REcordpoging Suzuki 1 oktober 2006

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
Ivanhoe

REcordpoging Suzuki 1 oktober 2006

Bericht door Ivanhoe »

Deze post circuleert reeds enkele dagen op verschillende Belgische fora. Ik geef hem even door voor de geïnteresseerden:

Gezocht: duizend Suzuki-rijders!
Rij je met een Suzuki? Geweldig! Dan kan je deel uitmaken van de groep Suzuki-rijders die op zondag 1 oktober het wereldrecord "rondrit met het meeste aantal Suzuki's" gaan vestigen.
Omdat deze recordpoging nog nooit eerder door Suzuki georganiseerd is, leggen we de lat meteen hoog genoeg en hopen we meer dan 1.000 Suzuki-rijders bij elkaar te krijgen.

De bedoeling is om een rondrit van minimum 3,6 kilometer te organiseren. Een afstand die niet echt de moeite is om je motor op te poetsen, dus kan je achteraf nog deelnemen aan de jaarlijkse Zogrally in Hamme-Zogge of je kan op het terrein van Bike Parts in Grembergen terecht voor een heleboel activiteiten.

Deze actie loopt in samenwerking met Suzuki en de Zogrally.

Wie? Suzuki-rijders uit alle windstreken

Wat? Het wereldrecord "rondrit met het meeste aantal Suzuki's" vestigen en op die manier het Guinness Worldrecords Book halen.

Waar? Hamme-Zogge in Oost-Vlaanderen. Centrum van het dorp.

Wanneer? Zondag 1 oktober om 11.00 uur; inschrijven kan al vanaf 9 uur 's morgens

Waarom? Omdat we trots zijn op Suzuki! En omdat met de actie het kinderfonds De Tondeldoos zijn activiteiten kan verder zetten en uitbreiden.

Kostprijs? Slechts 5 euro per motor. Je ontvangt een schitterend t-shirt als aandenken en 2 drankbonnen.

Hoe inschrijven? Je kan je inschrijven via deze website of je kan op zondag 1 oktober tussen 9 en 11 uur terecht op de speciale inschrijvingsstand.

Heb je bijkomende vragen dan kan je terecht bij an kan je terecht bij Hans Bertin op dit nummer +32 (0) 473/80 51 56. Je kan ook mailen naar info@suzukiwereldrecordpoging.be
http://www.openbikepartsdays.be/index.php?p=record" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7556
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Leuk, moet haalbaar zijn lijkt me. Zal eens kijken of ik die dag kan.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Lapkes

Bericht door Lapkes »

Ik ben al lang ingeschreven 8)
JoStrom

Bericht door JoStrom »

@Lapkes,

Valt just slecht, sluiting LWT-seizoen...
Iced_Max

Bericht door Iced_Max »

Ikzelf heb me ingeschreven en er gaan diverse leden mee van onze motorvriendenkring (Antwerpen).

Gaat wel veel volk zijn denk ik.
V-strom Jack

Bericht door V-strom Jack »

Kan niet.

Veel succes toegewenst.

Hoop wel op veel v-strompjes :wink:
Iced_Max

Bericht door Iced_Max »

V-strom Jack schreef:Kan niet.

Veel succes toegewenst.

Hoop wel op veel v-strompjes :wink:
Tuurlijk !!

Jammer dat je niet kan. :cry:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7556
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Is er al iets bekend van het huidige aantal aanmeldingen? Als het een beetje redelijk weer is en ik ben in de gelegenheid ga ik er wel naar toe. Maar voor 4 kilometer rijden voor een wereldrecord waar eventueel al weinig animo voor zou zijn ga ik niet 320 kilometer voor niks rijden. Als het haalbaar is, en ik denk dat het dat zeker is doe ik graag mee Het is trouwens ook nog eens voor een goed doel.

Zonder up-to-date info haak ik echter af!
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
juno

Bericht door juno »

Wij doen mee ,Ik op mijn strom en nog een paar GSXjes tot dan
Iced_Max

Bericht door Iced_Max »

Wij gaan er ook naartoe, dit samen met de Sv riders.

Ik verwacht een pak volk.
Iced_Max

Bericht door Iced_Max »

Als er V-strommers zijn die niet alleen naar ginder wensen te rijden,....ik spreek met een paar maten af aan café "De Oude Kroon" in Zwijndrecht en dit om 09hr.
V-strom Jack

Bericht door V-strom Jack »

Iced_Max schreef:
V-strom Jack schreef:Kan niet.

Veel succes toegewenst.

Hoop wel op veel v-strompjes :wink:
Tuurlijk !!

Jammer dat je niet kan. :cry:
Verjaardag van mijn kinderen :D
Lapkes

Bericht door Lapkes »

Iron Horse schreef:Is er al iets bekend van het huidige aantal aanmeldingen? Als het een beetje redelijk weer is en ik ben in de gelegenheid ga ik er wel naar toe. Maar voor 4 kilometer rijden voor een wereldrecord waar eventueel al weinig animo voor zou zijn ga ik niet 320 kilometer voor niks rijden. Als het haalbaar is, en ik denk dat het dat zeker is doe ik graag mee Het is trouwens ook nog eens voor een goed doel.

Zonder up-to-date info haak ik echter af!
Daar is wel nog een rit voorzien van 150km gepijld (je zou anders een stukje kunnen meerijden )
Lapkes

Bericht door Lapkes »

ik heb het gevonden ,hier t'is wel 170km 8)
http://www.openbikepartsdays.be/index.php?p=zogrally" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7556
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Okay bedankt. Maar er staat zover ik het kan vinden nergens hoe de aanmeldingen tot nu toe verlopen. Is natuurlijk ook betrekkelijk aangezien je je ook op de dag zelf ter plekke kunt aanmelden.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Lapkes

Bericht door Lapkes »

Enkele foto's van Hamme-Zogge ,en we waren zo rap weg da we zelf ni weten of het geklopt is :roll:

http://img371.imageshack.us/img371/5889 ... 001vo6.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img434.imageshack.us/img434/3026 ... 005dd3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
de jongste met de kleinste Suz
http://img370.imageshack.us/img370/2711 ... 011qq5.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ergens onderweg
http://img437.imageshack.us/img437/4984 ... 003lu5.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Iced_Max

Bericht door Iced_Max »

Het is inderdaad geklopt.

Ik dacht iets rond de 915 suzuki's.

Was zeker de moeite, vooral de ZogRally achteraf.

Heel veel V-Strommers gezien en gehoord 8)
JoStrom

Bericht door JoStrom »

Veel volk

@Lapkes
ge ziet er nog altijd even scherp uit.... (als ik goe gezien heb).
Lapkes

Bericht door Lapkes »

jaja toen ik nog fietste woog ik 67kg voor de vakantie 72kg en na 74kg
en nu loop ik al een week of vier 3 keer per week en weeg terug 71kg
En pas op hoe minder ge weegt hoe beter rijd uw Stromekke :wink:
Plaats reactie