Myroute-app annulatie

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dendrummer
Berichten: 556
Lid geworden op: vr 16-11-2018, 17:16
Mijn motor is een: Crf 1000 Africa Twin Dct 2018
Woonplaats: Lanaken (Belgie)

Myroute-app annulatie

Bericht door Dendrummer »

Krijg ik onlangs een mail van Myroute-app dat mijn jaarlijkse betaling van Gold-member geannuleerd word zonder enige uitleg.Ik heb daarna natuurlijk een mail gestuurd waarom mijn gedomicileerde betaling geannuleerd werd,waarop ik totaal geen antwoord op krijg.
Nu ik heb destijds een jaarlijks betaling kunnen afsluiten voor 23,96euro.De jaarlijkse betalingen kosten nu 39,-.
Nu hebben ze wel een algemene mededeling gezet op de site waarin staat dat ze in 2022 een nieuwe aanbieding gaan plaatsen maar wel geen kostprijs.
Tja je voelt hem al aankomen. :evil:
Ik doe mijn betaald jaar nog uit bij Myroute-app en dan hou ik het voor gezien van zulke praktijken hou ik niet en ga dan over naar de concurentie die nog eens veel goedkoper zijn.Zijn hier nog meer gedupeerden?

Greetz
Gerard
If you want to be happy ride a motorcycle
Margon
Berichten: 1052
Lid geworden op: zo 16-08-2009, 23:01
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom L5 650xta Grijs
Woonplaats: s`Gravendeel

Re: Myroute-app annulatie

Bericht door Margon »

vreemde praktijken
Wat zou een goede vervanging zijn ?
:-)}650 K7 / L13 / L14/ L15 650 2018 xta geel
Gebruikersavatar
Dendrummer
Berichten: 556
Lid geworden op: vr 16-11-2018, 17:16
Mijn motor is een: Crf 1000 Africa Twin Dct 2018
Woonplaats: Lanaken (Belgie)

Re: Myroute-app annulatie

Bericht door Dendrummer »

Ik denk dat ik Kurviger.de ga nemen die komt het meeste overeen met Myroute-aap. :wink:
Deze kost ook maar 10,- /jaar.

Greetz
Gerard
If you want to be happy ride a motorcycle
Gebruikersavatar
Emile
DL1000 berijder
Berichten: 519
Lid geworden op: zo 01-02-2015, 19:17
Mijn motor is een: V-Strom 1050 XT
Woonplaats: Utrecht
Contacteer:

Re: Myroute-app annulatie

Bericht door Emile »

Van de site:

"MyRoute-app nieuws: Nieuwe abonnementsvormen

Nieuwe MRA Routeplanner Gold abonnementen kunnen vanaf heden maandelijks betaald worden. Dit geldt ook voor MRA Navigation abonnementen. Heb je al een abonnement? Dan blijf je gewoon toegang houden tot de einddatum van jouw abonnement (te vinden onder jouw account).

Maandelijks MRA Routeplanner Gold abonnement: € 5,95 Maandelijks MRA Navigation abonnement: € 2,95"

Prijsverhoging van een dikke 200%... Gelukkig heb ik vorig jaar zo'n 3 jaar abo gekocht en heb ik genoeg tijd om een alternatief te zoeken voor het Gold gedeelte. Als Kurviger idd maar een tientje per jaar is, is dat voor het maken van de routes een mooi alternatief...

EDIT: Zie dat ik een 'MRA Routeplanner Gold Lifetime member' ben! Hoop dat dat wel standhoudt...
Mijn motorroutes, video's en andere nuttige info: http://www.bumabuma.nl/motor
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Myroute-app annulatie

Bericht door Stroompje »

Hier nog een : MRA Routeplanner Gold Lifetime member...... eens zien hoe lang dat leven is :mrgreen: :roll:
Geen mail gehad wel zie ik net de aankondiging in MRA Web over de abo's bij openen van....MRAWeb in mijn browser.
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Plaats reactie