Dit koste mij een 1000 beurt

Yippy

Dit koste mij een 1000 beurt

Bericht door Yippy »

Ik zal proberen een aanzet te geven over de onderhoudskosten, zoals we op het oude forum ook deden.

Vandaag met inmiddels 1150 km op de teller een 1000 beurt gehad.

Kosten in totaal EUR 142,20 !!
Oliefilter EUR 16,25
Eigen wens : Vol Synth olie 4 liter (rest mee naar huis) EUR 57,95
Uren (hoeveel ??) EUR 65,00
Milieuheffing EUR 3,00

Waar : De Ruiter vd Bosch Motoren - Utrecht

Ook zonder die bijzondere olie toch nog een fiks bedrag. Heb met hen een interval van 10.000 km overeen weten te komen ivm met de vele snelweg km's en het altijd goed warm worden van de motor. Kleine ritjes doe ik echt nauwelijks.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Oooops...........arbeidskosten worden bij mijn dealer( Motorhuis De Valkenier in Barneveld), bij een 1000 beurt niet in rekening gebracht :!: :!:

Ik betaalde op 13 mei voor mijn Strom's 1000 beurt 33,95 Euro, alleen de olie + filter, milieuheffing, smeermiddelen en klein materiaal werden in rekening gebracht.
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Toontje

Re: Dit koste mij een 1000 beurt

Bericht door Toontje »

Yippy schreef:Uren (hoeveel ??) EUR 65,00
Zo te zien ééntje.
Gast

Re: Dit koste mij een 1000 beurt

Bericht door Gast »

Yippy schreef:Vandaag met inmiddels 1150 km op de teller een 1000 beurt gehad.
Kosten in totaal EUR 142,20 !!
Dit jaar bij 2 verschillende dealers m'n DRZ400 en DL1000 hun eerste beurt, voor beide motoren is geen arbeidsloon in rekening gebracht.
Lijkt erop dat je bij een "zakkenvuller" geweest bent.
Scottie

Bericht door Scottie »

De uren bij een 1000 beurt behoren eigenlijk thuis onder het kopje afleverkosten. Dus zouden die niet op je rekening mogen komen.

Olie + Filter zit rond de 45 a 50 Euro
Yippy

Re: Dit koste mij een 1000 beurt

Bericht door Yippy »

Lijkt erop dat je bij een "zakkenvuller" geweest bent.
Zal dit in de gaten houden. Is niet mijn standaard dealer. Ben dit overjarige model daar nieuw tegengekomen voor een nette prijs. Als het niet bevalt ga ik gewoon ergens anders heen....Zo te zien naar Barneveld....
M-Strom

Re: Dit koste mij een 1000 beurt

Bericht door M-Strom »

Hoi,

onder de rubriek Motorpraat heb ik ook al eens een stukje over de kosten van een beurtje ingezonden.
Zie:
1000 km beurt da's schrikken!

Ik vindt het nog steeds schandalig dat je voor de 1000 km-beurt uurloon moet betalen. Mijn motor komt bij motoport Vianen vandaan.
Je betaalt ook al een vracht afleveringskosten.

Ik vind eigenlijk dat Suzuki ervoor moet zorgen dat het een standaard regeling wordt. Geen uurloon doorberekenen bij 1.000km beurt Gewoon bij alle dealers hetzelfde.
Ik knapte in ieder geval aardig af op deze dealer :!: :!:

Trouwens een uurloon van 60,00 euro komt neer op fl 132,60
Ik weet niet hoor, maar daar moet ik een dag voor werken :!: :!:

En zolang iedereen dat maar betaald gaat dit gewoon door.
Ik begrijp best dat zo'n bedrijf z'n onkosten heeft maar m'n huisarts is goedkoper.
M-Strom

Re: Dit koste mij een 1000 beurt

Bericht door M-Strom »

Ik wil trouwens ook nog wel iets kwijt over die de Ruiter en van den Bosch.

Ik heb daar in juli mijn BMW K100RS 16v naar toe gebracht, omdat de aandrijving kapot was. Het bleek de prise-as en de koppeling te zijn. Dit moest beide vervangen worden, en de lagers werden ook meteen vervangen.
Kosten...... 1675,00 euro.

