Onderhoud omgeving Hengelo

Plaats reactie
xs4niels

Onderhoud omgeving Hengelo

Bericht door xs4niels »

Dag Stromers!

Ik heb een vraag aan jullie...
Ik heb 2 maanden geleden een DL 650 uit 2004 gekocht. Deze motor heeft 27000 km gelopen en is aan onderhoud toe.

Aan de ene kant denk ik: kom, haal de gereedschapskoffer uit de kast en doe de olie, bougies, filters zelf... maar ik denk dat de kleppen ook gesteld moeten worden en dat kan ik niet zelf.

Is er iemand die een goede werkplaats weet in de omgeving Hengelo (ov) die dit voor een schappelijke prijs kan?
Ik ben bij Motoport geweest en heb daar naar een indicatie gevraagd. Deze gaf aan dat dit toch wel rond de 500,-- / 600,-- ging kosten.

Aangezien ik hier ook héél andere bedragen lees, hoop ik dat er iemand is die mij kan helpen.

Alvast bedankt voor jullie reacties!! :worship:

groeten,

Niels
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Re: Onderhoud omgeving Hengelo

Bericht door Hunter6 »

De 24K beurt omvat onder andere ook kleppen stellen. Dat kost nou eenmaal veel tijd en met de huidige uurtarieven van de dealer zit je al gauw op dat bedrag.
Motoport staat op zich wel goed bekend. Er zijn meerdere motorzaken maar die zullen qua uurloon niet veel afwijken van Motoport.

Je zou het eens bij Jos Engbers in Tubbergen kunnen proberen.
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5027
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Onderhoud omgeving Hengelo

Bericht door Sparkle Black Peter »

Hoi Niels,

Bericht verplaats naar het 'juiste' topic :wink:
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
rsold

Re: Onderhoud omgeving Hengelo

Bericht door rsold »

Dag Niels,


In Oldenzaal zit Motorshop Elferink.

Ik heb daar vorig jaar mijn DL 1000 gekocht. Wat onderhoud betreft heb ik er met mijn DL 1000 nog geen ervaring mee.

Daarvoor heb ik 5 jaar een Honda Shadow gehad en deze is wel bij hem in onderhoud geweest en dat is mij altijd goed bevallen.

Je kunt hem altijd even bellen wat het kost.

Groet
Rogier
Grooh

Re: Onderhoud omgeving Hengelo

Bericht door Grooh »

Hallo Niels,

Inderdaad Motorshop Elferink in Oldenzaal. Hij is zelf gek van de V strom.
Heb er net een KLV 1000 gekocht.
Hij heeft altijd mijn TDM en die van mijn zoon naar volle tevredenheid in onderhoud gehad.

Groeten Herman
Plaats reactie