verwijderen kuipdelen rond lamp

PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

verwijderen kuipdelen rond lamp

Bericht door PvdBogaard »

Mijn rechter koplamp maakt waarschijnlijk ergens verkeerd contact. Mijn blause grootlichtindicator op het dashboard brand op halve sterkte en ook oom agent vertelde me dat mijn lampen wel heel fel staan... Kon doorrijden dit keer.

Probeer nu te achterhalen waarom de rechter koplamp grootlicht geeft terwijl de schakelaar (en de linker lamp) normaal staan.

Het is trouwens Xenon, mocht dat wat uitmaken,

Ik heb het werkplaatshandboek van een pre '04 model. Maar juist deze kuipdelen zijn anders.
Welke en in welke volgorde(!) moeten er af om goed bij de lamp te kunnen komen. En trouwens, ik kan de houder waar de lamp inzit een slag draaien en uit eruit halen. In hetinstructieboekje staat iets van een veer die weggedrukt/klikt moet worden, maar geen idee. Wel zittern er rubberenafdekkappen op die de lampverwijdering echter niet in de weg zitten.

Kuipdeeltje bij de tank en het grote deelwaar de tellers inzitten heb ik losgehad. Maar krijg dat brok niet van zijn plek zonder bang te zijn dat eea beschadigd. En hoe lang zijn de draden naar de dashboardtellers eigenlijk. Makkelijk te herkennen en los te trekken?

Tips hint etc. Van harte welkom

-Paul
Plaats reactie