In oktober ging ik terug omdat ik een V-Strom 650 wilde kopen, toen deden ze heel vreemd, net alsof ze geen motor wilden verkopen.
Ze konden hem niet leveren, terwijl motorport Vianen hem zo kon bestellen bij Suzuki.Model 2005.
De inruilprijs scheelde maar liefst ruim 2000,00 euro met de Ruiter.
Dus daaaaaaaaag De Ruiter.....mij zien ze daar dus echt nooit meer :!:
Fa. o.p. lichter ( mijn mening)
En BMW . . . . . da's alleen maar de naam! ! Wat een kneuzen motors zijn dat....praat maar eens met een motoragent :!: :!:
Ik heb in die 3000 km op m'n V-Strom al meer plezier gehad als op al mijn BMW's bij elkaar ( K75s/ K75RT/ K100RS)
Scottie

Bericht door Scottie »

BMW = Blijf Maar Werken
Of was het Boeren Met Worst?



Je moet ze nageven, over sommige dingen hebben ze nagedacht...



Deden ze dat maar op meer punten.... 8)
Peter

Bericht door Peter »

Betalen voor een 1000 km beurt dat hoor je niet veel.
Alleen voor het laten aflopen van de olie en een nieuw filter en olie.
Ik zou het zelf doen, het is vrij eenvoudig en binnen 15 minuten gedaan.
Het enige probleem is waarschijnlijk de garantie. :(

Met de 'nieuwe auto's die ik in het verleden kocht bedong ik al bij de koop al dat ik het onderhoud zelf zou doen, wel moest ik de onderdelen via de dealer waar ik de auto gekocht had betrekken waarna het onderhoudsboekje werd afgetekend.
Moet wel toegeven dat ik al meer dan 15 jaar in het monteursvak zit.

Natuurlijk wordt er bij de 1000 km beurt ook na andere dingen gekeken, maar meestal blijft het bij "nakijken" in de ruime zin van het woord
Een enkele goede dealer natuurlijk uitgesloten die serieus werkt.
Biker

Bericht door Biker »

Scottie schreef:BMW = Blijf Maar Werken
Of was het Boeren Met Worst?



Je moet ze nageven, over sommige dingen hebben ze nagedacht...


Volgens mij is het Boeren Mest Wagen
Toontje

Bericht door Toontje »

Ik sta er altijd van te kijken, hoe lang het elke keer toch weer duurt, voordat een BMW-rijder eindelijk toegeeft, dat die dingen helemaal niet zo best zijn . . . (in dit geval toch nog 3 fietsen!)
Biker

Bericht door Biker »

Kijk ook eens op de site van motomalibu: http://www.motomalibu.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
P2U

Re: Dit koste mij een 1000 beurt

Bericht door P2U »

Yippy schreef:Kosten in totaal EUR 142,20 !!
Oliefilter EUR 16,25
Eigen wens : Vol Synth olie 4 liter (rest mee naar huis) EUR 57,95
Uren (hoeveel ??) EUR 65,00
Milieuheffing EUR 3,00
HALLO!!!!! Zoveel geld? dat kan toch niet!
Ik heb voor m'n eerste onderhoud 60 neuro betaald. Alles inbegrepen

Zeg Yippy, waarom wil je daar absoluut full synthetic in? Persoonlijk vind ik het nogal nutteloos om veel geld uit te geven aan zeer dure olie terwijl je met halfsyntetisch net zo goed op de baan kunt. De huidige smeermiddelen voldoen zeker aan de zwaarste eisen.
Tenzij je van plan bent om slechts om de 30.000km een smeerbeurt te laten uitvoeren. :wink:
P2U

Bericht door P2U »

Toontje schreef:Ik sta er altijd van te kijken, hoe lang het elke keer toch weer duurt, voordat een BMW-rijder eindelijk toegeeft, dat die dingen helemaal niet zo best zijn . . . (in dit geval toch nog 3 fietsen!)
Toontje,
ik ging (voor mijn operatie) regelmatig rijden met enkele motorrijders waarvan er ééntje bij zit die een GS1100 heeft. Hij is zowat de enige die regelmatig met pech heeft af te rekenen, maar toch blijft hij bij hoog en bij laag volhouden dat BMW de beste motoren zijn die er onder dit firmament te vinden zijn. :wink:
Gebruikersavatar
Stroom2
EX- V-Strom berijder
Berichten: 124
Lid geworden op: do 28-10-2004, 19:19
Woonplaats: Lunteren

1000 km beurt

Bericht door Stroom2 »

Vandaag de 1000 km beurt laten uitvoeren. Kosten 33,95 euro's.
Half synthetische olie (Valvoline) en een oliefilter + wat klein materiaal. Niet slecht dacht ik zo, als ik af en toe andere bedragen langs zie komen.

Voorts werd er 'iets' gesynchroniseerd middels de stelstangetjes direct onder de tank. Hierbij deed zich tijdens het stellen (minimaal verhaal overigens) iets het hikken voor dat ik meende te herkennen. Men besloot de uitlaatgassen na te meten. CO2 gaf een waarde van ongeveer 0,55 en deze werd nadien op ongeveer 1.10/1.20 afgesteld. Hij stond iets te zuinig en werd middels 'mapping' wat ruimer afgesteld. Overigens bleek de gasklep sensor(en) in de juiste stand te staan, hetgeen middels een code kon worden afgelezen op de motor boven de tank-aanduiding doordat er van de drie -het middelste streepje verscheen. Mogelijk dat ik hier en daar wat verkeerde termen gebruik, daar het voor mij op zich wat te technisch was, doch mij wel het e.e.a. werd getoond en uitgelegd.

Al met al is men twee uurtjes bezig geweest en ik mocht weer vertrekken voor volgende 5000 km.

Nog even een vraag gesteld over vol-syntetische olie. Deze werd voor de km stand die ik nu had, afgeraden ivm het verdere inlopen/-rijden van de motor (voor zover daar sprake van is) . Men gaf aan die olie wat te 'schraal' te vinden voor een km stand van 1000 km ev.

Nu maar hopen op een 'mooie' droge dag om er eens lekker op uit te trekken en voelen of de motor nog soepeler loopt na een dergelijk beurtje.
Groeten Barry/Stroom2.
M-Strom

Re: 1000 km beurt

Bericht door M-Strom »

Ja.... en nu nog even bij welke dealer :?: :?: :?:
Strommie

Bericht door Strommie »

Hé M-Strom,

Ik heb nog geen antwoord gehad op m'n p.b.-tje :?: :wink:
M-Strom

Bericht door M-Strom »

Nou echt wel :!: :!: :!:

Ik heb je privé een mail gestuurd !!

Daarin het verzoek om je telefoonnummer, zodat ik je kan bellen
als ik besluit om mee te gaan. (i.v.m. verbouwing thuis heb ik niet zoveel tijd)

Groetjes Paul
Strommie

Bericht door Strommie »

Paul, wederom een P.B.-tje :wink:
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

@M-Strom,

Bij onze motordealer De Valkenier in Barneveld natuurlijk......
:arrow: onze is Stroompje & Stroom2.

Strommie

Bericht door Strommie »

Sorry Paul, (áls ik wat verkeerd doe) maar wij kunnen op de één- of andere manier niet met elkaar in contact komen :cry:

Dan moeten we het samen rijden naar de Euromast maar vergeten, en proberen een volgende keer een (goede) afspraak te maken 8)

Als het je verbouwing is, waarom je eventueel niet zou gaan (ik wéét het immers niet), dan wens ik je succes en sterkte ermee :wink:

Groet, Rinus
Tobo01

Bericht door Tobo01 »

Afgelopen zaterdag bij 1150 Km 1000 beurt laten doen bij Geboers in Eersel voor mijn 650.

33 euris en centen.

Ton
Knut

Bericht door Knut »

Vandaag de 1000 km beurt laten doen .
En ik moest € 50,- afrekenen .
Biker

Bericht door Biker »

Afgelopen woensdag heb ik de 1000km beurt laten uitvoeren bij mijn DL1000GT en moest afrekenen: € 33,95. De dealer waar ik ben geweest is Geboers in Eersel 8)
Fred

Bericht door Fred »

1000 km nazicht: olie en filter, ketting smeren en spannen, bijstellen injectie voor 45 euro. Erckens te Zonhoven.
Blackbird

Bericht door Blackbird »

fred schreef:1000 km nazicht: olie en filter, ketting smeren en spannen, bijstellen injectie voor 45 euro. Erckens te Zonhoven.
Dure vogel... :shock: Bij Jacqmaer in Munsterbilzen is de eerste beurt gratis :D
Jantje

Bericht door Jantje »

Blackbird schreef:
fred schreef:1000 km nazicht: olie en filter, ketting smeren en spannen, bijstellen injectie voor 45 euro. Erckens te Zonhoven.
Dure vogel... :shock: Bij Jacqmaer in Munsterbilzen is de eerste beurt gratis :D
Jep, bij Jacqmaer is't gratis (normaal is 1000km nazicht in België altijd gratis, dat is toch wat ik mij heb laten vertellen)
Fred

