led knipperlichten & adapter plaatjes

draadjes, lampjes
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ErwinM
Berichten: 19
Lid geworden op: di 03-08-2021, 21:58

led knipperlichten & adapter plaatjes

Bericht door ErwinM »

Ik zit met het idee te spelen, om mijn knipperlichten rondom te vervangen door led exemplaren. (heb nu standaard, met led lamp erin)

Ik zie overal wel universele led knipperlichten te koop staan, maar ik kom bijna nergens geen adapterplaatjes tegen voor mijn strom uit 2007.

www.amazon.com/Adapters-Signals-Suzuki- ... B001MZVWKY

Heeft iemand hier ervaring mee?

Of weet iemand waar ik die plaatjes kan halen?

Als ik het goed zie, zit de originele iets schuin tegen de voorkuip aan. Dit zou betekenen dat de nieuwe led lampjes er dus scheef op komen te zitten?

Als iemand hier ervaring mee heeft, hoor ik het graag.
Alvast bedankt.

Groetjes, Erwin.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: led knipperlichten & adapter plaatjes

Bericht door Iron Horse »

De voorste zitten wel recht want de binnenkant/achterkant loopt recht. Je kunt ledknippers met verschillende draad krijgen. Als ik het uit m'n hoofd moet zeggen dan hebben de originelen M10 draad en worden er veel knippers met M8 verkocht. Daarnaast zit er nog een pen aan de lampvoet die voorkomt dat ze gaan draaien. Ik heb ze vorig jaar zelf getekend en in ABS geprint. Ik was ook niet zo gecharmeerd van de standaard dingen.

In principe kun je ze ook zonder die plaatjes monteren. Ik heb op één van de vorige V-Stroms metalen vulringen met gat 8 mm gebruikt en die eerst zwart gespoten en er toen tussen gezet. Werkte ook. Zag je ook nauwelijks iets van.

Ik heb er nu andere knippers opzitten dan toen ik de eerste keer van die plaatjes printte, maar hier is een voorbeeld. Al zou ik ze nu wel iets anders maken. Wat meer opvullend, alhoewel je er weinig van ziet in de praktijk. Ik heb er dus M8 in zitten en daarvoor is het gat ook opgevuld.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Plaats reactie