Bluetooth en Portofoon

Plaats reactie
ABo
DL650 berijder
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 13-03-2005, 21:12
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 04
Woonplaats: Poortugaal

Bluetooth en Portofoon

Bericht door ABo »

Voor onze onderlinge communicatie hebben mijn vrouw en ik ieder onze eigen portofoon en een headset in de helm gemonteerd. We hebben ook ieder een eigen motor. Communicatie is dus geen probleem. :)
Sinds kort hebben we een TTR met BT. Dat ding heeft -uiteraard- ook een headset. Maar je kunt begrijpen dat ik weinig trek heb om twee headsets in te bouwen; met dubbele kabels uit mijn helm :cry: :cry:

Maar het probleem is wel dat de de Portofoon (Alan 456) een andere aansluit plug heeft (kenners noemen het een PS2 :?: ) dan de BT. Dat is een small Jacket stekker.

Ben ook nog bij een electronicazaak geweest, maar die hadden het er over dat het best moeilijk was omdat je niet weet wat op welke pin is aangesloten.

Maar ik ben dus op zoek naar een soort van verloop - / combinatie plug/kastje naar mijn huidige headset.

Heeft iemand wel eens met dit probleem geworsteld :?:
En een oplossing gevonden :?:

Alvast bedankt
Alex
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Misschien moet je je probleem even voorleggen aan Radio Abe op de Middellandsstraat in Rotterdam west, deze doen een heleboel op communicatiegebied.
Verkoopt ook de Alan in diverse uitvoeren en heeft ook verschillende oortjes en micro en pluggen enzo.....

Sukses
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Bericht door RvGS »

De jongens van waypoint doen zowel in navigatie als communicatie, misschien kunnen die je helpen :shock: kijk op het net onder http://www.gps.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ze zitten in Notter en in Moordrecht

Suc6
Groet, Robert |
Plaats reactie