36), nu zie ik op het plannetje dat er 2 staafjes aanwezig zijn ( nr. 21 stang en nr. 22 drukstift kopp. ) terwijl ik er maar eentje zie, kan dit kloppen en welk staafje dien ik dan te bestellen?
Weet er ook iemand toevallig hoe ik die oliekeerring ( nr 36 ) er vlot kan uitkrijgen? die zit er stevig in maar is er bijna niet uit te halen?
Een hele dikke merci alvast!!!
Met mijn V-Strom DL 1000 uit 2014 zit ik met een lekkende koppeling.
Ik ben nu aan het kijken om vervangstukken te bestellen. Ik merk binnenin de koppeling dat er een staafje inzit ( ongeveer 13 cm. lang) met daarover ook de oliekeerring ( nr36), nu zie ik op het plannetje dat er 2 staafjes aanwezig zijn ( nr. 21 stang en nr. 22 drukstift kopp. ) terwijl ik er maar eentje zie, kan dit kloppen en welk staafje dien ik dan te bestellen?
Weet er ook iemand toevallig hoe ik die oliekeerring ( nr 36 ) er vlot kan uitkrijgen? die zit er stevig in maar is er bijna niet uit te halen?
Een hele dikke merci alvast!!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Berichten: 144
- Lid geworden op: wo 05-07-2017, 13:32
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650 2017
Re: Lekkende koppeling
Daar staat ergens een topic over , weet zo niet precies waar ,zal ook even zoeken .
Er staan ook filmpjes op youtube .
Er staan ook filmpjes op youtube .
- Lainke
- Berichten: 7
- Lid geworden op: wo 28-10-2015, 22:53
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 (2014)
Re: Lekkende koppeling
Hoi Jan,
Bedankt om even te willen zoeken naar dat topic.
Wat de youtube filmpjes betreft heb ik er echt geen enkele gevonden hoe ze de keerring zelf eruit halen en het terug plaatsen.
Bedankt alvast
Bedankt om even te willen zoeken naar dat topic.
Wat de youtube filmpjes betreft heb ik er echt geen enkele gevonden hoe ze de keerring zelf eruit halen en het terug plaatsen.
Bedankt alvast
-
- Berichten: 144
- Lid geworden op: wo 05-07-2017, 13:32
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650 2017
Re: Lekkende koppeling
https://youtu.be/WXbuGcPnsQQ?si=NQtYfxDtDpn22JKf
Dit is het juiste filmpje .
Keerring kost € 13,71 .
Ik denk niet dat je het staafje hoeft te vervangen , tenzij het erg verroest of krom is , dan is het nr. 22 aan de buitenkant .
Dit is het juiste filmpje .
Keerring kost € 13,71 .
Ik denk niet dat je het staafje hoeft te vervangen , tenzij het erg verroest of krom is , dan is het nr. 22 aan de buitenkant .
- Lainke
- Berichten: 7
- Lid geworden op: wo 28-10-2015, 22:53
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 (2014)
Re: Lekkende koppeling
Hartelijk dank Jan !!!!!!
-
- Berichten: 309
- Lid geworden op: di 29-06-2010, 00:43
- Mijn motor is een: V-strom DL650
Re: Lekkende koppeling
Misschien zo'n haakje gebruiken om de oude keerring eruit te halen? In het filmpje heeft i het over een allen key, een inbussleutel.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
V-Strom Bj.2010
- Tulipan
- DL650 berijder
- Berichten: 2979
- Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
- Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
- Woonplaats: Tenerife
Re: Lekkende koppeling
Ah nu weet ik waar de tandarts zijn gereedschap besteld
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "