Hoge korting op Givi accessoires!!!!!!!!!!!

aangeboden of gezocht?
Forumregels
Het V-Strom.nl forum is een vrijwillig initiatief van een aantal enthousiaste V-Strom rijders. Deze enthousiastelingen bieden mede V-Strom rijders een plek om informatie uit te wisselen over hun gemeenschappelijke hobby. Een ieder die dit forum en onderdelen hiervan gebruikt, zoals “Marktplaats”, is en blijft te allen tijde verantwoordelijk voor zijn of haar eigen postings en/of aanbiedingen. Het V-Strom forum en haar enthousiastelingen zijn nooit aansprakelijk voor de postings van de overige leden.

Aanvullend op de gedragscode van dit forum nog een paar 'spelregels' voor het gebruik van marktplaats.
  1. Begin je onderwerptitel met 'te koop', 'aangeboden', 'gevraagd', 'gezocht', enz...
  2. Het aanbieden van motorgerelateerde spullen geschiedt te allen tijde op eigen verantwoordelijkheid. De poster van de aanbieding blijft verantwoordelijk voor het up to date houden van het aangebodene en de aangeboden waar.
  3. De poster heeft de mogelijkheid om het topic te sluiten. Indien het aangebodene verkocht is of niet meer te koop is, dient de poster het topic te sluiten. Een moderator zal het topic vervolgens verplaatsen naar “Archief Marktplaats”
  4. Het commercieel aanbieden van materialen is niet toegestaan. Indien een persoon of bedrijf materialen, spullen of diensten wil aanbieden vanuit een commercieel oogpunt, dient deze eerst contact op te nemen met het Forum Team.
  5. Alleen motorgerelateerde spullen mogen worden aangeboden op “Marktplaats”. Alle aanbiedingen van niet motorgerelateerde spullen zullen worden verwijderd. (hiervoor zijn andere sites op het Internet beschikbaar)
  6. Advertenties waar langer dan 3 maanden geen reactie op is geweest, zullen verwijderd worden.
  7. De verkoper is vrij in het bepalen van de vraagprijs van het aangebodene. Eventuele discussies over de vraagprijs dienen buiten het forum om plaats te vinden, bijvoorbeeld via PB of mail.
  8. Het V-Strom.nl forum is nooit een partij in enige vorm van geschil voortkomend uit een post op “Marktplaats”. Een afspraak tot verkoop en aankoop met alle bijbehorende acties, geschiedt altijd direct tussen de verkoper en koper.
  9. Het V-Strom.nl forum team zal actie ondernemen, indien niet aan de omschreven regels wordt voldaan. Indien het forumteam bedenkingen heeft bij een bepaalde post, poster of aanbieding, zal het forumteam contact opnemen met de poster met het verzoek tot nadere informatie en/of een verzoek tot het wijzigen van de post. Het forumteam heeft altijd het recht, om bij twijfel een post en/of poster te wijzigen en/of te verwijderen van het forum.
Tip:
Het voortijdig geld overmaken naar een verkoper, geschiedt op basis van vertrouwen tussen koper en verkoper. Indien verkoper niet aan zijn/haar verplichtingen voldoet, is dit een geschil tussen verkoper en koper. Het forum is hierin nooit een partij. Wees dus altijd goed geïnformeerd over de verkopende partij, voordat geld wordt overgemaakt. Bij twijfel nooit vooraf betalen.
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino

Hoge korting op Givi accessoires!!!!!!!!!!!

Bericht door Sparkle Black Peter »

Onze Duitse V-Strommervrienden hebben en overeenkomst met een grote Givi leverancier. Hier kunnen wij als groep op me liften. Met korting tot wel 30% op de officiele Givi prijzen. :o
Paar voorbeelden: Givi Dolomite zijkoffers (de DLM36B) Givi prijs €719,50. 'Onze' prijs - 30% korting voor €503,= excl. verzendkosten.
Valbeugels de Givi TN532 voor €119,90- incl. verzendkosten.
Te veel op op te noemen.🤣
Hier de catalogus van Givi: https://www.givi.de
Bij vragen graag artikelnummer vermelden.

Verzendkosten, ook met korting.
Kleines leichtes Päckchen, unter 2 kg mit 50,- Versicherung 13,- Euro
Kleines leichtes Paket, unter 2 kg mit 500,- Versicherung 14,- Euro
5 kg Paket mit 500,- Versicherung 15,- Euro (statt 16,- Euro)
10 kg Paket mit 500,- Versicherung 17,- Euro (statt 21,- Euro)
20 kg Paket mit 500,- Versicherung 19,- Euro (statt 32,- Euro)
31,5 kg Paket mit 500,- Versicherung 22,- Euro (statt 45,- Euro)

s310.jpg
64677gr.jpg
33377gr.jpg
2751db2fb71cb5aa176f9cb49876405485428035.webp
Peter
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Bob
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2004)

Re: Hoge korting op Givi accessoires!!!!!!!!!!!

Bericht door Bob »

Dit klinkt interessant. Hoe kunnen we precies gebruik maken van deze kortingen?
Sufos
Mijn motor is een: DL650 2007....KTM duke 620

Bericht door Sufos »

Is dit "blijvend" of is dit een eenmalige actie?
Sparkle Black Peter

@Bob: Ben nog bezig met een aantal bestelmogelijkheden uit te proberen. Heb de eerste bestelling al de deur uit.
Optie 1: Als je weet wat je wilt, kan je het daar bijbehorende artikelnummer aan mij doorgeven, dan krijg je van mij de prijs incl. verzendkosten. Ik bestel dit bij de leverancier na je betaling en wordt dan rechtstreeks naar je toegestuurd, vergezelt met factuur voor garantie.

Optie 2: Je stuurt een mail (Duits) naar de leverancier met artikel en het artikelnummer met in de mail de kortingscode zodat die weet dat het van de V-Strom groep is. Heeft ook een normale webshop maar daar staan andere prijzen vermeld, vandaar via mail. Je krijgt dan een bericht terug met de prijs, de korting en verzendkosten. Het totaal bedrag maak je over (staat ook in de mail) en je aankoop wordt z.s.m. verstuurd.

We gebruiken nu even optie 1 nog.

@Sufos: DE korting is voorlopig blijvend, zeker niet éénmalig of een week.

Met groet,
Peter
Bob
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2004)

Bericht door Bob »

Top, bedankt voor de feedback. Zodra ik iets nodig heb laat ik van me horen.
Sparkle Black Peter

De eerste bestellingen zijn de deur uit. Nu even kijken hoelang het duurt vanuit Duitsland naar hier met DHL. :duim: