Installatie Gipro SO4 voor Suzuki Black Rhino L0

Plaats reactie
Seb

Installatie Gipro SO4 voor Suzuki Black Rhino L0

Bericht door Seb »

Na een en ander gelezen te hebben op de forum en internet over de makkelijke installatie (10 minuten) besloten om de Gipro S04 te kopen.
Aangezien ik regelmatig in de verkeerde versnelling zit en ook vanwege het slechte gasrespons leek me dit een verstandige aankoop.
Na enkele dagen had ik de GiPro sensor in huis en de volgende dag begonnen met installeren.
10 minuten later was ik tot de conclusie gekomen dat e.e.a. toch niet zo gemakkelijk was :roll: .
Allereerst heb ik een Black Rhino. Betekent dat de kofferrek aan de achterkant los moest om de linkerkap te kunnen verwijderen! :roll:
Kofferrek kan dan gekanteld worden richting stuur.
Aangezien de bout met kruiskop aan de linkerkant zo vast zat heb ik moesten uitboren! :cry:
Ook koste mij nogal wat tijd op internet dat ik bij de BR niet de stekkers moest hebben met een rubber kapje maar de Gear Position Sensor stekkerverbinding aan tank kant! :shock:
Deze zat echter zo vast dat ik veel tijd nodig had om deze los te peuteren. :?
Toen ik deze los had kon ik eindelijk de twee stekkers van de GiPro aansluiten.
Hierna ging alles gemakkelijk. Al met al meer dat 10 minuten!
Ik heb de GiPro nu enkele dagen en deze bevalt prima. Wel een grote display.
:-)}
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Xavier
DL650 berijder
Berichten: 298
Lid geworden op: di 28-08-2007, 00:16
Mijn motor is een: BMW R1200 GSA LC

Re: Installatie Gipro SO4 voor Suzuki Black Rhino L0

Bericht door Xavier »

Het vast zitten van de bouten van het kofferrek herken ik, daar ging bij mij destijds ook de meeste (demontage en frustratie) tijd in zitten. Veel fabrikanten bakken alles zo vast dat ze in ieder geval geen claims krijgen vanwege losgelaten onderdelen.

Verder is het scherm inderdaad wat groot/lomp, er is een kleinere versie maar die heeft dan niet de extra functionaliteit van atre (voor wat dat ook waard mag zijn).

Veel plezier ermee!
GSA1200
Plaats reactie