40.000km met Richa C-Change :-(
-
- DL650 berijder
- Berichten: 266
- Lid geworden op: vr 13-07-2012, 20:20
- Mijn motor is een: Honda Africa Twin
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Net terug van Richa Oudenaarde, een trippeke van 250km heen en terug
Wat ben ik te weten gekomen
Dat het membraan weggevreten is door zout, blijkbaar is strooizout dodelijk voor het membraan En aangezien ik weer en wind rijd...tja, een tekeningske is niet nodig denk ik
Dus wat kan je doen als woon-werkrijder;
je Richa motorpak beschermen van zodra er zout wordt gestrooid in de winter door een regenpak over het Richa pak aan te doen
Dan zeker in de winter het motorpak wekelijks afspoelen in combinatie met een zachte spons, in de zomer/herfst/lente dit om de 3 a 4 weken doen.
Of in de winter uw ledermotorpak aan trekken met een regenpak overaan.
Wat nog; je rijdt in de zomer in t-shirt met je armen bloot, dan kan je (zure) zweet het membraan langs binnen 'beschadigen'
De motorbroek zelf ziet aan het kruis het meest af, waardoor het op die plek het snelst slijt
Wat heb ik verkregen
50% korting bij aankoop van een nieuw Richa motorpak.....
En wat nu? Wat zeggen jullie? Een nieuw Richa pak aankopen en onderhouden zoals hierboven gezegd? Of voor een ander merk gaan?
Kristof.
Wat ben ik te weten gekomen
Dat het membraan weggevreten is door zout, blijkbaar is strooizout dodelijk voor het membraan En aangezien ik weer en wind rijd...tja, een tekeningske is niet nodig denk ik
Dus wat kan je doen als woon-werkrijder;
je Richa motorpak beschermen van zodra er zout wordt gestrooid in de winter door een regenpak over het Richa pak aan te doen
Dan zeker in de winter het motorpak wekelijks afspoelen in combinatie met een zachte spons, in de zomer/herfst/lente dit om de 3 a 4 weken doen.
Of in de winter uw ledermotorpak aan trekken met een regenpak overaan.
Wat nog; je rijdt in de zomer in t-shirt met je armen bloot, dan kan je (zure) zweet het membraan langs binnen 'beschadigen'
De motorbroek zelf ziet aan het kruis het meest af, waardoor het op die plek het snelst slijt
Wat heb ik verkregen
50% korting bij aankoop van een nieuw Richa motorpak.....
En wat nu? Wat zeggen jullie? Een nieuw Richa pak aankopen en onderhouden zoals hierboven gezegd? Of voor een ander merk gaan?
Kristof.
- Cplegt
- DL650 én DL1000 berijder
- Berichten: 1391
- Lid geworden op: zo 17-04-2011, 18:01
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000 & 650
- Woonplaats: Enschede
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Mm, stof tot nadenken.
Staat dat ergens in de handleiding van de jas, dat afspoelen van zout?
En wat je zegt met betrekking tot het zweet, wat hadden ze daar op te zeggen dan? Daar moeten ze toch zelf toch ook achter zijn gekomen tijdens de ontwikkeling van het membraam?
Staat dat ergens in de handleiding van de jas, dat afspoelen van zout?
En wat je zegt met betrekking tot het zweet, wat hadden ze daar op te zeggen dan? Daar moeten ze toch zelf toch ook achter zijn gekomen tijdens de ontwikkeling van het membraam?
Gr. Chiel
-
- DL650 berijder
- Berichten: 266
- Lid geworden op: vr 13-07-2012, 20:20
- Mijn motor is een: Honda Africa Twin
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Het afspoelen staat niet in de handleiding/brochures die bij de jas waren, het is zelfs een zelfreinigend membraan
Dat van het zweet hebben ze zelf verteld, ze weten dit maar zeggen dat er maar enkele motorrijders zijn die hiermee te maken krijgen.
Er zijn niet veel motorrijders die zoveel rijden als ik
Zij raden aan om met een 2de pak af te wisselen, maar das dan al snel een GROOT bedrag
Ik weet nu even niet of ik met die 50% korting terug hetzelfde pak moet kopen?
Dat van het zweet hebben ze zelf verteld, ze weten dit maar zeggen dat er maar enkele motorrijders zijn die hiermee te maken krijgen.
Er zijn niet veel motorrijders die zoveel rijden als ik
Zij raden aan om met een 2de pak af te wisselen, maar das dan al snel een GROOT bedrag
Ik weet nu even niet of ik met die 50% korting terug hetzelfde pak moet kopen?
-
- DL650 berijder
- Berichten: 266
- Lid geworden op: vr 13-07-2012, 20:20
- Mijn motor is een: Honda Africa Twin
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Nog een nieuwtje;
De reden dat Hein-gericke hun Gore-tex kleding in uitverkoop zet: Hein-Gericke heeft hun 'licentie' van Gore-Tex verloren
Blijkbaar gaat Richa vanaf volgend jaar samenwerken met Hein-Gericke
De reden dat Hein-gericke hun Gore-tex kleding in uitverkoop zet: Hein-Gericke heeft hun 'licentie' van Gore-Tex verloren
Blijkbaar gaat Richa vanaf volgend jaar samenwerken met Hein-Gericke
- Cplegt
- DL650 én DL1000 berijder
- Berichten: 1391
- Lid geworden op: zo 17-04-2011, 18:01
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000 & 650
- Woonplaats: Enschede
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Een tweede pak om je pak te ontzien .. Wat een onzin.
