onderhoudsbeurt

Plaats reactie
HasVStrom

onderhoudsbeurt

Bericht door HasVStrom »

Hallo mede V-Stromers,

Ik ben nieuw op het forum en zoek hulp bij het onderhoud van mijn Black Rhino 650.

Door vnl. ziekte heb ik bijna niet gereden op mijn 4 jaar oude BR.; die ik in 2007 nieuw gekocht heb.
De kilometerstand staat onder de 2.000 km.; exact weet ik het niet want de accu heeft het begeven.

Doordat ik momenteel meer zelfvertrouwen heb (en hierdoor waarschijnlijk weer durf te rijden) wil ik dit jaar 2011 actief met mijn BR gaan rijden.

Omdat de BR. ruim 1,5 jaar niet gereden heeft -en het me verstandig lijkt alle olie- en verdere vloeistoffen te vernieuwen- wil ik alle benodigde onderhoud zelf proberen uit te voeren; gewoon omdat me dit leuk lijkt te doen.
Te denken valt aan:
olie- en oliefilter vernieuwen, remolie vernieuwen, koelmiddel vernieuwen, onderhoud aan de ketting, accu vernieuwen en wat verder eventueel nog meer benodigd is.
De benodigdheden voor het onderhoud en een goede acculader zijn inmiddels binnengekomen; een momentsleutel en gereedschap voor remolie en koelmiddel onderhoud heb ik nog niet (wellicht heb jij dat ?).

Omdat ik a-technisch ben -maar het toch graag wil leren omdat het me leuk lijkt te doen- zoek ik iemand die me een paar uurtjes zou willen helpen/wegwijs maken.
Het werkplaatshandboek heb ik inmiddels gelezen maar het gewoon met de handjes doen lijkt me makkelijker.
Ik wil geen verkeerde dingen doen :oops:

Lijkt deze oproep je iets en woon je in mijn buurt doe me dan even een mailtje: drieshas@telfort.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kilometerkosten en evt. uurloonkosten wil ik je betalen.

Ik woon in Hasselt maar mijn motor staat in Zwartsluis; woon je in deze regio, ben je een ervaren V-Strom onderhouder en heb je enige uurtjes over dan ontvang ik graag een mailtje van je.

Tot horens :bye:

Wim
Laatst gewijzigd door Sparkle Black Peter op di 08-03-2011, 01:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Is een open forum. Zou misbruik gemaakt kunnen worden van je adresgegevens. Reacties kunnen ook via Pbtje.
Graafie68

Re: onderhoudsbeurt

Bericht door Graafie68 »

Wim, ik zou je adres hier niet zo open en bloot plaatsen.
Je weet nooit wie hier " gebruik " van gaan maken.
De goede weten je heus wel te bereiken via het forum.
Fastboy

Re: onderhoudsbeurt

Bericht door Fastboy »

mijn bevriende monteur kan je wel helpen.
hij geeft aan dat je welkom bent in dalfsen hij heeft namelijke een brug.

ik heb je email we nemen contact op!!
HasVStrom

Re: onderhoudsbeurt

Bericht door HasVStrom »

OK; je hebt gelijk.
Ik zal er beter op letten; alleen jammer dat er op dit forum waarschijnlijk ook lieden zitten met minder goede bedoelingen.
We wonen gelukkig in een deel van het land waar nog weinig inbraken gebeuren.
Ik wil niet zeggen dat ze er bij mij/ons niet inkomen, maar men moet er wel veel moeite voor doen !
Het is maar dat men het weet; en tot slot staan er ook nog 4 grote honden op deze lieden te wachten ! :D

m.vr.gr.

Wim
Graafie68 schreef:Wim, ik zou je adres hier niet zo open en bloot plaatsen.
Je weet nooit wie hier " gebruik " van gaan maken.
De goede weten je heus wel te bereiken via het forum.
Graafie68

Re: onderhoudsbeurt

Bericht door Graafie68 »

Ik ga altijd uit dat erin ieder mens wat goeds schuilt, alleen bij sommige komt het er alleen verdomd slecht uit. O:-)
Plaats reactie