Uitwisselbaarheid van kuipdelen ?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dyrck
DL650 berijder
Berichten: 1124
Lid geworden op: za 27-01-2007, 17:20
Mijn motor is een: DL650 'De CAMOleon' (2006) en een DL650A (2019)
Woonplaats: Almere

Uitwisselbaarheid van kuipdelen ?

Bericht door Dyrck »

Hallo allen,

Dat kuipdelen van de DL1000 en de DL650 onderling niet passen ben ik al achter gekomen.

Kan iemand mij vertellen of de kuipdelen van een DL650van na 2007 met ABS passen op een DL650 uit 2006 (zonder ABS)?
Tevens heb ik dezelfde vraag over het voorspatbord: Past een ABS-spatbord op een niet-ABS-VStrom?
Groeten;
Dyrck


VStrom '06: Olive is the New Black
Vstrom '19: Mooi rood is niet lelijk
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7550
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Uitwisselbaarheid van kuipdelen ?

Bericht door Iron Horse »

Kijk even bij de microfiches op deze website. Daar kun je de verschillen zien inclusief de partnumbers en (dollar) (richt)prijzen. Dan weet je het zeker, zelfde partnumber is passen, anders niet. Bij het 2009 model zijn zowel de ABS uitvoering en de eerdere modellen zonder genoemd zodat je niet tussen verschillende jaren hoeft te schakelen. Behalve op de pagina zelf dan tussen de diverse fiches.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
MacReal

Re: Uitwisselbaarheid van kuipdelen ?

Bericht door MacReal »

Heb zelf een voorspatbord van een ABS versie (wel even de stickertjes eraf gekrabbeld ;) ) op mijn 2006 zonder ABS :)

Zij en achterkuipen zullen inderdaad iets anders zijn. Achter vanwege de uitlaat en voor zit er een klein luchthapper achter stukje bij de 1000, die de 650 niet heeft. Lijkt mij echter dat een topkuip wel gewoon past. De voorvork is qua breedte ook net iets anders, dus een voorspatbord zal ook niet over te zetten zijn van een 1000 naar een 650 en vice versa.
Gebruikersavatar
Dyrck
DL650 berijder
Berichten: 1124
Lid geworden op: za 27-01-2007, 17:20
Mijn motor is een: DL650 'De CAMOleon' (2006) en een DL650A (2019)
Woonplaats: Almere

Re: Uitwisselbaarheid van kuipdelen ?

Bericht door Dyrck »

Dank jullie voor de reacties.
Dat het spatbord past is mooi te horen, daar kan ik verder mee.
Wat de topkuip betreft, die zal tussen de niet-ABS en ABS versie niet verschillen denk ik.

Mocht ik het mis hebben, hoor ik het graag.
Groeten;
Dyrck


VStrom '06: Olive is the New Black
Vstrom '19: Mooi rood is niet lelijk
Plaats reactie