Zelf rij ik ook een ruime 30dkm op jaarbasis, wel heb ik een doorwaai jas en broek, en nog een tweetal andere broeken (niet van richa. Verzameld in de loop van mn loopbaan als motorrijder) De jas van Richa destijds gekocht vanwege de goede revieuws en de breede inzitbaarheid waar je als doorrijder mee te maken krijgt. En nu zeggen ze dat ik nog een jas van ruim 500 euro moet kopen zodat ie langer mee gaat?
Laat ze iets aan hun service en kwaliteit doen om om de beloftes na te komen.
Zelf rij ik ook een ruime 30dkm op jaarbasis, wel heb ik een doorwaai jas en broek, en nog een tweetal andere broeken (niet van richa. Verzameld in de loop van mn loopbaan als motorrijder) De jas van Richa destijds gekocht vanwege de goede revieuws en de breede inzitbaarheid waar je als doorrijder mee te maken krijgt. En nu zeggen ze dat ik nog een jas van ruim 500 euro moet kopen zodat ie langer mee gaat?
Laat ze iets aan hun service en kwaliteit doen om om de beloftes na te komen.
Gr. Chiel
-
- Berichten: 145
- Lid geworden op: zo 03-08-2014, 11:45
- Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
- Woonplaats: Eindhoven
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Heel dat pakket kleding voor de deur van de dealer in de fik steken en ze een dikke middelvinger geven.
Wellicht ondersteunen met de krachttermen 'da ge maar kapot valt mee oe prul'.
Dat zou de gaafste oplossing zijn mijns inziens;)
Wellicht ondersteunen met de krachttermen 'da ge maar kapot valt mee oe prul'.
Dat zou de gaafste oplossing zijn mijns inziens;)
't gas zit toch rechts he?
- Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Woonplaats: Oud Beijerland
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Als coulance zou Richa die 50% contant aan jou moeten uitkeren. Dan doen ze het uit commercieel oogpunt goed. Nu moet je weer rotzooi kopen en over een paar maanden kan je weer afreizen met een klacht naar hun hoofdkantoor. Heb je trouwens een reiskostenvergoeding gehad. Vast niet !.
Voor mij geen Richa. Écht niet !
Stuur je verhaal met foto's naar Motoplus, Moto73 of een ander veel gelezen magazine. Hoop dat ze het plaatsten en door veel mensen gelezen wordt. Zal ze een poepie laten ruiken. Ballentent is het.
Voor mij geen Richa. Écht niet !
Stuur je verhaal met foto's naar Motoplus, Moto73 of een ander veel gelezen magazine. Hoop dat ze het plaatsten en door veel mensen gelezen wordt. Zal ze een poepie laten ruiken. Ballentent is het.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Sparkle Black Peter
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
- Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
- Woonplaats: Bij Tilburg
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Het moet niet gekker worden. Je koopt een duur motorpak om jezelf te beschermen, moet je nog een pak bijkopen om dat dure motorpak te beschermen tegen, zoals ze zeggen, strooizout (pekel). Ik zou het er niet bij laten. Ik heb ooit iets gehad met een crosspet van €35,=. Je kunt er een onafhankelijke organisatie na laten kijken. TNO, VWO (warenwet) o.i.d. Zij kunnen precies zien waar het pak kapot van gegaan is. Ook kijken ze naar de voorschriften e.d. Ook dat idee van Eikie is geen slechte optie.
Ik heb nog nooit gehoord dat je met een motorpak niet met pekel mag rijden, omdat daar het membraam niet tegen zou kunnen. Ik rij altijd, nog nooit is mijn pak kapot gegaan van wat dan ook, laat staan van strooizout.
Kocht zeker geen pak meer van Richa. Of je moet er een antistrooizoutpak bijkrijgen.
Peter
Ik heb nog nooit gehoord dat je met een motorpak niet met pekel mag rijden, omdat daar het membraam niet tegen zou kunnen. Ik rij altijd, nog nooit is mijn pak kapot gegaan van wat dan ook, laat staan van strooizout.
Kocht zeker geen pak meer van Richa. Of je moet er een antistrooizoutpak bijkrijgen.
Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
-
- DL1000 berijder
- Berichten: 475
- Lid geworden op: di 09-09-2008, 11:05
- Mijn motor is een: Triumph Explorer - voorheen Suzuki V-strom DL1000
- Woonplaats: België - Hasselt
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Dag Kristof,
Mijn volgend pak zal dus geen Richa meer zijn! Dan koop je een duur (lees: degelijk) pak in de hoop dat je er lang plezier van gaat hebben maar blijkt dat het niet tegen strooizout kan!
Je hebt hen toch duidelijk laten verstaat dat dit een veelgelezen onderwerp op meerdere motor-fora is? Slechte reclame kunnen ze missen als kiespijn.