Bericht door Fred »

jantje schreef:
Blackbird schreef:
fred schreef:1000 km nazicht: olie en filter, ketting smeren en spannen, bijstellen injectie voor 45 euro. Erckens te Zonhoven.
Dure vogel... :shock: Bij Jacqmaer in Munsterbilzen is de eerste beurt gratis :D
Jep, bij Jacqmaer is't gratis (normaal is 1000km nazicht in België altijd gratis, dat is toch wat ik mij heb laten vertellen)
Dat kan dat het 1000 km onderhoud gratis is maar die van Bilzen vroeg mij voor ne nieuwe Dl 1000 een 500 euro meer en hij gaf 500 euro minder voor de overname van mijne vorige. Dus, was mijn rekening snel gemaakt.
Biker

Bericht door Biker »

Hoe dan ook je betaalt het uiteindelijk ALTIJD zelf :!: :!: Gratis........... :twisted:
Kermit

Bericht door Kermit »

:mrgreen:
bij motodrome in Burgum: €0,00, zowel voor werkloon als materialen. wel direct bij de koop afgesproken.
Harrie.
huGo

Van Wijk, Zoetermeer

Bericht door huGo »

39 euro en wat centen voor een 1000 km beurt - alleen materialen dus.
Lapkes

Bericht door Lapkes »

en ik heb 82 euro betaald (belgie eerste beurt gratis?) :roll:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7550
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

lapkes schreef:en ik heb 82 euro betaald (belgie eerste beurt gratis?) :roll:
Een hoop geld voor een oliefilter, een oliewissel en wat controlewerk van een half uurke. De helft is realistischer.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Lapkes

Bericht door Lapkes »

10W40 champion 4T =17.56
oliefilter =12.11
produkten ,milieu =5.79
werkuren 1u =33
---------
68.45
BTW 14.38
----------------
te betalen 82.83
akako

Bericht door akako »

42 euro
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7550
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Dat is een realistische prijs! Er zijn dus kennelijk nog positieve uitzonderingen.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Bleustrom

1000 en een beetje beurt

Bericht door Bleustrom »

Hallo medestrommers ik heb vandaag mijn duizend en een klein beetje beurt laten uitvoeren bij mp rotterdam.

Afspraak na telefonish contact was niet nodig.

Ik was 11.55 aanwezig werd direct naar de werkplaats geloodsd waarna ze eraan begonnen.
Ik lekker een bakkie doen en nog even bij mijn oude strom gekeken,daar was net iemand van terug met een proefrit.

12.45 werd ik opgehaald in de showroom met het bericht dat hij gereed was en dat ik er mee kon gaan "rijden".

Een oliefilter (uit 1988 :lol: ) €12,50
10w40 vsx 4/ á0,5 ltr x 5 -29,65
milieuheffing - 1,75
arbeidsloon 0,45 u á € 55,00 - 41,25

Dit gaf een totaal van € 85,15

Voordat ik ging vanmorgen belde ik even met een exclusief dealer in delft om te informeren wat het bij zo een dealer zou kosten toen schrok ik van zijn exclusive prijs van € 150,00 ,dus toch maar naar een "gewone" dealer gegaan,waar ik hem heb gekocht.

zo nu eindelijk rustig opbouwend gaan rijden. :lol:


Groeten Maarten
bjorri

Bericht door bjorri »

Vanmorgen de 1000 beurt laten uitvoeren, dus nieuwe olie + filter, ketting beetje opspannen en bandendruk controleren (had ik zelf ook al gedaan).

Verder lekker ouwehoeren en het advies mee gekregen niet om te vallen :)

Kosten bij Arie de Wit in Groenveld, helemaal nix niets de nada (tot mijn grote verbazing). Geweldig dus.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7550
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Fijn te horen dat er ook nog positieve uitzonderingen zijn. Hopelijk zijn de vervolgbeurten net zo positief. Hou ons op de hoogte zou ik zeggen.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
bjorri

Bericht door bjorri »

Ik heb er voor gekozen om de aanschaf en onderhoud bij een kleine zelfstandige onder te brengen. Het nadeel met kopen was dat je met een officiele dealer onderhandeld terwijl je bij een ander koopt, onduidelijke situatie dus.

Iemand die van hobby beroep heeft gemaakt en niet persé rijk hoeft te worden heb ik liever dan een grote zaak die gewoon vaak niet doen wat ze zeggen. De oficiele dealer heeft de aflevering verzorgd, van de bestelde en betaalde tectyl onder de tank heb ik nix terug gevonden en de banden waren een half en een heel bar te laag (na twee dagen). Geef mij maar iemand die ter zake kundig is en lol heeft in zn werk.

