Dealer Degezelle Gent

Plaats reactie
Kristel

Dealer Degezelle Gent

Bericht door Kristel »

Hallo,

Iemand ervaring met deze dealer?
Of kent er iemand een andere in het Gentse?
Mvg,Kristel
Berie

Bericht door Berie »

Geen ervaring met deze dealer maar het is een officiële Suzuki-dealer dus zal wel te vertrouwen zijn, als ik mij niet vergis doet hij zelf enkel en alleen maar Suzuki.
Voor de rest heb je nog Motohandel Wauters in Eeklo, is naar het schijnt een uitstekende garage (heb dit enkel van horen zeggen hé)
Kristel

Bericht door Kristel »

Ok,bedankt berie!
Ik moet hem op 18000 binnendoen,zal daar gaan,ben van Gent,dus dichter dan Eeklo.
v-scorpio

Degezelle Gent

Bericht door v-scorpio »

Dag Kristel;

Ben zelf fervent DL1000 rijder en ik ga reeds enkele jaren met mijn Strom bij Degezelle op de Vlaamse kaai te Gent. Moet zeggen, prima dealer met een karrevracht aan ervaring. Goeie gast, waar je ook al eens een babbel kunt mee doen. Altijd even vriendelijk en prima mekaniekers. Hij is ook van zijn woord. En in tegenstelling tot wat hier eerder staat, doet hij wel degelijk alle merken. Ikzelf woon te Destelbergen.
Succes met je Strom !!
Kristel

Bericht door Kristel »

Hey,

Bedankt voor de info!
Was er al eens langsgaan,ter info en het was een oudere dame(moeder?),leek me niet echt op de hoogte,moest het navragen,...
Ok,als de service en onderhoud ok zijn is dat het voornaamste hé!
v-scorpio

Bericht door v-scorpio »

Hey Kristel;

Tja, de dames bij Degezelle zijn inderdaad niet echt op de hoogte, zeker niet op technisch vlak; ik ken nog zo'n motorzaken. Vind ik echter niet zo erg; ze zijn wel vriendelijk en d'as ook al heel wat. De "Jean Marie" en zijn mecaniciens, compenseren dit echter ruimschoots. Ze nemen de tijd om je eens uitleg te verschaffen over hetgeen aan je bike is gedaan. Een DAT is wel tof. Je weet tenminste toch wat men eraan gedaan heeft. Je kan ook zonder probleem eens een kijkje nemen in het atelier terwijl "Dirk" je beestje soigneert... In vele zaken moet je daar zelfs niet aan denken. Misschien details, maar toch...ik keer tevreden terug!
Dennisdee
Berichten: 60
Lid geworden op: zo 03-06-2007, 20:27
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 K6.
Woonplaats: Gent, B.

Bericht door Dennisdee »

Hallo;

Ik ben van St - Amandsberg en heb verleden week een nieuwe Suzuki DL 650 gekocht bij Degezelle! Mooie prijs gekregen omdat het de laatste K6 was.

Heb een degelijke uitleg gekregen bij aankoop, ben tevreden, is de eerste keer dat ik bij Degezelle terecht kwam.
Momenteel 650 KM gereden , rijd fantastisch goed deze Motor!!

Dennis.
Plaats reactie