Schroefjes rem en koppelingsvloeistof

Plaats reactie
Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1476
Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Schroefjes rem en koppelingsvloeistof

Bericht door PDvD »

Gisteren heb ik dus een V-Strom 1000 uit 2004 gekocht. Deze heeft wel een paar kleine aandachtspuntjes (schoonheid) en 4 ervan zijn de schroefjes welke in de potjes van de remvloeistof en koppelingsvloeistof aan het stuur zitten. Kan iemand mij hier zeggen welke dit zijn en hoe lang deze zijn, bepaalde diameter of bepaald type? Zodat ik deze alvast kan gaan halen en gelijk kan vervangen. Kan niet wachten tot in mijn Strom heb (en 'm zaterdag lekker kan gaan uitlaten in de Eifel).
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5042
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Schroefjes rem en koppelingsvloeistof

Bericht door Sparkle Black Peter »

pdvd schreef:Gisteren heb ik dus een V-Strom 1000 uit 2004 gekocht. Deze heeft wel een paar kleine aandachtspuntjes (schoonheid) en 4 ervan zijn de schroefjes welke in de potjes van de remvloeistof en koppelingsvloeistof aan het stuur zitten. Kan iemand mij hier zeggen welke dit zijn en hoe lang deze zijn, bepaalde diameter of bepaald type? Zodat ik deze alvast kan gaan halen en gelijk kan vervangen. Kan niet wachten tot in mijn Strom heb (en 'm zaterdag lekker kan gaan uitlaten in de Eifel).
Pim,

Draai er gewoon één uit en neem die mee! Dealer heeft die meestal op voorraad en weet ook wel welke schroefjes dat zijn.
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Plaats reactie