Moest ik in je schoenen staan konden ze hun korting van 50% steken waar de zon niet schijnt! En dat zou ik hen ook duidelijk maken ook (zonder eventueel te helpen in de uitvoering ervan)
Welke oplossing je ook kiest... je zal er steeds een slecht gevoel aan overhouden! En dat is nu net hetgeen zij hadden moeten voorkomen.
Mijn volgend pak zal dus geen Richa meer zijn! Dan koop je een duur (lees: degelijk) pak in de hoop dat je er lang plezier van gaat hebben maar blijkt dat het niet tegen strooizout kan!
Je hebt hen toch duidelijk laten verstaat dat dit een veelgelezen onderwerp op meerdere motor-fora is? Slechte reclame kunnen ze missen als kiespijn.
Moest ik in je schoenen staan konden ze hun korting van 50% steken waar de zon niet schijnt! En dat zou ik hen ook duidelijk maken ook (zonder eventueel te helpen in de uitvoering ervan)
Welke oplossing je ook kiest... je zal er steeds een slecht gevoel aan overhouden! En dat is nu net hetgeen zij hadden moeten voorkomen.
Honi soit qui mal y pense!!
-
- DL650 berijder
- Berichten: 266
- Lid geworden op: vr 13-07-2012, 20:20
- Mijn motor is een: Honda Africa Twin
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Ik ben daarstraks bij de dealer geweest en heb de highlander laten afkomen, dit is een lederen jas met vast Reissa membraan. 'K ga dat is van kortbij bekijken
Ook al is het maar als 2de jas, dan wordt die 50% toch ergens voor gebruikt
En wat ga ik verder nog doen :
In de loop van volgende week alle info met data en km standen omvormen naar een verhaal (met foto's) en dat daarna zoveel mogelijk te verspreiden
Dit gewoon om andere motorrijders die de 4 seizoenen rijden mijn ervaring mee te delen...
Voor mij gaat het niet meer helpen, die hoop heb ik al opgegeven
Ook al is het maar als 2de jas, dan wordt die 50% toch ergens voor gebruikt
En wat ga ik verder nog doen :
In de loop van volgende week alle info met data en km standen omvormen naar een verhaal (met foto's) en dat daarna zoveel mogelijk te verspreiden
Dit gewoon om andere motorrijders die de 4 seizoenen rijden mijn ervaring mee te delen...
Voor mij gaat het niet meer helpen, die hoop heb ik al opgegeven
- Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Woonplaats: Oud Beijerland
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Je kan de kleding met 50% korting kopen en weer met een beetje winst proberen door te verkopen
Zo heb je in ieder geval een tegemoetkoming in de kosten.
Ben erg benieuwd naar je verhaal als het helemaal klaar is.
Zo heb je in ieder geval een tegemoetkoming in de kosten.
Ben erg benieuwd naar je verhaal als het helemaal klaar is.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
- RedStrom
- DL650 berijder
- Berichten: 4878
- Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
- Mijn motor is een: DL650 L2 met 183.000+ km
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Iets mist er hier. De rol van de dealer.
Kijk naar de verkoopvoorwaarden van je dealer. Dat is degene waarmee je een overeenkomst hebt, niet met Richa.
Hij kan zich niet verschuilen achter wat Richa wel of niet doet.
Hij moet garantie ''leveren''.
Tenzij hij dat in zijn voorwaarden uitsluit, maar dat zou niet billijk zijn en daarmee onrechtmatig.
Laat hem er niet mee wegkomen.
Kijk naar de verkoopvoorwaarden van je dealer. Dat is degene waarmee je een overeenkomst hebt, niet met Richa.
Hij kan zich niet verschuilen achter wat Richa wel of niet doet.
Hij moet garantie ''leveren''.
Tenzij hij dat in zijn voorwaarden uitsluit, maar dat zou niet billijk zijn en daarmee onrechtmatig.
Laat hem er niet mee wegkomen.
Eerst rijden, dan oordelen.
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-2024) , DL650 2011 (2023-...)
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-2024) , DL650 2011 (2023-...)
- Bozobin †
- DL650 berijder
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
- Woonplaats: Delft
- Contacteer:
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Wat een lulverhaal . Ik heb 6 jaar lang zomer en winter woon/werk gereden over de snelweg met een Goretexpak.
Slijten: Ja. Lekken: Nee
En zout strooien kunnen ze hoor hier in het westen !
Slijten: Ja. Lekken: Nee
En zout strooien kunnen ze hoor hier in het westen !
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Was 2 weken terug samen met mijn vrouw op zoek naar een nieuwe motorjas.
Men had oa een Richa.
Had jouw verhaal (en dan met name hoe Richa reageerde) gelezen dus bedankt maar nee bedankt.
Deze uitkomst sterkt mijn beslissing.
Men had oa een Richa.
Had jouw verhaal (en dan met name hoe Richa reageerde) gelezen dus bedankt maar nee bedankt.
Deze uitkomst sterkt mijn beslissing.
- Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Woonplaats: Oud Beijerland
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Tip van mijn vrouw: stuur het hele verhaal ook naar jouw rechtsbijstandverzekering of naar de juridische afdeling van de consumentenbond. Die smullen van dit soort wanprestaties. Dealers en fabrikanten verschuilen zich vaak en spelen de problemen naar elkaar door. Net zo lang tot dat de consument het opgeeft.
Na het lezen van jouw posts heb ik niet het idee dat jij de intentie hebt om het op te geven
Na het lezen van jouw posts heb ik niet het idee dat jij de intentie hebt om het op te geven
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Uh voor een ander merk gaan, Richa is mij al kwijt door de ervaringen die je hier deelt.
En idd ik zou je verhaal zo duidelijk mogelijk op papier zetten en doorsturen naar motorbladen, verzekering, Consumentenbond, TNO etc.
Allicht doen ze er iets mee en komt Richa je alsnog tegemoet in de kosten die je hebt gemaakt voor een nieuw pak ongeacht welk merk.
Maar niet alleen Richa ook de dealer waar je dit hebt gekocht dient jou meer te ondersteunen.
De dealer zou een coulance regeling voor jou beschikbaar moeten stellen en die kosten daarvan zelf moeten verhalen op Richa.
Gr
En idd ik zou je verhaal zo duidelijk mogelijk op papier zetten en doorsturen naar motorbladen, verzekering, Consumentenbond, TNO etc.
Allicht doen ze er iets mee en komt Richa je alsnog tegemoet in de kosten die je hebt gemaakt voor een nieuw pak ongeacht welk merk.
Maar niet alleen Richa ook de dealer waar je dit hebt gekocht dient jou meer te ondersteunen.
De dealer zou een coulance regeling voor jou beschikbaar moeten stellen en die kosten daarvan zelf moeten verhalen op Richa.
Gr
-
- DL650 berijder
- Berichten: 266
- Lid geworden op: vr 13-07-2012, 20:20
- Mijn motor is een: Honda Africa Twin
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Verspreid het woord
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- DL1000 berijder
- Berichten: 475
- Lid geworden op: di 09-09-2008, 11:05
- Mijn motor is een: Triumph Explorer - voorheen Suzuki V-strom DL1000
- Woonplaats: België - Hasselt
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Goed uitgeschreven Kristof.
Ik ga je ervaringen in ieder geval delen met iedereen die het horen wil en ben ook eens benieuwd hoe mijn verkooppunt van Richa erop reageert.
Ik ga je ervaringen in ieder geval delen met iedereen die het horen wil en ben ook eens benieuwd hoe mijn verkooppunt van Richa erop reageert.
Honi soit qui mal y pense!!
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Mijn rechtsbijstandverzekering pakt zaken op vanaf 200 euro waarde of zo. (had ooit een akkefietje met de KLM....)
Daar zit jij ruim boven.
Ik ben actief op een hoofdzakelijk USA/UK mc forum met een paar duizend actieve lezers.............
Zie dat Richa ook op die markten actief is...
Zal/mag ik jouw verhaal daar vertellen?
In die 1.5 jaar rijd je 5 dagen in de week? plm hoeveel dagen daadwerkelijk regen?
Daar zit jij ruim boven.
Ik ben actief op een hoofdzakelijk USA/UK mc forum met een paar duizend actieve lezers.............
Zie dat Richa ook op die markten actief is...
Zal/mag ik jouw verhaal daar vertellen?
In die 1.5 jaar rijd je 5 dagen in de week? plm hoeveel dagen daadwerkelijk regen?
-
- DL1000 berijder
- Berichten: 475
- Lid geworden op: di 09-09-2008, 11:05
- Mijn motor is een: Triumph Explorer - voorheen Suzuki V-strom DL1000
- Woonplaats: België - Hasselt
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Ongeveer de helft van het aantal regendagen in Nederland Leon.Leon schreef:In die 1.5 jaar rijd je 5 dagen in de week? plm hoeveel dagen daadwerkelijk regen?
Dit is dan ook het zonnige Zuiden!
Honi soit qui mal y pense!!
-
- DL650 berijder
- Berichten: 266
- Lid geworden op: vr 13-07-2012, 20:20
- Mijn motor is een: Honda Africa Twin
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Ik heb het bestand even overlopen en hier en daar iets aangepast.
Ondertussen ook doorgestuurd naar MAG.Be (motorcycle action group Belgie).
Het bestand is vrij te gebruiken, het is mijn persoonlijke gebruikservaring met Richa, en als ik een mede-motorrijder hiermee 2x kan laten nadenken voor hij/zij zijn/haar zuurverdiende euro's hieraan geeft ..is mijn doel bereikt.
@Leon: ik rijd 5 dagen per week met het pak, in de winter van 2012 op 2013 heb ik 4 dagen niet gereden wegens te hevige ijsvorming na sneeuwval, ik ben in die winter ook eens vertrokken toen er 15cm sneeuw gevallen was (lang leven Heidenau winterbanden!).