Ik beweer niet dat ik goedkoper uit ben, ik hoef ook niet voor een dubbeltje op de eerste rang maar ik wil ook niet het idee hebben dat ik wordt afgezet. Eerlijk advies en bij 'nood' snel terrecht kunnen vind ik belangrijker. Dat lukt me tot nu toe prima, ik wou dat ik voor de auto ook zo'n adres had.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7550
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

De prijs is ook niet het enige zolang die maar realistisch is. En daar gaan veel dealers dus mee de "bietenbrug op". (Is bargoens wat ik zo onderweg oppak, en onderhand eigen geworden taalgebruik, maar daarmee niet minder waar.)

Ik denk dat jij een prima dealer heb gevonden en er zelfs je auto misschien nog wel in onderhoud kunt brengen.

In ieder geval goed om ook positieve berichten te kunnen plaatsen.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Black Rhino

Bericht door Black Rhino »

Vrijdag 17-02 de 1.000 km beurt uit laten voeren bij van Wijk in Zoetermeer. Prijs €40,40 daarvoor nieuwe olie, oliefilter, ketting gespannen, ketting ingevet, scharnierende delen ingevet, boutjes en moeren nagetrokken en een paar bakken koffie gehad (heb er op gewacht). Ik ben hier tevreden mee, in mijn ogen niet te duur. En mijn kletsnatte handschoenen zijn ook nog ongevraagd gedroogd.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7550
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik was bij de buurman meer kwijt. Maar HvW deed daarentegen wel heel erg moeilijk bij mijn inruil van een 18 maanden jonge Bandit waar hij een schijtprijs voor bood........ van 3750 Euro met een nieuwprijs van 6250. Ik bedoel maar...... Hier win je wat en daar verlies je wat.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Black Rhino

Bericht door Black Rhino »

Iron Horse schreef:Ik was bij de buurman meer kwijt. Maar HvW deed daarentegen wel heel erg moeilijk bij mijn inruil van een 18 maanden jonge Bandit waar hij een schijtprijs voor bood........ van 3750 Euro met een nieuwprijs van 6250. Ik bedoel maar...... Hier win je wat en daar verlies je wat.
Tja dat is mogelijk, ik kreeg bij HvW een heel stuk meer dan bij 5 andere bekende zaken waar ik langs geweest was om de GS500 in te ruilen. Soms heb je mazzel in het leven.
motormuis-1969

Bericht door motormuis-1969 »

Vandaag bij De Valkenier - Barneveld:

Motorolie 22,00 euro
Oliefilter 12,50 euro
Klein materiaal 1,50 euro
Diverse smeermiddelen 1,50 euro
Mileuheffing 1,50 euro
Arbeid 0,6 uur a 50,00 euro = 30,00 euro (heb de V strom niet bij Valkenier gekocht)

Totaal 69,00 euro
peter1273

Bericht door peter1273 »

Vandaag 1000 km beurt bij Km stand 1204 na al die prijzen hier te hebben gezien met de grote verschillen was ik benieuwd wat ik moest betalen.

Motorolie Half synt shell 2.6 L x 7.42 = 19.29
Sluitring 1 x 0.33 = 0.33
Oliefilter 1 x 10.50= 10.50

Dus totaal inclusief BTW 43.34 viel me dus reuze mee geen uurloon zat dus bij de koop in, zo hoort het ook.

Beurt laten doen bij Motorport Hengelo (Wout Broer)
Nick

Bericht door Nick »

Vandaag 1000 KM beurt gedaan.

Werkloon 21,45
Oliefilter + kleine onderdelen 21,...

Samen €55,00. Leenmotor was gratis!!

Gedaan bij Motoport Zelhem (Engbers)
Hippopotamus amphibius

Roelof Thijs Motoren

Bericht door Hippopotamus amphibius »

1000km beurt uitgevoerd op 16-08-2006

Pakking Oliestop 1,60
Oliefilter 12,50
DCL Castrol Superbike olie 43,68 (28 eenheden a 1,56)
Diversen 10,00

Totaal 67,78 Euro
dannyvu

Bericht door dannyvu »

Onderhoud 1000km :
- oliefilter
- olie
- 1 uurloon
prijs : 85 euro.
Hij is er wel bijna een uur mee beziggeweest. Alles nagekeken en aan
de computer gehangen.
Ik heb ook een velletje carbon-achtig zelfklevend velletje gekocht om
onderaan aan het frame te plakken daar waar mijn laarzen tegen schuren.
De zwarte verf is er namelijk al aan het afkomen!
Ik ga bij een dealer die alles zelf doet, de winkel en de garage. Hij weet echt
waarover hij praat en levert kwalitatief zeer goed werk. Ik heb al goedkoper
maar ook véél slechter gehad. (te weinig olie ingedaan enzo :evil: )
Plaats reactie