Handleiding V-Strom 1000 bj2015
- Geronimo
- Berichten: 50
- Lid geworden op: wo 15-05-2019, 23:47
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Handleiding V-Strom 1000 bj2015
In afwachting dat mijn motor correct ingeschreven is ben ik aan het sleutelen heeft er iemand een handleiding voor een V-Strom 1000 bj2015 in pdf formaat?
de handleiding die ik van de dealer meekreeg is van een ouder model en enkel in het duits!
bij nader inzien had ik topic beter bij techniek of motor geplaatst maar ik weet niet of ik dit nog kan verplaatsen
Gisteren de navi geplaatst; Dus moest benzinetank er af en dan maar gekeken naar roestvorming onderin dit is miniem aan de opgelaste steunen van de tank en deze moet ik binnenkort eens behandelen met hamerit(had ik niet in huis).
Heb ineens ook de bekabeling van de handvat verwarming beter weggewerkt, de luchtfilter zag er nog proper uit, maar had wel een benzine geur!
Ik had de dealer gevraagd om bij de aflevering van de motor de kleppen te inspecteren, deze heeft 23000km op de teller maar bij aflevering zij hij dat ze niet tikken en het dus niet nodig was!
Wat is jullie mening hierover
ook vond ik het peil in het reservoir achter de benzinetank aan de lage kant, deze stond op minimum als de motor op zijn middenbok stond wat is hier de juiste controle van dit vloeistof niveau?
de handleiding die ik van de dealer meekreeg is van een ouder model en enkel in het duits!
bij nader inzien had ik topic beter bij techniek of motor geplaatst maar ik weet niet of ik dit nog kan verplaatsen
Gisteren de navi geplaatst; Dus moest benzinetank er af en dan maar gekeken naar roestvorming onderin dit is miniem aan de opgelaste steunen van de tank en deze moet ik binnenkort eens behandelen met hamerit(had ik niet in huis).
Heb ineens ook de bekabeling van de handvat verwarming beter weggewerkt, de luchtfilter zag er nog proper uit, maar had wel een benzine geur!
Ik had de dealer gevraagd om bij de aflevering van de motor de kleppen te inspecteren, deze heeft 23000km op de teller maar bij aflevering zij hij dat ze niet tikken en het dus niet nodig was!
Wat is jullie mening hierover
ook vond ik het peil in het reservoir achter de benzinetank aan de lage kant, deze stond op minimum als de motor op zijn middenbok stond wat is hier de juiste controle van dit vloeistof niveau?
Suzuki GSX650F, Kawasaki GTR1400, Goldwing 1500, Goldwing 1800, Suzuki V-STROM 1000
- Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 7823
- Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Woonplaats: Oud Beijerland
Re: Handleiding V-Strom 1000 bj2015
Beetje vreemde reactie van de dealer over de klepspeling. Hij zal waarschijnlijk een erg goed gehoor hebben... maar als de kleppen niet tikken kan het ook zijn dat de speling te krap staat.
Ik zou hem er nog eens op aanspreken en de speling alsnog laten controleren. 24000km is volgens mij ook de interval voor deze contrôle.
Ik zou hem er nog eens op aanspreken en de speling alsnog laten controleren. 24000km is volgens mij ook de interval voor deze contrôle.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Geronimo
- Berichten: 50
- Lid geworden op: wo 15-05-2019, 23:47
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Re: Handleiding V-Strom 1000 bj2015
Het is geen merk deealer maar die wel alle tweedehands motoren aan- en verkoopt!
zijn antwoord was dat de meeste dealers deze controle niet doen op 24000km omdat er niets te regelen valt.
ik denk dat ik deze controle zelf ga uitvoeren samen met iemand met de technische kennis heeft dan leer ik ook weer wat bij!
bedankt voor je advies
zijn antwoord was dat de meeste dealers deze controle niet doen op 24000km omdat er niets te regelen valt.
ik denk dat ik deze controle zelf ga uitvoeren samen met iemand met de technische kennis heeft dan leer ik ook weer wat bij!
bedankt voor je advies
Suzuki GSX650F, Kawasaki GTR1400, Goldwing 1500, Goldwing 1800, Suzuki V-STROM 1000
- RedStrom
- DL650 berijder
- Berichten: 4868
- Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
- Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700
Re: Handleiding V-Strom 1000 bj2015
Voor nieuwere valt er meestal pas iets te stellen rond de 3-de 24k beurt. Ik heb het bij 48k laten doen en niets aan de hand.
Dat de dealer het niet wil zal ook met de uren te maken hebben.
Dat de dealer het niet wil zal ook met de uren te maken hebben.
Eerst rijden, dan oordelen.
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...) + DL650 2011 (2023-...)
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...) + DL650 2011 (2023-...)
Re: Handleiding V-Strom 1000 bj2015
beter gewoon je kleppen checken.
als je ze niet hoort zou ik me juist meer zorgen gaan maken.
als vuistregel kun je stellen dat kleppen krapper gaan staan met meer kilometers en worden ze dus juist stiller.
mijn 2019 heeft nu net 1000 km en de kleppen zijn duidelijk hoorbaar. (waarschijnlijk staan ze erg ruim af fabriek bij mijne althans)
als je ze niet hoort zou ik me juist meer zorgen gaan maken.
als vuistregel kun je stellen dat kleppen krapper gaan staan met meer kilometers en worden ze dus juist stiller.
mijn 2019 heeft nu net 1000 km en de kleppen zijn duidelijk hoorbaar. (waarschijnlijk staan ze erg ruim af fabriek bij mijne althans)
- Geronimo
- Berichten: 50
- Lid geworden op: wo 15-05-2019, 23:47
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Re: Handleiding V-Strom 1000 bj2015
Ga ik indedaad laten doen alleen eens zoeken waar er nog Suzuki dealers in België zitten voor onderdelen of herstellingen.
er zijn er niet veel meer!
er zijn er niet veel meer!
Suzuki GSX650F, Kawasaki GTR1400, Goldwing 1500, Goldwing 1800, Suzuki V-STROM 1000