luchtfilter vervangen

Plaats reactie
Mardan81

luchtfilter vervangen

Bericht door Mardan81 »

ik wou net de luchtfilter vervangen maar krijg de linker en rechter zijpaneel er niet af ?
is er een speciale volgorde of zie ik iets over het hoofd ?
Fred

Re: luchtfilter vervangen

Bericht door Fred »

Doe het als de tank bijna leeg is (gewicht). Verwijder het zadel, los de imbusschroeven van het linker en rechter paneel en de plastic stukken thv tank/zadel.
Los de bevestiging van de tank, til ze vanachter op en verwijder de elektrische aansluiting en benzineleiding. Trek/til de tank naar achter om ze te verwijderen.
Ze kan tussen de zijflanken door zonder dat deze helemaal moeten verwijderd worden. Nu kan je aan de luchtfilter. Succes. O:-)
Mardan81

Re: luchtfilter vervangen

Bericht door Mardan81 »

moet de tank vooraan ook losgemaakt worden dan ?
mvg
Flipsen

Re: luchtfilter vervangen

Bericht door Flipsen »

Ja, de tank moet je idd aan de voorkant los halen wil je er goed bij kunnen komen. Volgens de officiele lezing hoef je de zij panelen niet weg te halen, maar ik doe het wel. Let er dan bij op dat aan de voorzijde, een aantal van die plastic popnagels zitten. Tevens zit er bovenaan aan de voorzijde van de panelen een schroef die niet direct zichtbaar. Ga niet lopen trekken, want de boel is zo kapot.
Succes er mee :-)}
Mardan81

Re: luchtfilter vervangen

Bericht door Mardan81 »

bij mij staat er ook nog en onderkuip op en ik denk dat deze er dan ook eerst afmoet ?
Flipsen

Re: luchtfilter vervangen

Bericht door Flipsen »

Die onderkuipe zit vast aan de zijdelen. Deze moet inderdaad eerst losgehaald worden. :-)}
Gebruikersavatar
Chopperbiker
Berichten: 427
Lid geworden op: ma 20-02-2006, 16:59
Mijn motor is een: Suzuki Bandit 650SA
Woonplaats: Schagen, Noord Holland
Contacteer:

Re: luchtfilter vervangen

Bericht door Chopperbiker »

Plaats reactie