Review: Axio Tailbag

koffers, tassen e.d.
TooTall

Review: Axio Tailbag

Bericht door TooTall »

Ik heb helemaal geen tekort aan bagageruimte. Verre van zelfs. 2 Tool Tubes aan de zijkant, 2 grote zadeltassen, een topkoffer waar mijn auto inkan, en een piepklein tanktasje.

En daar zit het probleem. Ik kan best alles meepakken wat ik nodig heb op een daguitstap, maar het is soms wringen. Op de moto zit bij mij zowieso dit al Dus was ik op zoek naar een beetje meer capaciteit, zonder de topkoffer te moeten meenemen.

Uiteindelijk via internet terechtgekomen bij de Axio Tailbag. Te bestellen in zwart, zilver, rood, of carbon. De zilveren versie past mooi bij de kleur van de Strom.

Mooie compacte eenheid, met harde top (het is dus GEEN soft luggage) krasbestendig.....hmm....denk het niet.
Afbeelding

Bevestigingsriemen. Normaal dien je de tas op je zadel vast te maken, en dan te kruisen. Bij de Strom heb ik echter de mogelijkheid om het op het bagagerekje te hangen. Onder het rekje kruisen , en voila.
Afbeelding

Binnenkant met in de bovenflap 2 met een rits afgesloten compartimenten, 1 met extra mousse formaat bril, en eentje waar net een CD inkan. Cargonetje zit er ook bij, met in het hoofdcompartiment een gekruiste riem bekend van bij bvb reiskoffers. Helemaal vanachter een klein zakje met een ritsje aan de buitenkant, met daarin een draagriem. Die heb ik losgesneden (zit vastgenaaid) en nu heb ik nog een klein apart zakje aan de achterkant, zonder dat ik het hoofdcompartiment moet opendoen.
Afbeelding

Op de Strom, met het netje erover.
Afbeelding
Afbeelding

Zonder netje, nu zie je ook de (minimale) rugsteun
Afbeelding

Opengeklapt.
Afbeelding

Conclusie, ziet er leuk uit, kan wat meer meenemen, voor de mensen die liever zonder tanktas rijden, is dit een ideale oplossing denk ik. Voor een daguitstapje zeker voldoende!

De tas is te bestellen bij http://motorbikesandparts.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false; , voer bij checkout de coupon "v-strom.co.uk" om ik dacht 10% korting te krijgen. Scheelt hem 7£ ofzo. Totaal bedrag inclusief afleveren is 79€. De coupon komt van het UK forum, het is de moeite om je daar lid te maken, om de zaak eerlijk te houden natuurlijk :mrgreen:
Plaats reactie