Het kan natuurlijk ook altijd zijn dat ik een maandagochtend motorpak heb , of dat ik met mijn DL650 zo extreem rijd dat het pak hier echt niet voor gemaakt is , wel raar dat de DL650 dat dan wel zonder problemen overleeft
Als dit staat voor Belgische kwaliteit....tja, aanvullen is niet nodig zeker
@Joskestiller: kan je me op de hoogte houden hou jouw dealer reageert?
Ondertussen ook doorgestuurd naar MAG.Be (motorcycle action group Belgie).
Het bestand is vrij te gebruiken, het is mijn persoonlijke gebruikservaring met Richa, en als ik een mede-motorrijder hiermee 2x kan laten nadenken voor hij/zij zijn/haar zuurverdiende euro's hieraan geeft ..is mijn doel bereikt.
@Leon: ik rijd 5 dagen per week met het pak, in de winter van 2012 op 2013 heb ik 4 dagen niet gereden wegens te hevige ijsvorming na sneeuwval, ik ben in die winter ook eens vertrokken toen er 15cm sneeuw gevallen was (lang leven Heidenau winterbanden!).
Het kan natuurlijk ook altijd zijn dat ik een maandagochtend motorpak heb , of dat ik met mijn DL650 zo extreem rijd dat het pak hier echt niet voor gemaakt is , wel raar dat de DL650 dat dan wel zonder problemen overleeft
Als dit staat voor Belgische kwaliteit....tja, aanvullen is niet nodig zeker
@Joskestiller: kan je me op de hoogte houden hou jouw dealer reageert?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- DL650 berijder
- Berichten: 266
- Lid geworden op: vr 13-07-2012, 20:20
- Mijn motor is een: Honda Africa Twin
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Een klein ding vergeten;
Ik heb nog altijd niets op papier van Richa! Ik vermoed dat ik dat enkel ga krijgen wanneer ik bij hen een nieuw pak koop
Ik heb nog altijd niets op papier van Richa! Ik vermoed dat ik dat enkel ga krijgen wanneer ik bij hen een nieuw pak koop
- Ebrostrom
- DL650 berijder
- Berichten: 2854
- Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
- Woonplaats: Maasbree
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Wat n slechte service en zeer slechte reclame voor Richa bij iig de v-strom rijders.
Jij hebt zoals JW en Peter al zeiden n 'contract' met de dealer. Hoe zij dat regelen met Richa is hun probleem.
Mss toch nog n optie om jouw verhaal op papier samen met de foto's aan bieden aan Richa onder vermelding dat je dat zeker bij jouw rechtsbijstand en of mss wel de motormedia gaat neerleggen. Dan geef je ze iig nog n laatste kans om nog wat voor jou te betekenen.
Tapatalk via mijn iPhone
Jij hebt zoals JW en Peter al zeiden n 'contract' met de dealer. Hoe zij dat regelen met Richa is hun probleem.
Mss toch nog n optie om jouw verhaal op papier samen met de foto's aan bieden aan Richa onder vermelding dat je dat zeker bij jouw rechtsbijstand en of mss wel de motormedia gaat neerleggen. Dan geef je ze iig nog n laatste kans om nog wat voor jou te betekenen.
Tapatalk via mijn iPhone
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
- Bacchus
- DL1000 berijder
- Berichten: 826
- Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
- Woonplaats: Weert
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Haha 50% korting op een nieuw pak dat weer het zelfde probleem gaat brengen
Man man, ik zie mijn zaak met de waardeloze handschoenen van Richa al duister in. 1ste klas serive ahum
Verspreid het woord overal en aan iedereen. Dit soort service verwacht ik van een jas van 50 euro bij de Gamma, niet van een merk als Richa.
Man man, ik zie mijn zaak met de waardeloze handschoenen van Richa al duister in. 1ste klas serive ahum
Verspreid het woord overal en aan iedereen. Dit soort service verwacht ik van een jas van 50 euro bij de Gamma, niet van een merk als Richa.
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
-
- DL650 berijder
- Berichten: 266
- Lid geworden op: vr 13-07-2012, 20:20
- Mijn motor is een: Honda Africa Twin
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Ik kan die 50% korting voor heel het gamma van Richa wel gebruiken
C-Change zal het niet meer worden
Ik ben nog volop aan het rondsurfen/kijken naar andere merken, ik heb bij mijn dealer wel de richa higlander & touarech laten afkomen om eens van dichtbij te inspecteren
C-Change zal het niet meer worden
Ik ben nog volop aan het rondsurfen/kijken naar andere merken, ik heb bij mijn dealer wel de richa higlander & touarech laten afkomen om eens van dichtbij te inspecteren
- Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Woonplaats: Oud Beijerland
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Ik ben bang dat als jij instemt met de 50% korting dat Richa hierna nooit meer iets aan jouw probleem zal doen.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
-
- DL650 berijder
- Berichten: 266
- Lid geworden op: vr 13-07-2012, 20:20
- Mijn motor is een: Honda Africa Twin
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Daar vrees ik ook voor...dus hou ik de boot nog af.
- Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Woonplaats: Oud Beijerland
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Als je via een rechtsbijstandverzekering of geschillencommissie in het gelijk gesteld wordt, is Richa veel duurder uit dan de 50% korting die ze nu willen geven.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
-
- DL650 berijder
- Berichten: 266
- Lid geworden op: vr 13-07-2012, 20:20
- Mijn motor is een: Honda Africa Twin
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Kleine update:
Als het motorpak wordt gebruikt tijdens de winterperiode wanneer er zout gestrooid wordt vervalt de garantie.
