ACF-50

Plaats reactie
Kristel

ACF-50

Bericht door Kristel »

Hallo,

Gisteren mijn V-strom ingespoten met ACF-50,vandaag na gereden te hebben,rokerig rondom blok,verdamping van da ACF-50 zeker?
Heb ik er nu te veel opgedaan?Zal wel verder verdampen zeker?
Zal wel verder geen kwaad kunnen hé?
Mvg,Kristel
Strommax

Bericht door Strommax »

Kan geen kwaad, au contraire :wink:
Kristel

Bericht door Kristel »

Merciekes strommax,kwas een beetje verschoten,rook en stinken die acf-50!
Strommax

Bericht door Strommax »

No prob :!: Met WD40 heb ik dat ook eens voorgehad, en ik dacht toen ook dat'em in de fik stond :oops: :lol:
Pim

Bericht door Pim »

Hey Christel, goed dat je het gebruikt....spuit de Strom 2x per jaar helemaal onder de acf-50 en geen spatje roest, behalve ietwat op de de schijven...
Loxos

Re: ACF-50

Bericht door Loxos »

Kristel schreef:Hallo,

Gisteren mijn V-strom ingespoten met ACF-50,vandaag na gereden te hebben,rokerig rondom blok,verdamping van da ACF-50 zeker?
Heb ik er nu te veel opgedaan?Zal wel verder verdampen zeker?
Zal wel verder geen kwaad kunnen hé?
Mvg,Kristel
Kristel,

Waar heb je die ACF-50 gekocht? Ik ben ook van plan mijn moto ermee in te spuiten, want wil geen roest.

mvg,
Jurgen
Pim

Bericht door Pim »

Oepssss, sorry Kristel, had je naam verkeerd geschreven....
:oops:
Kristel

Bericht door Kristel »

Hallo Jurgen,

Bij Motoaccess in Laarne-Kasteeldreef 8.
Wel best even bellen voor je gaat,ze zijn daar aan het verbouwen en de winkel is nu een echte werf!!Je zou er zo voorbijrijden,heb ook even moeten zoeken!Alle info staat op http://www.motoaccess.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Succes,groetjes.


Ps:geen probleem hoor Pim! :wink:
Kristel

Bericht door Kristel »

Hallo Jurgen,

Bij Motoaccess in Laarne-Kasteeldreef 8.
Wel best even bellen voor je gaat,ze zijn daar aan het verbouwen en de winkel is nu een echte werf!!Je zou er zo voorbijrijden,heb ook even moeten zoeken!Alle info staat op http://www.motoaccess.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Succes,groetjes.


Ps:geen probleem hoor Pim! :wink:
Loxos

Bericht door Loxos »

Kristel schreef:Hallo Jurgen,

Bij Motoaccess in Laarne-Kasteeldreef 8.
Wel best even bellen voor je gaat,ze zijn daar aan het verbouwen en de winkel is nu een echte werf!!Je zou er zo voorbijrijden,heb ook even moeten zoeken!Alle info staat op http://www.motoaccess.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Succes,groetjes.


Ps:geen probleem hoor Pim! :wink:
Dankuwel Kristel, en hoeveel heb je ervoor nodig? Volstaat 1 bus? Hoeveel kost zo'n bus?

mvg
Jurgen
Kristel

Bericht door Kristel »

Jurgen,

Ik heb 1bus gekocht en is meer dan genoeg hoor,je hoeft er niet al teveel op te spuiten.Kost een kleine 19euro.
Loxos

Bericht door Loxos »

Kristel schreef:Jurgen,

Ik heb 1bus gekocht en is meer dan genoeg hoor,je hoeft er niet al teveel op te spuiten.Kost een kleine 19euro.
Voor 19euro kan je de moto niet laten verroesten, ik ga meteen ook een busje bestellen. En waar mag/moet je overal op spuiten? Mag je ergens niet op spuiten?
Kristel

Bericht door Kristel »

Dag Jurgen,

Je mag het overal geleidelijk opspuiten,behalve op je remschijven!!!
Het is ook goed op al je zekeringen,is niet electriciteit geleidend!!
Het heeft een paarse kleur maar wordt kleurloos bij drogen.
Succes
Pim

Bericht door Pim »

Ik heb een literfles genomen. Zit een apart flesje met pompje bij dat je als verstuiver gebruikt. Heb mijn strom nu 3x ingespoten en heb nog ruim driekwart fles over....
Loxos

Bericht door Loxos »

Legt dit product een glanzende film op de moto? Ik heb zo'n mat zwarte en ik wel niet dat hij "glanzend" is ... kan ik dan dit product gebruiken?
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

wel, op je lak hoef je niet te spuiten, alleen metaaldelen.

het beste is trouwens als je ook nog wat op een doekje doet, en heel priegelig de binnenkant van je schijven gaat doen, de banjobouten van je remklauwen, en niet te vergeten de uitlaten!
ik heb afgelopen winter ook pekel meegepikt, en dit waren de enige plekken die aangetast waren door pekel, na overvloedig inspuiten van de motor toen ik hem in sep 2006 nieuw kreeg.

dacht er niet zoveel van, acf-50, maar na deze winter dus toch wel! crimineel, wat een verschil met mijn roestige uitlaten.
o ja, wat ook is gaan roesten zijn de pinnetjes waarmee je remklauwen vastzitten, ook effe loshalen en insmeren met de hand!

tegen de winter ga ik mijn uitlaten dus wel helemaal in de olie/vet zetten, dikke laag erom heen, en eerst nog acf-50 !!!
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Gebruikersavatar
The Suus
DL650 berijder
Berichten: 92
Lid geworden op: za 30-06-2007, 13:07
Mijn motor is een: 2007 V-Strom 650A Black Rhino
Woonplaats: Hoogerheide (Noord-Brabant)

Bericht door The Suus »

http://www.corrosion-control.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

hier kun je ook bestellen :lol:
suzuki 250dr
Yamaha Diversion XJ600S
2007 V-Strom 650A Black Rhino
zumo 550
Vdude

Bericht door Vdude »

The suus schreef:http://www.corrosion-control.nl/

hier kun je ook bestellen :lol:
Volgens Corrosion-Control zelf hebben sommige motorzaken het ook.

-Anbergen motoren Slagharen
-Peters motortechniek in Langenboom
-Motorservice Vierlingsbeek
-Speedservice Motorshop Bergen op Zoom
Plaats reactie