Hai mensen ik ben een eigenlijk beetje nieuwsgierig of er wel eens mensen zijn die op hun V strom is even anders gebruiken en een sprongetje of een bult hebben gepakt of ietjes meer dan dat .
Even een paar meter door de lucht hebben gezeild in het verre verleden heb ik me daar ook schuldig aan gemaakt en wil wel is weten of dat nou een beetje kan nou met een V strom natuurlijk is het geen crosser maar wie heeft zich daar wel is aan iets gewaagd daarmee .
En gaat dat ook een beetje nou niet direct mee speciale vering maar gewoon met datgene wat er standaard op zit en lukt dat een beetje
en waar kun je op letten om er iets te verbeteren is , en niks stuk maakt dat lijkt me duidelijk ik ga het weer is proberen als ik iets leuk tegen kom TZT ik hoor graag van jullie
Bulten en springen met een vstrom
-
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 Bj 2004 V-Strom 1000 bj 2003
Bulten en springen met een vstrom
Iets teveel motoren nu en blijven komen .
-
-
- DL1000 berijder
- Mijn motor is een: V-Strom 1050 XT
Re: Bulten en springen met een vstrom
Jumps pakken met de Strom gaat prima, vaak genoeg gedaan. Zou het alleen niet zoals in de YouTube video met topkoffer doen, die is bij al 2x afgebroken door slecht/jumpy wegdek
Wheely zou ik wel willen leren. Zijn genoeg video's met uitleg (de van Chris Birch is goed), maar ik ben bang dat mijn gas bediening niet subtiel genoeg is waardoor doorschieten een beetje een te groot risico wordt...
Wheely zou ik wel willen leren. Zijn genoeg video's met uitleg (de van Chris Birch is goed), maar ik ben bang dat mijn gas bediening niet subtiel genoeg is waardoor doorschieten een beetje een te groot risico wordt...
Mijn motorroutes, video's en andere nuttige info: http://www.bumabuma.nl/motor
-
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 Bj 2004 V-Strom 1000 bj 2003
Heren bedankt de topkoffer lijkt logisch dat blijft niet heel ook de steppies met de rubbers kunnen issue zijn je kunt zo wegglijden is me verstelt de ijzeren zijn beter .
Wheely begin ik niet aan daar ben ik te oud voor
Wheely begin ik niet aan daar ben ik te oud voor
Iets teveel motoren nu en blijven komen .
-
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 2017
Wheely met de TL1000 is peanuts, vooral ongwilde......
Maakt niet uit in zijn 1 of 2 of 3...... blijft opletten.
Maakt niet uit in zijn 1 of 2 of 3...... blijft opletten.
TL1000 forever