Denk hieraan bij het aankopen van een motorpak.
Als het motorpak wordt gebruikt tijdens de winterperiode wanneer er zout gestrooid wordt vervalt de garantie.
Denk hieraan bij het aankopen van een motorpak.
- Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Woonplaats: Oud Beijerland
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Wordt dat expliciet genoemd in de garantievoorwaarden ?
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
-
- DL650 berijder
- Berichten: 649
- Lid geworden op: za 10-01-2009, 19:06
- Mijn motor is een: Suzuki DL 650A L2
- Woonplaats: Houthalen
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Staat dat ergens geschreven?Denk dat ze u wat aan het wijsmaken zijn.
Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
-
- DL650 berijder
- Berichten: 266
- Lid geworden op: vr 13-07-2012, 20:20
- Mijn motor is een: Honda Africa Twin
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Dat staat voorlopig nergens geschreven, heb dit bij de dealer vernomen bij het laatste bezoekje toen ik mijn Beesteke terug ging halen.
Ik vermoed dat het op heel korte termijn wel ergens in hele kleine lettertjes zal verschijnen...
Ik heb ondertussen ook iemand gevonden die Rukka in Belgie kan verkopen, heb enkele prijzen opgevraagd
Ik vermoed dat het op heel korte termijn wel ergens in hele kleine lettertjes zal verschijnen...
Ik heb ondertussen ook iemand gevonden die Rukka in Belgie kan verkopen, heb enkele prijzen opgevraagd
-
- DL650 berijder
- Berichten: 266
- Lid geworden op: vr 13-07-2012, 20:20
- Mijn motor is een: Honda Africa Twin
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
http://www.motorshopper.nl/recensie/600 ... Tromp.html
Die heeft blijkbaar een betere deal gekregen !
Die heeft blijkbaar een betere deal gekregen !
Laatst gewijzigd door Frank op di 28-10-2014, 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link aangepast, zet externe URL's aub tussen de [url]_link_[/url] code!!!
Reden: Link aangepast, zet externe URL's aub tussen de [url]_link_[/url] code!!!
-
- DL650 berijder
- Berichten: 247
- Lid geworden op: ma 12-11-2012, 19:19
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 (2004)/Suzuki DR 750 Big/ AJP pr4 enduro pro
- Woonplaats: Leuven
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Ik vind het heel triest dat zoveel pakken het op korte termijn laten afweten.
Voorlopig (?) houdt mijn pak me nog droog. Richa stelt me zwaar teleur.
Voorlopig (?) houdt mijn pak me nog droog. Richa stelt me zwaar teleur.
- RedStrom
- DL650 berijder
- Berichten: 4878
- Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
- Mijn motor is een: DL650 L2 met 183.000+ km
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Nogmaals: wat zegt je dealer?
Dat is je contractpartner.
Hij moet over de brug komen.
Dat is je contractpartner.
Hij moet over de brug komen.
Eerst rijden, dan oordelen.
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-2024) , DL650 2011 (2023-...)
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-2024) , DL650 2011 (2023-...)
- Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Woonplaats: Oud Beijerland
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Update ?
Nog verdere ontwikkelingen ?
Nog verdere ontwikkelingen ?
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Woonplaats: Oud Beijerland
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
schopje
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
-
- DL650 berijder
- Berichten: 266
- Lid geworden op: vr 13-07-2012, 20:20
- Mijn motor is een: Honda Africa Twin
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Topic even uit het oog verloren
Ondertussen al veel meer geïnformeerd over motorpakken in het algemeen bij allerlei personen (van winkels en mede-doorrijders tot motorjournalisten).
En wat blijkt; alle motorpakken laten na een tijd water door
Het ene zal het na 1 seizoen begeven, het andere na 3 (of meer) seizoenen. Zelfs motorrijders met de duurdere jassen rijden met hun smartphone in een dry-bag...
Veel hangt af van welke seizoenen je rijdt en het onderhoud: dit wil zeggen dat in de winter je je jas op regelmatige basis moet afspoelen met koud water en een sponsje.
Kijk na een winter doorrijden maar naar je motor als je hem niet behandelt hebt
Dit heb ik nooit gedaan, dus mijn jas heeft (nu ook) tussen kerst een nieuw een weekske in de garage gehangen, met een laagske vers zout erop
En dat moet je vermijden.
Als je daarbij rijdt zoals ik: sinds einde 2011 rijd ik elke dag +100km woon-werkverkeer, op al die jaren heb ik 'maar' 4x de trein moeten nemen omdat de wegen het niet toelieten (waarvan 2x verplicht door mijn vrouw), ziet je motorpak & motor veel af.
Hier in Belgie beginnen ze statistisch gezien te strooien in de maand november en stoppen ze ermee in de maand maart, dat zijn 5 maanden met zout...
Momenteel rijd ik met de wintervoering (fleece) in de Richa jas en deze houdt het meeste water tegen, enkel de bovenkant van de ellebogen worden nog nat bij regen.
