Motorbeurs Den Bosch op 10,11 en 12 februari 2006

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
The V

Motorbeurs Den Bosch op 10,11 en 12 februari 2006

Bericht door The V »

Waarom heb ik nog niemand gehoord over deze beurs???

http://www.nationalemotorbeurs.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Aangezien ik volgende week verstek moet laten gaan denk ik dat ik morgen of zondag ff richting de bossche bollen Strom(pel). Verder nog iemand?
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7556
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Niet opgelet???? :lol: Derde antwoord door Remakil in het Jaarbeurstopic. Kijk maar hier. :roll:
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
The V

Bericht door The V »

Helemaal overheen gelezen! Staat ook geen plaatje bij :wink:
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Afbeelding
Tja soms is een brilletje erg handig........... :wink: :lol:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
The V

Bericht door The V »

Stroompje schreef:Afbeelding
Tja soms is een brilletje erg handig........... :wink: :lol:
Ja, denk dat ik m'n zonnebril ophad :wink:
Biker

Bericht door Biker »

The V schreef:
Stroompje schreef:Afbeelding
Tja soms is een brilletje erg handig........... :wink: :lol:
Ja, denk dat ik m'n zonnebril ophad :wink:
Die van Stevy Wonder :?:
Prof

Bericht door Prof »

Vandaag geweest. Was wel aardig. Niet erg druk dus je kon lekker rondkijken. Prima rijweer.
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Ik ga morgen (zondag) zal mijn dogtag dragen !


Misschien tot sinas???


Robert
Remakil

Bericht door Remakil »

Ben dus vandaag geweest en vond het wat tegenvallen... :o
Utreg is 2x zo groot... veel drukker dat wel... maar ook gezelliger... ;)

Het is duidelijk dat ze in den Bosch vorig jaar een enorme miskleun hebben gemaakt met hun tentenkamp, wat gesloten werd dankzij een overmatig windje. De handelswijze om die tenten af te sluiten was begrijpelijk, maar daardoor hebben velen een halve beurs gezien, voor een hele prijs!!! Aangezien dat de organisatie geen geld terug gaf, en velen voor een enkel uurtje teveel betaalden, zijn er nu ongetwijfeld een flink aantal mensen die gezegd hebben, Utecht is groter en beter, dus daar gaan we heen en in den Bosch bekijken ze het maar... :P

Ik vond het er erg rustig... aantal stands was ook niet overweldigend en de prijs is met 12,5o toch echt wel duurder dan in Utrecht. Mijn conclusie is dan ook dat ik volgend jaar oversla... laten ze eerst maar eens echt naam opbouwen, dan komen we over 10 jaar wel terug... ;)
Biker

Bericht door Biker »

Remakil schreef:Ben dus vandaag geweest en vond het wat tegenvallen... :o
Utreg is 2x zo groot... veel drukker dat wel... maar ook gezelliger... ;)

Het is duidelijk dat ze in den Bosch vorig jaar een enorme miskleun hebben gemaakt met hun tentenkamp, wat gesloten werd dankzij een overmatig windje. De handelswijze om die tenten af te sluiten was begrijpelijk, maar daardoor hebben velen een halve beurs gezien, voor een hele prijs!!! Aangezien dat de organisatie geen geld terug gaf, en velen voor een enkel uurtje teveel betaalden, zijn er nu ongetwijfeld een flink aantal mensen die gezegd hebben, Utecht is groter en beter, dus daar gaan we heen en in den Bosch bekijken ze het maar... :P

Ik vond het er erg rustig... aantal stands was ook niet overweldigend en de prijs is met 12,5o toch echt wel duurder dan in Utrecht. Mijn conclusie is dan ook dat ik volgend jaar oversla... laten ze eerst maar eens echt naam opbouwen, dan komen we over 10 jaar wel terug... ;)
Gepost op zo 12 febr. 12.08 uur :?:
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

biker schreef:
Remakil schreef:Ben dus vandaag geweest en vond het wat tegenvallen... :o
Utreg is 2x zo groot... veel drukker dat wel... maar ook gezelliger... ;)

Het is duidelijk dat ze in den Bosch vorig jaar een enorme miskleun hebben gemaakt met hun tentenkamp, wat gesloten werd dankzij een overmatig windje. De handelswijze om die tenten af te sluiten was begrijpelijk, maar daardoor hebben velen een halve beurs gezien, voor een hele prijs!!! Aangezien dat de organisatie geen geld terug gaf, en velen voor een enkel uurtje teveel betaalden, zijn er nu ongetwijfeld een flink aantal mensen die gezegd hebben, Utecht is groter en beter, dus daar gaan we heen en in den Bosch bekijken ze het maar... :P

Ik vond het er erg rustig... aantal stands was ook niet overweldigend en de prijs is met 12,5o toch echt wel duurder dan in Utrecht. Mijn conclusie is dan ook dat ik volgend jaar oversla... laten ze eerst maar eens echt naam opbouwen, dan komen we over 10 jaar wel terug... ;)
Gepost op zo 12 febr. 12.08 uur :?:

:arrow: Erg snel uitgekeken dus.......tja als V-Strom rijder is er maar 1 :!: :wink: :lol:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Remakil

Bericht door Remakil »

biker schreef:
Gepost op zo 12 febr. 12.08 uur :?:
Hee da's knap hè... voor jou posten en in tijd later... :)
Maar goed... ik was er gisteren... dat was op zaterdag... :P
Plaats reactie