A2 begrenzen
A2 begrenzen
Dag leden,
Ik ben van plan een V-strom 650 te kopen maar ik heb momenteel nog het A2 rijbewijs. Nou is er een typegoedkeuring voor v-stroms van voor 2013 voor 25kw. Nu heb ik even zitten bellen en heb ik te horen gekregen dat ik een begrensde cdi unit moet kopen en de prijzen die ik hoorde waren 500 euro en zelfs 870 euro. Heeft iemand ervaring met het begrenzen van de V-strom? Alleen op kenteken begrenzen heb ik liever niet. Ik denk dat het geen probleem is als je in Nederland blijft maar daar koop je geen v-strom voor. Ik neem het risico liever niet als ik met de motor naar het buitenland reis (als dat ooit nog mag).
Groetjes Thijmen
Ik ben van plan een V-strom 650 te kopen maar ik heb momenteel nog het A2 rijbewijs. Nou is er een typegoedkeuring voor v-stroms van voor 2013 voor 25kw. Nu heb ik even zitten bellen en heb ik te horen gekregen dat ik een begrensde cdi unit moet kopen en de prijzen die ik hoorde waren 500 euro en zelfs 870 euro. Heeft iemand ervaring met het begrenzen van de V-strom? Alleen op kenteken begrenzen heb ik liever niet. Ik denk dat het geen probleem is als je in Nederland blijft maar daar koop je geen v-strom voor. Ik neem het risico liever niet als ik met de motor naar het buitenland reis (als dat ooit nog mag).
Groetjes Thijmen
- Cplegt
- DL650 én DL1000 berijder
- Berichten: 1391
- Lid geworden op: zo 17-04-2011, 18:01
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000 & 650
- Woonplaats: Enschede
Re: A2 begrenzen
In duitsland een a2 650 kopen. Scheelt een paar euro, invoeren stelt niet veel voor. Staat ie gelijk als a2 op kenteken hier zonder al te veel gedoe.
Heb ook een keer een a2 650 in duitsland gekocht. Zat een restrictor op het gasklephuis (2minuten sleutelen en het is weg of zit er op) volstaat volledig volgens de nl norm.
Heb ook een keer een a2 650 in duitsland gekocht. Zat een restrictor op het gasklephuis (2minuten sleutelen en het is weg of zit er op) volstaat volledig volgens de nl norm.
Gr. Chiel
- Dendrummer
- Berichten: 556
- Lid geworden op: vr 16-11-2018, 17:16
- Mijn motor is een: Crf 1000 Africa Twin Dct 2018
- Woonplaats: Lanaken (Belgie)
Re: A2 begrenzen
If you want to be happy ride a motorcycle
- Piet Zahut
- V-Strom 1050 berijder
- Berichten: 513
- Lid geworden op: wo 24-11-2010, 15:17
- Mijn motor is een: 2024 Suzuki GSX-S1000GX
- Woonplaats: Zwolle
- Contacteer:
Re: A2 begrenzen
Carmo kan TS wel verder helpen maar dan krijgt het niet officieel op kenteken. Als je een A2 motor die in Duitsland op kenteken staat hierheen haalt dat werkt wel. Anders zit er niets anders op dan een ECU te kopen voor 25kW voor de eerste modellen of 35kW voor de nieuwere modellen.
Laatst gewijzigd door Iron Horse op wo 01-04-2020, 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Volledig quoten in een directe reactie is onnodig en ongewenst.
Reden: Volledig quoten in een directe reactie is onnodig en ongewenst.
Honda CBR600F '91| Honda CBR900RR '97| Honda VTR 1000 SP1 '01| Honda CBR900RR '01| Kawasaki KLV 1000 '05| Kawasaki Z1000SX '18| Kawasaki Versys 1000 '19| Suzuki V-Strom 1050 '20| Suzuki V-Strom 1050 '21| Suzuki X-Strom 650 '04 | Kawasaki Z900 RS '22 | Suzuki DL800 DE '23 | Suzuki GSX-S1000GX '24
- Dendrummer
- Berichten: 556
- Lid geworden op: vr 16-11-2018, 17:16
- Mijn motor is een: Crf 1000 Africa Twin Dct 2018
- Woonplaats: Lanaken (Belgie)
Re: A2 begrenzen
Misschien heb je dan hier iets aan:
https://www.motorcorner.nl/35kw-kit-voo ... icaat.html
Greetz
Gerard
https://www.motorcorner.nl/35kw-kit-voo ... icaat.html
Greetz
Gerard
If you want to be happy ride a motorcycle