Ik heb motorrijders gesproken die na jaren 'sukkelen' met motorpakken nu altijd leer dragen en bij regenweer een regenpak erover...
Op het einde van de rit komt het eigenlijk op hetzelfde naar:
Een voorbeeld op 5j:
Jas 1 van 125€ gaat na 1 jaar lekken, je dient om droog te blijven elk jaar 1 nieuw te kopen... (X5)
Jas 2 kost 600€ en gaat na 5 jaar lekken.
Jas 3 kost 250€ en gaat 2 jaar mee, je moet er eigenlijk 2,5 kopen om 5j door te geraken.
Das wat ik tot nu toe van info verzameld heb
Ondertussen al veel meer geïnformeerd over motorpakken in het algemeen bij allerlei personen (van winkels en mede-doorrijders tot motorjournalisten).
En wat blijkt; alle motorpakken laten na een tijd water door
Het ene zal het na 1 seizoen begeven, het andere na 3 (of meer) seizoenen. Zelfs motorrijders met de duurdere jassen rijden met hun smartphone in een dry-bag...
Veel hangt af van welke seizoenen je rijdt en het onderhoud: dit wil zeggen dat in de winter je je jas op regelmatige basis moet afspoelen met koud water en een sponsje.
Kijk na een winter doorrijden maar naar je motor als je hem niet behandelt hebt
Dit heb ik nooit gedaan, dus mijn jas heeft (nu ook) tussen kerst een nieuw een weekske in de garage gehangen, met een laagske vers zout erop
En dat moet je vermijden.
Als je daarbij rijdt zoals ik: sinds einde 2011 rijd ik elke dag +100km woon-werkverkeer, op al die jaren heb ik 'maar' 4x de trein moeten nemen omdat de wegen het niet toelieten (waarvan 2x verplicht door mijn vrouw), ziet je motorpak & motor veel af.
Hier in Belgie beginnen ze statistisch gezien te strooien in de maand november en stoppen ze ermee in de maand maart, dat zijn 5 maanden met zout...
Momenteel rijd ik met de wintervoering (fleece) in de Richa jas en deze houdt het meeste water tegen, enkel de bovenkant van de ellebogen worden nog nat bij regen.
Ik heb motorrijders gesproken die na jaren 'sukkelen' met motorpakken nu altijd leer dragen en bij regenweer een regenpak erover...
Op het einde van de rit komt het eigenlijk op hetzelfde naar:
Een voorbeeld op 5j:
Jas 1 van 125€ gaat na 1 jaar lekken, je dient om droog te blijven elk jaar 1 nieuw te kopen... (X5)
Jas 2 kost 600€ en gaat na 5 jaar lekken.
Jas 3 kost 250€ en gaat 2 jaar mee, je moet er eigenlijk 2,5 kopen om 5j door te geraken.
Das wat ik tot nu toe van info verzameld heb
-
- DL650 berijder
- Berichten: 247
- Lid geworden op: ma 12-11-2012, 19:19
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 (2004)/Suzuki DR 750 Big/ AJP pr4 enduro pro
- Woonplaats: Leuven
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Dank je wel voor de info. Ik heb zelf een Richa jas (2dehands) die op één bepaalde plek lekt. Ik was aan het twijfelen of ik er een nieuwe zou kopen of gewoon een regenpak te kopen. Dan toch maar een regenpak
Wel jammer dat je zo'n bedrag hebt neergeteld voor een jas die dan zo'n prestaties levert.
Wel jammer dat je zo'n bedrag hebt neergeteld voor een jas die dan zo'n prestaties levert.
- Bozobin †
- DL650 berijder
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
- Woonplaats: Delft
- Contacteer:
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Je zou dit eens kunnen proberen:
http://www.stassar.com/nl/outdoor/schoe ... cial-spray
Ik ben er ook mee bezig en vooralsnog LIJKT het te werken.
http://www.stassar.com/nl/outdoor/schoe ... cial-spray
Ik ben er ook mee bezig en vooralsnog LIJKT het te werken.
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
- Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Woonplaats: Oud Beijerland
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Van Richa of de dealer niets meer vernomen zeker ?
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
-
- DL650 berijder
- Berichten: 266
- Lid geworden op: vr 13-07-2012, 20:20
- Mijn motor is een: Honda Africa Twin
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Van Richa zelf niets meer vernomen
Maar ik heb ook niet stilgezeten ondertussen; bij wijze van test een busje Richa Tec wash gekocht en ook en busje om terug waterdicht te maken.
Ik heb aan 1 mouw 2 uren gekuist met warm water en het reinigingsproduct van Richa, dit met een sponsje en daarna met een tandenborstel (zachtste haren).
Na 2 uren was die mouw dus proper, bijna zoals nieuw en bij regenen laat deze naar mijn gevoel minder water door.
Bij de eerstvolgende vrije dag met mooi weer ga ik mezelf buiten zetten met een wasmand warm water, busje Tec wash, en veel tandenborstels en ga ik mijne jas wassen.
