Lage uitlaten
- Peterzeeland
- KLV1000 berijder
- Berichten: 848
- Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
- Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
- Woonplaats: Vlissingen-ZL
Lage uitlaten
weet iemand of er lagere uitlaten op de vstrom mogelijk zijn, of wordt dit speciaal maatwerk?
wat zou het effect zijn van een 2 in 1 maken, en dan laag als de bmw gs?
dan denk ik nl. aan een smaller kofferrek dan standaard.
overigens is dit nog theoretisch, want ik ga nog op zoek naar een KLV of vstrom.
ik vind het standaard kofferrek wel heel erg breed worden !
wat zou het effect zijn van een 2 in 1 maken, en dan laag als de bmw gs?
dan denk ik nl. aan een smaller kofferrek dan standaard.
overigens is dit nog theoretisch, want ik ga nog op zoek naar een KLV of vstrom.
ik vind het standaard kofferrek wel heel erg breed worden !
- Peterzeeland
- KLV1000 berijder
- Berichten: 848
- Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
- Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
- Woonplaats: Vlissingen-ZL
vind je dat veel??? ik heb ook een guzzi, en dat is al geen 13 in een dozijn motor, maar de eerste originele guzzi (oudere types) moet ik nog tegenkomen
Naast rijden op de motor vind ik sleutelen erg leuk, en het persoonlijk maken van een motor. maar goed, ieder zijn meug hoor!
verder vind ik de vstrom op dit moment de perfecte motor voor mijn wensen: 2 cilinder, waterkoeling, reismotor + tegelijk bergwegmotor, veel vering, groot comfort.
nee, je zult me er niet vanaf brengen!!!
en trouwens, het broertje van de vstrom is toch ook naaste familie ???
Naast rijden op de motor vind ik sleutelen erg leuk, en het persoonlijk maken van een motor. maar goed, ieder zijn meug hoor!
verder vind ik de vstrom op dit moment de perfecte motor voor mijn wensen: 2 cilinder, waterkoeling, reismotor + tegelijk bergwegmotor, veel vering, groot comfort.
nee, je zult me er niet vanaf brengen!!!
en trouwens, het broertje van de vstrom is toch ook naaste familie ???
- Peterzeeland
- KLV1000 berijder
- Berichten: 848
- Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
- Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
- Woonplaats: Vlissingen-ZL
nou Barry, simpelweg wat spaghetti maken van stalen pijpen moet voor een ijzerboer niet zo moeilijk zijn als het lijkt!
Nou ben ik zelf niet dermate getalenteerd dat ik dat zelf kan doen, maar dan is het weer handig om mensen te kennen.
trouwens, ik zag nu dat de originele vstrom koffers voornamelijk heel hoog zijn maar niet breed. dus dat valt me eigenlijk wel mee. ik had eerst andere koffers gezien, hepco geloof ik.
en nee, ook jij brengt me er niet vanaf. de vstrom/KLV is beter dan de tdm want die heeft niet dat mooie suzuki blok.
ik sprak eens een man, die thuis vanalles speciaals had staan, een harley, een ducatie, een aantal specials, maar ook een TL1000. en hij zei: als je nou echt een fijne motor wilt hebben, dan moet je zo'n suzuki nemen.....
na dat proefritje op de vstrom weet ik dat nu ook!
al zal ik eerder die knaloranje KLV nemen, of een vstrom overspuiten!
Nou ben ik zelf niet dermate getalenteerd dat ik dat zelf kan doen, maar dan is het weer handig om mensen te kennen.
trouwens, ik zag nu dat de originele vstrom koffers voornamelijk heel hoog zijn maar niet breed. dus dat valt me eigenlijk wel mee. ik had eerst andere koffers gezien, hepco geloof ik.
en nee, ook jij brengt me er niet vanaf. de vstrom/KLV is beter dan de tdm want die heeft niet dat mooie suzuki blok.
ik sprak eens een man, die thuis vanalles speciaals had staan, een harley, een ducatie, een aantal specials, maar ook een TL1000. en hij zei: als je nou echt een fijne motor wilt hebben, dan moet je zo'n suzuki nemen.....
na dat proefritje op de vstrom weet ik dat nu ook!
al zal ik eerder die knaloranje KLV nemen, of een vstrom overspuiten!
Misschien kunnen ze bij http://www.evamotor.nl/ iets betekenen voor je.
Dit hebben ze met een GS 1200 uitgespookt.
Ook een TDM is een keer zo behandeld.
Dit hebben ze met een GS 1200 uitgespookt.
Ook een TDM is een keer zo behandeld.
- Peterzeeland
- KLV1000 berijder
- Berichten: 848
- Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
- Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
- Woonplaats: Vlissingen-ZL
al met al veel te veel werk en kosten, al zou je met wat buigen van de bochten en nieuwe beugels wel een end komen.
die Eva-mensen vragen dus 800 euro voor zo'n RVS bakje.....
grapjassen.
inmiddels er wel achter dat met 2 givi koffers het spannend word om tussen files door te rijden.
snel maar een givi maxia topkoffer gekocht. en nu is tie bijna af. nog een spatbordverlenger erop gezet. en deze week hyperpro en Hoegee-beurt. dan kan ik weer vooruit.
ga dan nog wel een lager en smaller alustuurtje erop zetten. en GPS ....
en valbeugels.
die Eva-mensen vragen dus 800 euro voor zo'n RVS bakje.....
grapjassen.
inmiddels er wel achter dat met 2 givi koffers het spannend word om tussen files door te rijden.
snel maar een givi maxia topkoffer gekocht. en nu is tie bijna af. nog een spatbordverlenger erop gezet. en deze week hyperpro en Hoegee-beurt. dan kan ik weer vooruit.
ga dan nog wel een lager en smaller alustuurtje erop zetten. en GPS ....
en valbeugels.