Gebruikershandleiding

Plaats reactie
Brat-ie

Gebruikershandleiding

Bericht door Brat-ie »

650-ers,

Ik heb me der net ook eentje aangeschaft (van een jaartje oud en 4250km op de teller), alleen ik heb de gebruikershandleiding niet.
Kan iemand me daar aan helpen?
Beter wijs de weg op dacht ik zo:-)
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Je kunt een nieuw exemplaar kopen bij Nimag, Be-Outside weet de prijs geloof ik wel, die heeft er bij mijn weten ook eens eentje daar gekocht. Gratis weggeven vinden daar kennelijk niks. En anders zul je er eentje van iemand moeten kopieeren. En verder is het gehele werkplaatshandboek (Engelstalig) te downloaden, waar ook wel dingen van de handleiding in terug te vinden zijn.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

http://www.tpgtex.com/calsci/DL650K4_svc_man.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

kijk hier eens

groeten Erik
Lucky Luck

Bericht door Lucky Luck »

Erg bedankt! :worship:
Ik heb hem even gedownload, dit is precies wat ik wilde hebben!
Een schat aan informatie over mijn fiets,altijd makkelijk
:) groet,
MarcelB

Bericht door MarcelB »

Ik heb de Engelstalige manual gedownload, bedankt alvast, maar ik zou toch ook graag de Nederlandse hebben. Ik las iets over Nimag, heeft iemand het adres van dit bedrijf (be outside?)????
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

http://www.nimag.nl/nimag?waxtrapp=yocygEsHcPvMzJCyF" onclick="window.open(this.href);return false;
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
MarcelB

Bericht door MarcelB »

Dank je wel Rob, ik ga er gelijk achteraan.
Groeten Marcel
duinpieper

Service manual DL 1000

Bericht door duinpieper »

Is er ergens ook een nederlandse versie te vinden van een service manual voor de DL1000?? Wie kan mij helpen!!
Nortrom

Bericht door Nortrom »

Ik heb ook onlangs handleiding (DL650) ontvangen. Maar deze handleiding is niet zo uitgebreid als online manual, vind ik.

Als je manual download, dan zit er ook elektricitiet circuit en nog veel meer informatie bij.
duinpieper

Bericht door duinpieper »

nortrom schreef:Ik heb ook onlangs handleiding (DL650) ontvangen. Maar deze handleiding is niet zo uitgebreid als online manual, vind ik.

Als je manual download, dan zit er ook elektricitiet circuit en nog veel meer informatie bij.
en waar vind ik die dan? Ik vroeg of iemand weet waar de NEDELANDSE manual te vinden is. Hoezo zoekfunctie?????
Ik stel gewoon een vraag en meer niet!!!!!
Kermit

Bericht door Kermit »

duinpieper schreef:
nortrom schreef:Ik heb ook onlangs handleiding (DL650) ontvangen. Maar deze handleiding is niet zo uitgebreid als online manual, vind ik.

Als je manual download, dan zit er ook elektricitiet circuit en nog veel meer informatie bij.
en waar vind ik die dan? Ik vroeg of iemand weet waar de NEDELANDSE manual te vinden is. Hoezo zoekfunctie?????
Ik stel gewoon een vraag en meer niet!!!!!
beste duinpieper,
niet te snel conclusies trekken aub. nortrom heeft deze opmerking (op dit moment) als vast onderschrift bij al zijn berichten. dit is dus niet persoonlijk naar jou bedoeld. maar dat kon je misschien (nog) niet weten.
duinpieper

Bericht door duinpieper »

kermit schreef:
duinpieper schreef:
nortrom schreef:Ik heb ook onlangs handleiding (DL650) ontvangen. Maar deze handleiding is niet zo uitgebreid als online manual, vind ik.

Als je manual download, dan zit er ook elektricitiet circuit en nog veel meer informatie bij.
en waar vind ik die dan? Ik vroeg of iemand weet waar de NEDELANDSE manual te vinden is. Hoezo zoekfunctie?????
Ik stel gewoon een vraag en meer niet!!!!!
beste duinpieper,
niet te snel conclusies trekken aub. nortrom heeft deze opmerking (op dit moment) als vast onderschrift bij al zijn berichten. dit is dus niet persoonlijk naar jou bedoeld. maar dat kon je misschien (nog) niet weten.
oke duidelijk, kwam een beetje vreemd over. Sorry!!
Corduc

Re: Gebruikershandleiding

Bericht door Corduc »

Op onderstaande site vond ik ook veel manual, ook de Owners manual, die wat compacter is dan de Service Manual:


http://www.vstrom.info/Smf/index.php?PH ... on=search2
Laatst gewijzigd door Stroompje op ma 09-07-2012, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Externe Links tussen de [url] en [/url] code's plaatsen aub.....!!
Plaats reactie