Ik vermoed dat een hele jas wel een dag gaat duren, en daarna goed wassen met het product om hem waterdicht te maken en terug testen met regenweer.
Ik ben nieuwsgierig hoe dit gaat uitdraaien
Maar ik heb ook niet stilgezeten ondertussen; bij wijze van test een busje Richa Tec wash gekocht en ook en busje om terug waterdicht te maken.
Ik heb aan 1 mouw 2 uren gekuist met warm water en het reinigingsproduct van Richa, dit met een sponsje en daarna met een tandenborstel (zachtste haren).
Na 2 uren was die mouw dus proper, bijna zoals nieuw en bij regenen laat deze naar mijn gevoel minder water door.
Bij de eerstvolgende vrije dag met mooi weer ga ik mezelf buiten zetten met een wasmand warm water, busje Tec wash, en veel tandenborstels en ga ik mijne jas wassen.
Ik vermoed dat een hele jas wel een dag gaat duren, en daarna goed wassen met het product om hem waterdicht te maken en terug testen met regenweer.
Ik ben nieuwsgierig hoe dit gaat uitdraaien
-
- DL650 berijder
- Berichten: 247
- Lid geworden op: ma 12-11-2012, 19:19
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 (2004)/Suzuki DR 750 Big/ AJP pr4 enduro pro
- Woonplaats: Leuven
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Ik heb hetzelfde gedaan met mijn Richa jas. Resultaat= exact hetzelfde als ervoor . Bij mij lekt hij maar op één specifieke plaats in een plooi, dus ik vermoed dat het membraan daar gewoon versleten is. Ik draag bij hevig regenweer een regenjasje over m'n vest. Ben wel van plan een andere jas te kopen tegen volgende winter.
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Jesus wat een werk! Respect.. Ik had hem allang bij het oud vuil gegooid.
- Stromrijder
- Berichten: 26
- Lid geworden op: zo 28-09-2014, 17:21
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000ABS (2014)
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Op het Belgische forum ook al eens aangehaald en twee weken geleden nog maar eens bewezen, hele dag 300 km door regen en onweer,
kurkdroog op onze bestemming aangekomen, gewoon degelijk regenpak bestaande uit vest en broek.
Regenpakje in de koffer, en wat je eronder aandoet voor de droge dagen kies je dan gewoon naar smaak.
En om wat cynisch te doen, ons regenpak is van het merk RICHA ! ! !
Type Rainwarrior, hebben we al jaren en nog steeds 100% waterdicht ! ! !
Voor het weinige geld een super regenpak ! ! !
Voor ons geen gezever over welk pak wel of niet, dit is de enige jarenlange droge oplossing ! ! !
kurkdroog op onze bestemming aangekomen, gewoon degelijk regenpak bestaande uit vest en broek.
Regenpakje in de koffer, en wat je eronder aandoet voor de droge dagen kies je dan gewoon naar smaak.
En om wat cynisch te doen, ons regenpak is van het merk RICHA ! ! !
Type Rainwarrior, hebben we al jaren en nog steeds 100% waterdicht ! ! !
Voor het weinige geld een super regenpak ! ! !
Voor ons geen gezever over welk pak wel of niet, dit is de enige jarenlange droge oplossing ! ! !
-
- DL650 berijder
- Berichten: 266
- Lid geworden op: vr 13-07-2012, 20:20
- Mijn motor is een: Honda Africa Twin
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Ik rijd de winter door, 225 werkdagen per jaar.
Zout of geen zout, hier wordt altijd gereden.
Moest je niet in de winter rijden, of enkel in de zomerperiode, dan ga je veel langer doen met een motorpak.
Sinds enkele weken heb ik in de tooltube (dank je Bert) ook een regenvest en broek, das dus de enige manier om volledig droog te blijven
Zout of geen zout, hier wordt altijd gereden.
Moest je niet in de winter rijden, of enkel in de zomerperiode, dan ga je veel langer doen met een motorpak.
Sinds enkele weken heb ik in de tooltube (dank je Bert) ook een regenvest en broek, das dus de enige manier om volledig droog te blijven
- Cplegt
- DL650 én DL1000 berijder
- Berichten: 1391
- Lid geworden op: zo 17-04-2011, 18:01
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000 & 650
- Woonplaats: Enschede
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Het punt is bij mij ook gekomen, de mouwen zijn zo lek als een mandje. Deze week maar ff naar de motorzaak waar ik de jas heb gekocht om mn beklag te doen.
Gr. Chiel
-
- DL650 berijder
- Berichten: 266
- Lid geworden op: vr 13-07-2012, 20:20
- Mijn motor is een: Honda Africa Twin
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
Veel succes
Oow, het wassen en terug waterdicht maken met de aangewezen Richa producten helpt niet
Oow, het wassen en terug waterdicht maken met de aangewezen Richa producten helpt niet
- Ballie
- DL650 berijder
- Berichten: 546
- Lid geworden op: za 01-03-2014, 09:56
- Woonplaats: Roosendaal - West Brabant
- Contacteer:
Re: 40.000km met Richa C-Change :-(
En hoe lang heb je ermee gedaan Chiel?
You can't buy happiness, but you can buy a V-Strom...